Sen kimsin Bay Kim?!

404 33 0
                                    

Bilinmeyen numara

- Jeon, çıplak bir şekilde uyuduğun her gece o kaymak tenini morartmak istiyorum.

03:45

Gözlerimi yavaşça araladım. Açıkçası çıplak uyumayı seviyordum çıplak tenim her battaniyeye dediğinde, sürttüğünde oluşan o his hoşuma gidiyordu. Yavaşça yataktan doğruldum bugün cumartesiydi bütün gün neler yapabilirim diye düşünmek yerine telefonumdan birkaç örneklere bakmak daha mantıklı geliyordu. Şarjda olan telefonumu komidinin üzerinden aldım.
Saat çoktan 12:25 olmuştu genelde herkes gibi haftasonları sadece yatıyordum. Jimin, ve bilinmeyen bir numara bana mesaj atmıştı. Jimin'in ne yazacağını az, çok tahmin edebiliyordum. Dışarı çıkmak isteyecekti.
Bu nedenle merakımdan dolayı bilinmeyen numaranın mesajına bakmak istedim.

Bilinmeyen numara

- Jeon, çıplak bir şekilde uyuduğun her gece o kaymak tenini morartmak istiyorum.

03:45

Tahmin etmeliydim. Bilinmeyen kişi Bay Kim'den başka kim olabilirdi Tanrı aşkına?

                   Bilinmeyen Numara
                 (Sapık Kim Taehyung)

                                                     Jungkook

                            Bay Kim, sadece lafla iş
                            yapmayı bırakın,
                            bana lafla değil icraatle
                            gelin tabi, sevgili
                            öğrencinizi altınıza
                            alacak kadar
                            cesursanız. :)

                                Gönderildi 12:34
                                Görüldü 12:34

Bilinmeyen Numara
(Sapık Kim Taehyung)

Sevgili Jeon, eğer o parmaklarına hâkim olmazsan Tanrı şahit götüntü o ellerinle parmaklaya, parmaklaya yanıma gelip, seni sikmemi istersin.

Gönderildi 12:35
Görüldü 12:40

                                                   Jungkook

                                   Sevgili Bay Kim, eğer
                                   laflarınıza dikkat
                                   etmezseniz hergün
                                   beni sikme izni      
                                   isteyerek alırsınız
                                   soluğu yanımda.

                                   Gönderildi 12:41
                                    Görüldü 12:41

Bilinmeyen Numara
(Sapık Kim Taehyung)

Jeon.. Keşke bir bilsen değil bu okulu, bu ülkeyi, hatta bu dünyayı yönetecek kadar gücüm olduğunu.. Gerçekte nasıl biri olduğumu ah bir bilsen, o zamanda böyle konuşur muydun benimle?

Gönderildi 12:42
Görüldü 12:42

Bu mesaj silindi 12:42

                                                    Jungkook
                         
                                Sen kimsin Bay Kim?!

                                    Gönderildi 12:43
                                    Görüldü 12:43

Bilinmeyen Numara
(Sapık Kim Taehyung)

Ben V'yim Jungkook.

V!? GÜNEY KORE'NİN, HATTA DÜNYA'NIN KORKULU RÜYASI BORON MAFYA V!?

SİKTİR V, BİR PSİKOPAT OLMASIYLA BİLİNİR ACIMAZ, TAŞ KALPLİ, CİMRİ, BENCİL VE.. KATİL.

Kısa oldu :(

Teacher in high school Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin