--
[Ding! USJ olayı sona erdi!]
[Gizli Görev 'All Might'ı korkutmayı başar' tamamlandı!]
[Gizli Görev '1-A sınıfı öğrencilerini korkutmayı başar' tamamlandı!]
[Gizli Görev 'Piyon kötü adamları katlet' tamamlandı!]
[Gizli Görev 'Nomu'yu katlet' tamamlandı!]
[Gizli görev 'All For One'ın dikkatini çekmeyi başar' Tamamlandı!]
[Görevlerin ödülleri hesaplanıyor...]
[Ödül hesaplaması tamamlandı!]
[Tebrikler! Gojo'yu kazandınız!]
[Tebrikler! Mahoraga'yı kazandınız!]
[Sukuna 3 parmağa ulaştı!]
[Gojo Seviye atladı!]
[Maharoga'nın çarkı bir kez döndü!]
Shinobu bir anda kendini üç renge bürünmüş garip bir yerde buldu. Bir tarafta kurukafaların olduğu garip tahtta oturan bir adam vardı. Diğer tarafta ise mavi ve mor renklerin hızla aktığı uzay gibi gözüken bir yerde tatlı yiyen beyaz saçlı bir adam vardı.
Hemen arkasında kalan kısım ise zifiri karanlıktı ve bu karanlığın içinde kafasında çark olan devasa bir varlık oturuyordu.
Ancak asıl şaşırtıcı olan her birinin yerdeki bir çizgi ile kendisine bağlı olmasıydı.
Tüm bunların arasında Shinobu bir anda görüşünü kaybetti ve kendisini beyaz bir tavana bakarken buldu.
İlk önce olanları garipsedi. etraf çok canlıydı ve gözlerini acıtıyordu.
"Ben... görebiliyorum." diye mırıldandı kendince. En son hatırladığı şey Nomu'dan aldığı darbe ve Sukuna ile olan konuşmasıydı.
"Ah görünüşe göre uyanmışsın" dedi yanından ince bir ses. Shinobu yavaşça kafasını çevirdi ve Aizawa'nın omzunda duran Nezu'yu gördü. Onların yanında da fötr şapka takmış birisi vardı.
"Merhaba müdür Nezu"
"Görüşün düzeldikten sonra beni gördüğüne pek de şaşırmış gibi değilsin" dedi Nezu gülümseyerek.
"Garip bir hayatım var."
Bu sırada Aizawa geçti ve Shinobu'nun karşısına oturdu.
"Pekala daha iyi gibisin. Öyleyse asıl mevzuya gelebiliriz."
"Şu anda nasıl bir konumda olduğunu biliyor musun?"
"Hayır? En son hatırladığım şey o kuşun bana vurmasıydı." dedi Shinobu kafası karışmış bir şekilde.
O an Nezu basit bir mimikle yanındaki adama işaret etti.
"Merhaba, Ben Tsukauchi. Polis Departmanındanım. Müdür Nezu benden bir istek istedi. Eğer sorun olmayacaksa elimi tutabilir misin? böylece söylediklerinden emin olabiliriz" dedi Tsukauchi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Dünya
FanfictionTekrar doğmak... En azından büyüleyici bir olgu değil mi? Belki de sadece sizin seçtiğiniz bir kaç anıyı hatırlıyorsanız bu o kadar da müthiş bir şey olmaz. Özellikle... Acı dolu bir yaşamın yerine geçtiyseniz. Sanki Lanetlenmişsiniz gibi hissettiri...