Selam, bu bölüm az, çok smut yazmaya çalıştım ama utanç denen duygu ele geçirdi beni. Maalesef smut fazla iyi yazamıyorum ama iyi gerçekleştiriyorum ya (şaka şaka FBALRJWOFHAKFJSLFNSLXNĞBDLAFHSLDN)
İYİ OKUMALAR 💗
"Kirli ellerimi sana süremem bu imkansız.."
"İmkansız diye birşey yok Taehyung, imkansızlar korkakların bahanesidir!"
"Korkak mısın Taehyung? Söyle bana."
"Ben korkak değili-"
"O zaman gel ve öp beni. Şu siktiğimin okulu inlemelerimizle yankılansın!"
*
*
*Jungkook'tan
Taehyung söylediğim cümleyi tamamladığım anda oturduğu sandalyeden hızla kalkıp dudaklarıma aşk bir kurt misali yapıştı. Yıllardır bu anı bekliyormuşcasına emmeye başladı küçük ince iki et parçamı. Öyle hızlıydı ki, karşılık vermekte bile zorluk çekiyordum. Sanki bu cümleleri ona söylememi bekliyormuşcasına yapıştı dudaklarıma.
En sonunda ona karşılık verip dillerimizi iç içe geçirdiğim o anda Taehyung'un ağzından kalın bir inleme boş odada kulaklarıma doğru yankılandı. Dillerimizin birbirine kenetlenmiş hâlde olması onu tahrik etmiş olmalı ki, öpücüğü daha çok hızlanmıştı o ara.
Aynı zamanda sırt boşluğumu buz gibi eliyle sımsıcak tenimde gezdirirken, çoktan ikimizde bu küçük temaslarla aklımızı kaybetmek üzereydik. Ateş ve barut birbirlerinin isteği üzerine ömür boyu birbirine hapsolmaya, birbirlerine ait olmaya ve her türlü günahın bedelini çekmeye hazırdı.
Tanrı cinsiyeti birbirinden farklı olan insanların aşkını yasaklamakla günah işlemiş oluyordu, bizde bu günaha şuandan itiraben kurban oluyorduk.
Taehyung dudaklarımı yemekten beter ettikten hemen sonra okul gömleğimin düğmelerini açıp boynuma asılmıştı.
O sırada ağzıma metal kan tadı yayılırken, canımın acımasından ve hazdan dolayı Taehyung'un omzunu sıktım ve bacaklarımı beline sardım. Beline bacaklarımı saydığım anda kasıklarımda hissettiğim o şişlik inlememe neden oldu, inlediğim anda bir daha inleme der gibi pembe küçük meme uçlarıma asıldı. Sakız çiğner gibi meme ucumu ısırmaya başlayınca, inlemeden çok sanki çığlık atar gibi bağrındım boş odada.Tahrik olmuştum, tahrik olmuştuk.
Aklımız yerinde değildi aynada yer, konum, insanlar hiçbirşey umrumuzda değildi bizim. Tek isteğimiz birbirimize sahip olmaktı. Ve bu isteğimizi bugün yerine getirecektik.Taehyung meme uçlarımı çiğnemeyi bıraktıktan sonra kafasını kaldırıp benimle göz göze geldi, ardından söze atıldı.
"Şu lanet olası inlemelerini bırak, sikimi kaldırıyorsun küçük."
"Amacım o zaten Koca Adam?"
"SİKEYİM!" Koca bir küfürü bastıktan sonra üstümü çıkardığı yetmiyormuş gibi birde pantolonumun düğmesine atıldı. Bir yandan pantolonumun düğmesini açmaya çalışıyor bir yandan da kendi öğretmen masasının üstündeki eşyaları fırlatıp beni yüz üstü masaya yatırmaya çalışıyordu. Başarmıştı da!
Herkesin deliler gibi korktuğu Kim Taehyung şuanda beni soyup, masaya yüz üstü yatırıp, sırtımı yalıyordu.
Zevkten dört köşe olmuşken alt kısmıma kendi ağırlığını bastırdı. Zevkten ve sikinin büyüklüğünü düşünmekten kendimi alıkoyamadığım için tekrar kocaman bir inleme bağışladım ona.
"Dünyadaki tüm kaymakları önüme koysalar, senin tenine hiçbirini değişmem Jeon.." demesiyle göz bebeklerimin içi büyüdü. Kafamı çevirip ona baktığımda onunda bana baktığını gördüm. Taehyung'un gözlerindeki şehveti gördüğümde kendime yine engel olamayarak gözlerim baygın bir şekilde inledim. İnlediğim anda altımdaki boxerı çıkarıp yere attı.
"Sana inlemeyi bırakmanı
söylemiştim Jeon!""Ne-" O yapmıştı, pantolonunun fermuarını çekip ne zaman sikini dışarı çıkarttı bilmiyorum ama o.. Tam şuanda deliğimi hiç genişletme zahmetinde bulunmadan içime girmişti. O içimde hareket ettikçe inlemelerim çoğalıyor, ben inledikçe o hareketlerini hızlandırıyordu.
"Ah! A-" Ve tekrar bir vuruş..
"AH TAE!" Ve tekrar..
"Adımla inle Jeon adımla inle ki, ömrün boyunca her zevkten kudurduğunda unutama bu anı!"
"AH! KİM TAEHYUNG!" Ve tekrar, tekrar, tekrar. Defalarca deliğimi daha derin sikmek için vuruşlarını sertleştiren o adam başarmıştı. Onun koca siki artık, karnıma değiyordu.
Taehyung defalarca sert vuruşundan sonra beni kendine çevirip, gözlerimin içine baka baka içime boşaldı, daha fazla canımın yanmaması adına içimden çıkınca bitik gözlerle baktı gözlerimin en derinine ve sonra, konuşmaya başladı.
"Söyle Jeon."
"N-ne söylememi istiyorsun Taehyung?"
"Beni sevdiğini söyle. Beni sevdiğini söylediğin anda sonsuza kadar benim olacaksın."
"Söyle Jeon."
"Peki ya karşılığında ne olacak?"
"Dünyayı sereceğim ayaklarının altına."
"Dünya yerine kendini ser ayaklarımın altına Taehyung. Sikeyim dünyayı seni istiyorum, seni seviyorum Taehyung."
*
*
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher in high school
Romance18 yaşında yatılı lisede okuyan Jungkook ve onun tarih öğretmeni Taehyung (ilk ficim olduğu için cringe ve baby yazı stili cringe gibi gelebilir bilginize) MiniFic UkeKook SemeTae ! Yaş farkı !