{7}

714 87 58
                                    

"Tamam ben herkese haber veriyim geliriz yarın."

Felix telefonu kapatıp Jisung'a doğru döndü.

"Jis, Hyunjin yarın akşam bizi evine içmeye çağırıyor, ben gidicem gelecek misin?"

"Ya bilemedim ki şimdi."

"Hanji, belki Minho da gelir belli olmaz gel bence."

"Ne?! Minho mu?? Geliyorum tamam!"

Felix aptal aptal Jisung'un suratına baktıktan hemen sonra ufak bir kahkaha attı.

"Minho'yu duyunca nasıl da uçuyor hemen."

Göz devirerek kafeden çıktığında Jisung da gülerek peşinden koşmaya başladı.

"Tamam ya özür dilerim. Senin için gelicem Minho da kimmiş?!"

Felix Jisung'un sözleri üzerine kıkırdadı ve "Affettim tamam" diyerek yürümeye devam etti.

Arabalarının olduğu yere geldiklerinde vedalaşıp arabalarına binerek uzaklaştılar. Felix de o sırada gruba girip Hyunjin'in davetini herkese bildirmek için yazmaya başladı.

Benden adam olmazmış 🖕🏻

Siz

Pşt bakın hele

Kaslı bücür

He?

Köpek ama köpke olan

Geldimmm


Dedemmm🙈

He noldu?

Sincap olan Hanji🥺

Evet?

Siz

Hyunjin bizi yarın akşam evine içmeye davet etti

Jisung ve ben geliyoruz diğerleri?

Dedemmm🙈

Ben gelirim

Kaslı bücür

Ayyy kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı olur olur

Köpek ama köpke olan

İyi herkes geliyor bende geleyim o zaman

Siz

Tamam o zaman Hyunjin'e haber vereyim

Hatta direkt gruba mı eklesem?

Köpek ama köpke olan

Olur ekle

Siz, Hyun<33 kişisini gruba eklediniz

Hyun<33

Selam?

Sincap olan Hanji🥺

Selammmm

Siz

Selam Hyun!

Senin teklifin ile ilgili konuşuyorduk

Herkes onayladı geleceğiz

Senide gruba ekleyelim dedik

Hyun<33

İyi yapmışsınız

Siz

Başka gelecek var mı?

Hyun<33

Jeongin gelecek

Onunla uzun zamandır görüşmemiştiniz iyi olur diye düşündüm

He birde Minho var onunla da tanışırsınız

Siz

Minho'yu tanıyorum Jisung ile tanışmışlar

Hyun<33

Aa öyle mi?? Güzel olmuş

Sincap olan Hanji🥺 yazıyor...

Sincap olan Hanji🥺 çevrimdışı

Siz

Salak ya 🤦🏻‍♀️/

&

Ertesi gün

Hyunjin koşarak kapıya doğru ilerledi ve açtı.

Felix, Chan, Jisung, Seungmin ve Changbin kapıda dikilmişlerdi, gülümseyerek içeriye girdiler.

Minho ve Jeongin zaten gelmişti ve içeride oturmuş bekliyorlardı.

Hepsi beraber içeriye girdiklerinde Jeongin heyecanla yerinden kalktı ve dolu dolu gözleri ile herkese teker teker sarıldı.

"Hyunglarımmm!! Hepinizi çok özlemişim!"

Herkes içten bi şekilde Jeongin'e sarılırken Felix içinde çok büyük bir kırgınlık taşıyordu. Aslında biliyordu Jeongin'in hiç bir suçu olmadığını ama istemeden de olsa ufak bir sinir taşıyordu. Hyunjin'e olan aşkı gözünü kör etmişti belkide.

Jeongin herkese sarıldıktan sonra yaklaşıp Felix'e de sarıldı. Felix sahte bir gülümseme ile Jeongin'e sarılırken mimiklerinden bile sarılmak istemediği belli oluyordu.

Kimse fark etmesede Jisung durumu hemen fark etmiş ve kaşlarını çatmıştı.

Jeongin Felix'in kollarının arasından ayrılıp yere serili mavi örtüye oturdu. Herkes örtünün üzerine oturduğu sırada Jisung hâlâ çatık kaşları ile Felix'e bakıyordu.

"Jisung? Bir sorun mu var?"

"Ha? Yok Minho."

Felix de Jisung'un sert bakışlarını hissetmiş fakat hiç birşey olmamış gibi davranmaya devam ediyordu.

Herkes Minho ile tanıştı ve Hyunjin mutfağa doğru ilerleyip beş dakika sonra elinde içkiler ile geri döndü.

"Şimdi hep birlikte bir oyun oynayacağız. Herkes bardaklara içkilerini dolduracak ve sırayla birimiz bir şey söyleyecek. Eğer söylenen şeyi daha önce yaptıysanız içkiyi fondipleyeceksiniz."

"Tamam başlayalım!"

><><><

Wuuu bence meraklanacağınız bir yerde kestim :)

Neyse yb bekleyin bakalım hadi bb!!

Çocukluk Aşkı ~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin