- Bölüm 32: Destek -

81 14 5
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

Hastanede genç Jujutsu Sahiri elindeki kitabı yanındaki masaya bırakırken iç çekti. İyileşirken kendisini meşgul etmesi için Aizawa tarafından verilmişti.

O sırada odanın kapısı yavaşça açıldı. Shinobu bandajı olmayan tek gözünü yavaşça kapıdaki figüre çevirdi.

"Hey! Shinobu Kocho değil mi?" Hawks ifadesiz bir yüze sahip Shinobu'ya el sallarken sordu.

"Doğru... Neden buradasınız bay Hawks?"

"Endişelenme bayan. Kahraman kamu güvenliği Komisyonundan sana bir şey bildirmek için buradayım" dedi Hawk kayıtsızca gülümserken

"Yani şimdi bir posta güvercini misin?"

"Hey bu komikti! Her neyse hükümet hala o yendiğin şeyden daha fazlası olduğuna inanıyor ve bazı kanıtlarımız var. Ne dersin bizimle çalışmak ister misin?"

'Daha fazlası mı? bu bir seferlik bir sistem görevi değil miydi?' diye düşünmeden edemedi Shinobu.

[Sistem sadece sizin için bir hikaye hazırlıyor ev sahibi. Tabi ki bir hikayenin bir ödülü olacak merak etmeyin.]

'Demek durum bu. Benim arzularımda çalışman hoş ama bu kadar zorlaştırman gerekli miydi? Neredeyse ölüyordum.'

[Ev Sahibinin öleceği bir durum gerçekten olursa sistem kayıtsız kalmayacaktır. Rahat olun]

Shinobu derin bir iç çekti ve karşısındaki Hawks'a baktı.

Hakws sakince devam etti.

"Anlarsın, Baban neredeyse 15 yıl önce bunlardan birisiyle savaştı."

--

"Bu canavara hiç bir şey işlemiyor! O öldürülemez!" diye haykırdı bir kahraman

"Hepiniz geri çekilin onu yenmenin bir yolunu bulacağız!"

Tam adam işlerini bir alev saldırısı ile bitirmek üzereyken ortaya dev kabzasında tüy olan bir kılıç çıktı.

"Böl!!"

garip adamın kafası yavaşça kendini toplarken kılıç ile kafasını kesen figüre baktı.

"Hmm? Hala lanetli enerjiye sahip birisi var demek ve ona çok benziyor..." dedi garip adam etrafındaki alevler tekrar hareketlenirken

"Tekrar ortaya çıktığınıza inanamıyorum Lanetler." diye mırıldandı orta yaşlı bir adam doğru düzgün bir kafa şekli olmayan lanete bakarken.

Böylece ikisi büyük bir düelloya tutuştular. Lanet bu adamın becerisine şaşırmış gözüküyordu.

"Bu adam onunla baş edebiliyor..." diye mırıldandı kahramanlardan birisi.

Lanetli DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin