2 gün sonra
Hyunjin pov;
Hayat benim için bomboş..neden mi??
Sevdiğim, aşık olduğum, onun için canımı bile hiç düşünmeden verebileceğim o adam şu anda tamda BENİM YÜZÜMDEN ÖLÜ.
Ben aptalım..çok aptal. Gözümü kör eden herşeyden nefret ediyorum. Felix'e deliler gibi aşık olduğumu ancak o ölünce fark edebildiğim için kendimden de nefret ediyorum.
Herşeyin en kötüsünü hak edecek türden aptal bir insanım...
O vanilya kokusu, yüzündeki muhteşem galaksi, melek gibi yüzü..
Felix'i hiç bir zaman hak etmedim ben..
Tanrı beni cezalandırdı. Neden mi?
Onun gibi masum bir meleği kırdığım için..
Meleğimi düşünürken hafifçe gülümseyerek bakışlarımı elime indirdim. Şu anda elimde duran ve az sonra kalbimi delik deşik edecek olan o bıçak parıl parıl parlıyordu...az sonra kırmızının en güzel tonundan oluşacak olacak olan o bıçak..
Keskin bıçağım dünyadaki acılarıma belki son verecekti evet ama öbür dünyada bile bu yaşadıklarımı asla unutamayacaktım.
Şimdi kendimi işkenceler ederek öldürecek olmam pek de bir şey ifade etmiyordu aslında. Çünkü bedenime alacak olduğum o yara kalbimde taşıdığım o yaranın binde biri bile değildi benim için..
Jisung arıyor...
"Alo?"
"Hyunjin senden nefret ediyorum! SEN APTALIN TEKİSİN!! Ben şimdi bu acıya nasıl dayanacağım ha? İki gün kendime gelemedim senin yüzünden!"
"Jisung.. lütfen şu anda bu konuşmaları yapma. Daha sonra cesedime anlatırsın olur mu? Kalbim daha fazla dayanamaz bu acıya, birazda bedenim acı çeksin. Görüşürüz."
"Bekle ne..?"
"Görüşürüz kapatıyorum."
"HYUNJİ-"
Telefonu kapattığım gibi yere fırlatıp yüzüme acı bir gülümseme yerleştirdim ve bıçağı kalbimin hizasına doğru tuttum.
Kalbim..şu anda olması gerektiği gibi atıyor. Belki otuz saniye sonrası..?? Bir daha atmamak üzere duracak mı?
"Aşığım Felix...çok aşığım sana. Herşey için binlerce kez özür dilerim. Seni seviyorum ve her zamanda sevmeye devam edeceğim. Küçük civcivim benim..benim yüzümden acı çektiğini için çok özür dilerim."
Yüzümdeki acı gülümseme büyürken bıçağı hızla kalbime sapladım. Görüşürüz evren!! Görüşürüz Jisung, Minho, Chan, Seungmin, Changbin, Jeongin...
Ve merhaba Felix.. benim küçük meleğim..
><><><
İçime bir anda özel bölüm yazma perileri düştü :')
Of çok acıklı oldu ve ben bu bölümü gecenin bir yarısı ağlayarak yazdım.
Söyleyecek söz bulamıyorum çünkü kendi yazdığım bölüme ağlamak ile meşgulüm şu anda.
Görüşürüz bebişler!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkı ~Hyunlix
FanfictionHerkesin olduğu gibi Felix'in de bir çocukluk aşkı vardı fakat onunla yıllar sonra bir parkta karşılaşmayı beklemiyordu tabii ki. ~Düz yazı + texting + instagram ~Ağırlıklı olarak düz yazı içerir ~FemLix!! ~Mini fic ~ANGST!!! #angst🥇 #hyunlix🥇