--
All Might, All For One'ın sözlerini düşünürken çaresizce ayağa kalktı.
"Kaybetme All Might! Lütfen.... Lütfen yardım et!"
Savaşı izleyen herkes All Might'ın zafer şansı hakkında endişelenmeye başladı. Umutsuz vatandaşlar hala All Might için tezahürat yapıyordu. Hatta İzuku ve Bakugou bile.
"Efendinizin Akrabasını kurtarmakta başarısız olmuş olabilirsiniz! Ama artık geri dönmek için bir yol yok! Tereddüt ederseniz arkanızda size güvenen ve size hayranlık duyan pek çok insanı yüz üstü bırakırsınız! Bu kaybetmeniz gereken bir zaman değil All Might!" bu sırada Shinobu, All For One'ın saldırılarından birini savuştururken bağırdı ve All Might'ın yanına sıçradı.
"Ayrıca hala Midoriya'ya yol göstermen gerek değil mi?"
Tüm bunlardan sonra Morali düzelen All might yavaşça yerden kalktı.
"Kendi öğrencim beni cesaretlendiriyor. Ama haklısın bir kahramanın koruması gereken bir çok şey var! bu yüzden kaybetmeyeceğim! Beni İyileştirdiğin için teşekkür ederim."
"All Might..... Bu kadardı değil mi?" All For One, All Might'ın üzerinde süzüldü ve onu patlatmaya hazırlandı ancak Endevour ve Edgeshot hızlıca destek için geldiler.
"Oİ! All Might Seni piç kurusu! Neyin var ha!?" Endeavour Bağırdı.
"Zamanında yetişmişiz gibi gözüküyor."
"Ucuz kurtardık" Shinobu diğer profesyonellerin gelmesine sevinmiş gibi gözüküyordu.
"Kocho? Neden buradasın? Yaralandın mı?" Edgeshot onunla staj yapan UA öğrencisi için endişeli bir şekilde geldi.
"Ben iyiyim Bay Edgeshot" Shinobu'yu duyduktan sonra Edgeshot açıkça rahatladı.
Endeavour, All Might'a bağırarak neden bir numaralı kahraman olduğunu göstermesini istedi!
Bu sırada All For One Endeavour'a saldırmak için bir hamle yaptı ama Edgeshot onu durdurdu.
"Endeavour! All Might! Yardıma geldik!"
"İşimiz Bu!" Kamui Wood geldi ve yaralı diğer pro kahramanları kurtardı ve Mt.Lady'i çabaları için övdü.
"All Might, Nasıl görünürsen görün, Hala herkesin bir numaralı kahramanısın."
Tüm bu kahraman direnişinden rahatsız olan All For One iki kahramanı tuhaflığıyla uçurdu ve All Might'ı ezmek için güçlü tuhaflıklarını kombine ederek bir kol oluşturur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Dünya
FanfictionTekrar doğmak... En azından büyüleyici bir olgu değil mi? Belki de sadece sizin seçtiğiniz bir kaç anıyı hatırlıyorsanız bu o kadar da müthiş bir şey olmaz. Özellikle... Acı dolu bir yaşamın yerine geçtiyseniz. Sanki Lanetlenmişsiniz gibi hissettiri...