- Prolog: Lanetli Bir Doğum -

627 43 27
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

'Hayat hiç bir zaman adil değildi... Tüm hayatım boyunca bunun böyle olduğunu biliyordum ama... Bu kadarını hiç düşünmemiştim.'

[Ding! Öldünüz!]

[Yeniden Doğmak İçin Şansınız var, Lütfen korumak istediğiniz anıları seçin. En fazla üç tanesi seçilebilir!]

[Animeler ve Kurgular Hakkındaki bilgileriniz!]

[Eski Aileniz ve yaşadıklarınız!]

[Geçmiş Dünyanın işleyişi!]

[Hayatın boyunca öğrendiğin bilimler!]

[Öğrendiğin Diller!]

[Dinlediğin Müzikler!]

[Önceki Yaşamdaki Becerilerin!]

[İsterseniz Gideceğiniz Dünyayı gördükten sonra seçim yapabilirsiniz!]

[Gidilecek Dünya: My Hero Academia!]

[Seçim yapmak için 5 dakikanız var!]

'Sadece üç tane seçebilirim... Bu belki de hayatımda yaptığım en çılgınca şey olacak... Dur biraz. Öldüm değil mi? Sanırım bu seçimleri hayatımın içine sığdırmamış olacağım... Haaah. Bir bakalım. İlk önce Anime ve Kurgular hakkındaki anılarımı istiyorum. Sonuçta gittiğim yer bir anime dünyası.

İkinci olarak hayatım boyunca öğrendiğim bilimlere ihtiyacım var. Tekrar okul acısı çekmek istemiyorum.

Son olarak da önceki yaşamımdaki becerilerimi istiyorum. Eğer ailemi falan isteseydim gideceğim yer benim için bir işkence olabilirdi gibi hissediyorum.' Gözlerinden hafif bir yaş aktı.

'Tüm zaman boyunca bana iyi baktığınız için teşekkür ederim. ama artık anılarımla birlikte size de veda etmem gerekliymiş gibi hissediyorum. Umarım yaptığım tercih için beni suçlamazsınız. Son kez söyleyebilecek de olsam... Sizi seviyorum'

[Ding! Seçimleriniz tamamlandı!]

[Aktarım Başlatılıyor!]

Ufak ruh parçasının bilinci hafifçe kaybolurken Sistem de o sonsuz boşlukta parçacıklara ayrıldı.

"O ufak ruh için üzülüyorum... Belki de kendisini nasıl bir şeyin beklediğini bilseydi yeniden doğma hakkını kullanmazdı..." Böylece o boşluktaki son kişi olan yaşlı amca da ortadan kayboldu.

--

Lanetli DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin