Minho "İlk ben soracağım!" diye atladığında herkes başıyla onayladı.
"Evden kaçtım."
Seungmin ve Chan içkiyi kafalarına diktiğinde gülümsedi Felix. İkisinin birlikte kaçtığından o kadar emindi ki.
Sıra Hyunjin'e geçtiğinde "İnstagramdan birilerini stalkladım." dedi.
Chan hariç hepsi içkiyi fondiplediğinde ortamda büyük bir kahkaha koptu.
"Chan hadi lan ordan yalan söyleme!"
"Yapmadım ya neden yalan söyleyeyim?!"
Kahkahalar büyürken Jisung "Şimdi ben yapacağım." diye atladığında herkes başıyla onayladı.
"Aşık oldum."
Felix, Hyunjin, Jisung, Chan, Seungmin ve Jeongin içkiyi fondiplediğinde Hyunjin şaşkın bakışlarını Felix'e sunuyordu.
Felix ise kırgın bir şekilde Hyunjin'e ufak bir bakış atıp önüne döndü.
Felix "Seviştim." dediğinde içkiyi fondipeleyen tek kişi Minho olmuştu.
Jisung'un yüzü anında düşerken Felix şaşkın bir şekilde Minho'ya dönüp "Hiç aşık olmamışsın ama?" dedi.
"Çıkar ilişkisiydi."
Jisung daha da şaşkın bir şekilde bakmaya başladı Minho'ya. Gözleri dolmuştu ama farkında değildi.
Sıra Seungmin'e geldiğinde "Öpüştüm." dedi.
Felix, Hyunjin ve Changbin hariç hepsi içkiyi fondiplediğinde Felix hafifçe gülümsedi. En azından öpüşmemişti...
Jisung Seungmin'in dedikeri üzerine içikiyi fondipledikten sonra Minho garip garip bakmaya başlamıştı Jisung'a. Yüzü garip görünüyordu. Sanki ufak bir üzüntü hissetmiş gibiydi.
Seungmin "Ya ben sanırım hepinizden önce sarhoş olacağım! Uff!!" diye çığırdığında kahkahalar kopmaya başlamıştı bile.
Sıra Chan'e geldiğinde "Etek giydim." dedi.
Felix içkiyi kafasına diktikten sonra Jisung utangaç bakışlarla içkiyi fondiplemişti.
Felix'i zaten biliyorlardı fakat Jisung, Felix hariç herkesi şaşırtmıştı. Şaşkın bakışlar Jisung'a yöneltildiğinde Jisung daha da çok utandığını hissetmişti.
Yüzü kıpkırmızı olmuş dudaklarını kemiriyordu.
Seungmin "Vay be Jis, hiç bahsetmemiştin. O hâlini görmek isterdim." dediğinde Minho aniden sert bakışlar ile Seungmin'e doğru döndü.
Felix Minho'nun tavrından olayı hemen anlamış ve hafiften sırıtmaya başlamıştı. Güya aşık değildi!
&
Gece bu şekilde uzayıp giderken Felix, Chan ve Changbin hariç herkes sarhoş olmuştu bile.
"Chan, sen Seungmin'i al yukarı kata çık sağdaki ilk odada uyu. Changbin sen Jeongin'i al salonun yanındaki odaya yatır, sende salonda yatabilirsin. Jisung ve Minho'yu da ben üst kattaki diğer odaya yatırım."
"Sen nerede yatacaksın Felix?"
"Ben mecbur Hyunjin'in yanında yatacağım."
Chan ve Changbin Felix'in önceden Hyunjin'e karşı olan hislerini biliyorlardı fakat hislerini hâlâ koruduğunu bilmiyorlardı.
"Felix?"
"Hm?"
"Hyunjin'i hâlâ seviyor musun?"
"Evet..."
"Meleğim yapma üzülürsün."
"Üzülüyorum evet. Üzülmeye de devam edeceğim fakat kalbim laf dinlemiyor. Bende onu sevmek istemezdim ama kalp işte. Aşık oldum ben, nasıl vazgeçeyim?"
Changbin ve Chan üzgün bir şekilde Felix'e bakıyorlardı ama o haklıydı. Hiç birşey demeden Felix'in komutlarını yerine getirmek üzere yerde sızan çocukları kucaklayıp salondan çıktılar.
Felix de iç çekerek önce Jisung'u sonra Minho'yu odaya çıkardı ardından Hyunjin'i sırtına alıp odaya doğru ilerledi.
Odaya geldiğinde yavaşça yatağa yatırdı ve kendi de yatağa girdi.
Hyunjin masum masum uyurken Felix içine aniden giren öpme dürtüsü ile dudaklarını ısırdı.
Yapmalı mıydı emin değildi fakat öpmeyi o kadar çok istiyordu ki. Sonunda dürtülerine yenik düşüp gözlerini kapadı ve yüzünü Hyunjin'in yüzüne doğru yaklaştırdı.
Dudaklarını dolgun dudaklara bastırdığında kendini bulutların üzerinde gibi hissetmeye başlamıştı.
Dudaklarını hafifçe oynatıp yumuşakça öpmeye başladı.
Dudaklarını bir süre Hyunjin'in dudaklarının üzerinde bekletip sonunda geri çekildi ve gözlerini sıkıca yumdu.
İlk hayali gerçekleşmişti...
><><><
First kiss 🥺🥺
Ay bi duygulandım 🥺🥺🥺🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkı ~Hyunlix
FanfictionHerkesin olduğu gibi Felix'in de bir çocukluk aşkı vardı fakat onunla yıllar sonra bir parkta karşılaşmayı beklemiyordu tabii ki. ~Düz yazı + texting + instagram ~Ağırlıklı olarak düz yazı içerir ~FemLix!! ~Mini fic ~ANGST!!! #angst🥇 #hyunlix🥇