--
Shinobu yoluna devam ederken Mimic'in onu engellemediğini fark etti.
'Muhtemelen diğerlerini oyalamakla uğraşıyor. Acele edip Lemillion ile Eri'yi bulsam iyi olur' diye düşündü Shinobu ama bir düşman yolunu kesince aniden durdu.
"Çok Heyecanlıyım! Hayır değilim! Tekrar karşılaştık Lanetli enerji kullanıcısı. Daha geçen klonlarımdan 20'sini yenmiştin" dedi Twice
"Kötüler Ligi, Siz artık Shie Hassaikai ile mi çalışıyorsunuz?" dedi Shinobu sırtından eğlenceli bulutu çıkarırken.
"Üzgünüm ama sizinle kaybedecek vaktim yok"
"Yakuzayı hafife alma piç! Yakala onubüyük kardeş Rappa!"
Rappa adındaki adam Shinobu'ya hızlı yumruklar savurarak koştu.
Kayıtsız duran Shinobu gelen saldırıyı kolayca atlattıktan sonra sopasını enerji ile kaplayarak doğrudan Rappa'nın boynuna vurdu. Aldığı hasarla klon erimeye başladı.
"Eridi mi?! Dur bir dakika onun klon olduğunu nasıl anladın?! Ya klon olmasaydı?!" dedi Twice
"Umurumda gibi mi gözüküyor. Klonsa erir değilse ölür. Bugün burada çok fazla ölü olacak. Bir fazlası için suçlanacağımı sanmıyorum" dedi Shinobu.
"Hiii! Korkutucu!" dedi Twice rappa'nın başka bir klonunu üretip Shinobu'ya saldırması için gönderirken.
Shinobu hızla klonun ayaklarını yerden kesti ve klon havada dengesini kaybetmişken vurduğu darbe ile onu duvara erimeye gönderdi.
"Yakuza işe ayramaz!" Twice sonuç karşısında şaşkına dönmüş gibi gözüküyordu.
Shinobu hızlıca atıldı ve Twice'ı tutup duvara bastırdı.
"Chisaki, Eri'yi nerede saklıyor?"
"Kocho! Geri çekil!" dedi bu sırada Aizawa
Shinobu döndü ve Aizawa'ya baktı.
"Üzgünüm. Beni kandıramayacak kadar yakın arkadaşımsın Toga..."
Aizawa Kılığına girmiş Toga Shinobu'ya bıçakla saldırmadan önce gururu okşanmış gibi duruyordu. "Beni hala arkadaşın olarak gördüğün için çok mutluyum!" dedi Toga dönüşümü yavaşça bozulurken
Shinobu elindeki sopası ile gelen darbeleri savuşturuyordu.
"Geçici izin sınavında Shiketsu'daki kız sendin değil mi?"
"Waah! Senden gerçekten saklanamıyorum! Sen beni dönüşsem bile tanıyabilecek en yakın arkadaşımsın Shinobu-Chan! Ayrıca Caminoda harikaydın. O Lanetle savaşırken çok güzeldin!"
"Klasik toga..."
Shinobu hızlıca sopasını tuttu.
"Lanetli Teknik: Kırmızı" Shinobu'nun parmağının ucunda kırmızı bir enerji küresi oluştu ve bu enerji Toga ile Twice'ın geri çekilmesine neden oldu. Shinobu onları takip edemeden Toga'nın bir yön gösterdiğini gördü ve hemen ardından Mimic aralarına bir duvar ördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Dünya
FanfictionTekrar doğmak... En azından büyüleyici bir olgu değil mi? Belki de sadece sizin seçtiğiniz bir kaç anıyı hatırlıyorsanız bu o kadar da müthiş bir şey olmaz. Özellikle... Acı dolu bir yaşamın yerine geçtiyseniz. Sanki Lanetlenmişsiniz gibi hissettiri...