5. BÖLÜM

7 0 0
                                    

2 YIL SONRA

Şimdiye kadar bir çok göreve çıktım, kolay görevlere. Ama artık ciddi görevlerin sırası gelmişti. Bundan Elena ve grubunu gizlice dinlerken anlamıştım. Ertesi gün Elena zaten gelip bana planı anlatmıştı.

'' Planımız;

Kritania kralı hiç soylu prenses kalmadığından dolayı kendi halklarından bir kızı oğluna gelin olarak alacakmış. Ve Clara (Cattherine)'nın görevi burada başlar. Köylü gibi giyinerek prensin kendisini seçmesini sağlayacak ve onlara içerden saldıracaktır.

Kritania krallığı hakkında bilgi vermek istersek;

2 oğulları vardır bunlardan büyük olanı Xavier'dır siyah giyinen, kaba ve lider ruhlu bir kişiliği vardır. 2. oğulları ise Victor'dur zekidir kral her şeyde önce Victor'a danışır, çapkın ve iş dışında umursamaz bir tavrı vardır. 2 koruma ve 1 hizmetçi kuralı vardır, yani herkese 2 koruma verilir ve kendisinin getirdiği bir özel hizmetlisi vardır. Kralın katı olmasına karşın kraliçesi çok tatlı fakat bir o kadar dikkatli ve anlaşılmaz birisidir.

Krallık içine kapalı bir krallıktır ve bilgilerinin korunması için kimsenin bilmediği özel yöntemleri vardır. Bu yüzden Elenaların ekibi onlar hakkında neredeyse hiç bilgi alamamışlardır.

Tabi daha hiç böyle şeyler yapmayan beni seçmişlerdi bu görev için! Çok teşekkürlerimi iletirim!!''

Oturmuş ve artık büyümüş olan Violet'e dertlerimi anlatıyordum. ''Peki hizmetçi kim olacak?'' diye sordu Violet ben hemen '' Ne hizmetçisi?'' Dedim. ''Anlattıklarına dayanarak iki korumanı saraydan alacak olmana karşın hizmetçini kendin getirmelisin.'' dedi. Tabi ya bu aklımızdan nasıl çıktı! Anlık bir kararla ''sen olsana'' dedim. ''Ben mi?! Hayatta olmaz unuttun mu ben esirim hem beni tanırlar! Gelemem.'' diye itiraz etti. Gerçi haklıydı, her şeyi bir tarafa bıraksak onu tanırlardı. Burada 2 yıl geçirmişti ve fizik yapısı da biraz da olsa değişmişti fakat narin teni ve bir prensesi andıran yüzü ile onu anında tanımaları an meselesiydi. Bu durumda tek bir ihtimal kalıyordu.

***

Elena'nın kapısını çaldım ve içerden 'gel' gibi bir ses duyduğumda içeri girdim ama ne göreyim. Elena masaya oturmuş Phill ayakta birbirlerini öpüyorlardı! ''ELENA NE OLUYOR!?'' diye bağırdığımda ikisi de hazırlıksız yakalanmış olacak ki yere düştüler. Elena ''içeri girebileceğini kim söyledi!'' diye bağırdığında 'sen söyledin' der gibi yüzüne baktım ve Elena'nın yüzü bir anda kızardı ve Phill ile göz göze geldiler. Bir dakika inşallah düşündüğüm şey değildir diye içimden geçirdikten sonra durumu Elena'ya anlattım ve sonra (mükemmel planıma geliyoruz)ONDAN BENİM HİZMETÇİM OLMASINI İSTEDİM! Her ne kadar kardeşimse o kadar da patronum o yüzden bunu çok büyük bir utançla söylemiştim.

''Olur'' diye yanıtladığında Phill de beklemiyor olacaktı ki ikimiz aynı anda ''NE!'' diye bağırdık. Elena sakince tekrarladı ''olur.''

''Eeee o zaman ben çantamı hazırlamaya kaçar'' diye seslendikten sonra odama gidip o anı aklımdan silmeye çalıştım ve odada da Violet'e olanları anlattım. Birlikte gülüştük ve en son kapıdayken ona sarılırken diğer esir çocukların olduğu yere gitmesini söyledim çünkü David halâ güvenilmez geliyordu. Hem Elena da olmayacaktı. Elena son olarak yönetimi Phill'e devretti ve birlikte Kritania krallığına doğru yola çıktık.

(Kabul etmiyorum belki yolda ona biraz Phill konusunda takılmış olabilirim.)

***

:3

İkimizin SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin