SEVGİNDEN ŞÜPHE DUYMAYA BENİ MECBUR BIRAKMA O ZAMAN TAEHYUNG!

214 15 18
                                    

!UYARI BU BÖLÜMDE TACİZ, ŞİDDET BULUNMAKTA RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN!

"Peki sevgili-" Ve patlayan kocaman bir silah sesi. Sungyoon'un kanlar içinde yerde yatması ve benim ilaçla bayıltılmam

"Benden başkası sana sevgilim diyemez Jungkook."

Jungkook'tan

Bayılmamın etkisi geçip, uyandığımda hiç bilmediğim bir yerde duvarları bembeyaz olan bir odadaydım. Odanın içinde sadece üzerinde olduğum beyaz bir yatak vardı. Kalkmaya çalıştım, başaramadım. Çünkü ellerim yatak başlığına kelepçelenmiş bir şekildeydi. Saatlerce ağlamamın sonucunda kilitli olduğunu düşündüğüm beyaz kapı açıldı ve Taehyung odaya elinde yemek tepsisi ve suyla girdi. Ama işin garibi Taehyung'un üzerindeki kan lekeleriydi.

"Uyanmışsın sevgilim." Diyerek tepsiyi yere bırakarak yanıma gelmeye başladı.

"Üzerine ne old-"

"Sevgilim."  Üzerime gelmeye devam etti.

"Bir soru sordum Taeh-"

"Sevgilim." Ve tekrarladı.

"İyi misin Taeh-"

"Sevgilim." Ve tekrar.

"Taehyung-"

"Sevgilim." Ve tekrar. Sevgilim, sevgilim, sevgilim, sevgilim takılmış bir plak gibi tekrarlamaya devam etti. Üzerime yürüyor ve aynı şeyi söylemeye devam ediyordu.

"Taehyung iyi misin? Neden korkutucu bir şekilde üzerime yürüyorsun?"

"Sevgilim, yanlız bana ait.. Sevgilim, yalnız bana ait. Sevgilim yanlız bana ait!"

"Delirdin mi-" Dudağıma yapıştı.

"Tae-" Ve tekrar.

"Dur-" Ve tekrar.

"TAEHYUNG DUR!" Dedim üstümdeki Taehyung'un karnına ayağımla tekme attım. Canını yakmak istemiyordum ama bana dokunması şuan hoşuma gitmiyordu.

"Sevgilim bana vurdu..." Dedi.

"Sevgilim bana vurdu..." Tekrar söyledi.

"Sevgilim bana vurdu..." Ve tekrar.

"Taehyung özür di-"

"SEVGİLİM BANA VURDU... BENİMDE ONA VURMAM HOŞUNA GİDECEK Mİ ACABA!?" Demesiyle saçımdan tutup beni banyoya götürdü.

"Saçım acıyor du-"

"KAPA ÇENENİ!" Bu sefer buz gibi suyu açıp, ıslatmaya başladı beni.

"Çok so-" Kovada dolu olan buz gibi suya kafamı bastırdı. Ellerimi kovaya vurmaya başladığımda konuştu.

"SÖYLE!"

"Neyi-" Tekrar kafam suyu boyladı. Ellerimi tekrar kovaya vurduğum anda çıkardı kafamı.

"BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLE JUNGKOOK! EĞER SÖYLEMEZSEN ANDIM OLSUN İKİMİZİ DE ÖLDÜRECEĞİM!" Dedi ve tekrar, tekrar, tekrar seni seviyorum dememe fırsat vermeden kafamı suya sokmaya devam etti. Sudan kafamı çıkardıktan sonra bana duş başlığıyla vurmaya başladığında, bilincim yarı açıkken durması adına zar, zor söyledim o cümleyi.

"S-seni s-seviyorum." Dediğim cümleden sonra bilincimi tamamen kaybettim.

-

Uyandığımda kollarım ve ayaklarım yatağa kelepçeliydi. Aniden kafamı çevirdim de sol tarafımda sigarasını yakmış beni izleyen Taehyung'u görmemle gözlerimin ister istemez dolması bir oldu.

"Sonunda uyandın." Dedi bana gülümseyerek. Ne yani hiçbirşey olmamış gibi mi davranıyordu?

"Yemeğin birazdan gelecek." Dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu ve odadan çıkmak için adım atmaya başladı. Bilincim tamamen yerine geldiğinde o gitmeden konuşmayı başarmıştım.

"N-neden?" Dememle odanın çıkış kapısının tam önünde çivilenmiş bir şekilde durdu.

"N-neden hiçbirşey olmamış gibi d-davranıyorsun? C-canım.. c-canım ne kadar a-acıdı biliyor m-musun?" Tam konuşacaktı ki, lafını bölerek konuşmaya devam ettim.

"S-seven sevdiğine b-bunu yapar mı T-taehyung?"

"S-sen beni s-sevmiyorsun. S-s-sadece bana ta-takıntılısı-" Cümlem yarı yolda bölündü.. Umarım yakında cümlem gibi bende bölünmezdim. Parçalara.

"KAPA ÇENENİ! SEVGİMDEN ŞÜPHE DUYMAYA NASIL CÜRET EDERSİN!?" Bağırıp arkasını bana döndüğünde dayanamadım.

"SEVGİNDEN ŞÜPHE DUYMAYA BENİ MECBUR BIRAKMA O ZAMAN TAEHYUNG!" Dememle sinir dolu yüzünü şaşkınlık ve hüzün (?) kaplarken arkasını dönüp odadan kapıyı çarparak hızla çıktı. Bende o gittikten sonra, delirmemek adına güzel bir uyku çekmek için uyumaya çalıştım.

*

*

*
Merhaba, günler geçti farkındayım özür dilerim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teacher in high school Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin