Elena ve ben birlikte Kritania krallığında tuttuğumuz eve varmıştık ve biraz rahatlamak için pijamamı giymemle Elena'nın odaya dalması bir oldu. ''SEÇİMLER YARINA ERTELENMİŞ! ELBİSE VE TAKI TOKA ALMAMIZ LAZIM HAZIRLAN' dedi. Ben üstümü daha yeni değiştirdiğim için biraz itiraz etmeye çalışsam da ciddi bir durum olduğu aklıma geldi ve hemen hazırlanarak içeri gittim Elena çoktan hazırdı ve birlikte dışarı çıktık.
***
Karanlık odamızdan sonra doğrudan yüzüme vuran güneş ışığı beni kısa süreliğine kör etse de Elena'nın elini tutarak ilerlemeye devam ettim. Birkaç lüks görünen mağazanın önünde durduktan sonra kardeşim beni tahrik edercesine itti ve zoraki de olsa içeri girmiş oldum. İçerisi bir prensesin hayali gibiydi her yerde elbise vb. şeyler vardı.
Elena da içeri girince birlikte gezmeye başladık birçok model bulduk ve hepsini denedikten sonra en sonunda boyunluğu, beyaz kol tülleri olan, kabarık eteği ile diz üstü olan bir elbisede karar kıldık. Sonrasında ayakkabılara yöneldik ve bir çift beyaz ayakkabı seçtik. En son olarak da saçımı 'luffy' modeli yaptırdıktan sonra hazırdık. Ayrıca yarın için makyaj randevusu aldık ve birlikte eve gittik.
***
Eve gidince aldığımız şeylerin hepsini birlikte denedim ve çok güzel durduğuna karar kıldım.
Elbise;
Ayakkabı;
Saç;Sabah kalktığımızda ikimizin de alarmı duymadığını ve geç kaldığımızı fark ettik. Alelacele hazırlanıp çıktık ve geç kaldığımız randevumuza gittik hızlıca hafif bir makyaj yaptırarak kral ile prensin geleceği ve köyün merkezi olan alana gittik.
Makyaj;
Geç kalmamıştık neyseki, yoksa Elena beni öldürürdü. Prens ve kraldan önce gelen muhafızlar kızları yan yana tek sıra olacak şekilde yerleştiriyorlardı. Önde kızlar arkalarında ise hizmetkârları vardı. Elena ve ben de hızlıca onların arasına karıştık ve beraber prensin gelmesini bekledik.
***
Elena beni dürtene kadar kambur durduğumu fark etmemiştim ve etraftaki insanlar bize 'prens gelecek bu tavırlar nedir?!' der gibi bakıyordu. Yanımda kız ikide bir bana bakıp hizmetçisinin kulağına büyük ihtimalle benim hakkımda bir şeyler söylüyordu. Bana baktığına emin olduğum bir anda ona dilimi çıkarınca kız bir anda önüne dönerek sırtının kırılacağını düşündüğüm çok gergin bir tavra girmişti. Ben elbette nasıl davranmam gerektiğini biliyordum ve bu yüzden hiç gerilmedim. Elena ve ekibi beni büyük ihtimalle bu yüzden seçmişti.
Ben düşüncelerime dalmışken kral ve prenslerin geldiğini belli eden korna üç defa üst üste çaldı ve bu şekilde Victor'un da geldiğini anlamış olduk. İlk olarak kral, 2. olarak Victor ve sonrasında ise o indi... Varis Xavier. Yaklaşık olarak 450 civarı kişinin bulunduğu sırada en son sıradaydım ve daha erken uyanamadığımız için Kendimize kızdım. Şimdi yaklaşık 4 saat boyunca burada asil bir şekilde beklemem gerekiyordu.
***
Sonunda prens sıranın sonuna yaklaşmıştı. Benden önceki kızı da atlayarak bana geldiğinde biz de bütün köylü kızların ve hizmetlilerin yaptığı gibi önünde diz çöküp yalvarmak yerine hafif bir reverans ile ''Prens Xavier. Sizinle tanışmak bizim için çok büyük bir onurdur:'' dedikten sonra ufak bir sessizlik oldu ve prens gitti. Ama gitmeden bana itaatkar bir ses tonu ile ''bu şekilde kal'' demişti. Ben nedenini sorgularken bir anda prens Xavier yanında prens Victor ile yanıma geldi. Bunun ardından başımda soğuk ve ağır metali hissetmiştim ve prens Xavier bana elini uzatarak ''Benim kraliçem olma onurunu bana bahşeder misiniz?'' Diyerek izin aldı ve elini tutmamın ardından hafif bir öpücük kondurarak arkasını döndü ve at arabalarına doğru yürümeye başladı...
***
:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkimizin Sırrı
أدب المراهقينCatherine henüz 7 yaşındayken bir suikast girişimi sonucu annesi ,babası ve kız kardeşini kaybetmiştir. Bütün krallıkta sağ kurtulan tek kişi olarak Octania Krallığına kaçmıştır. Yıllar geçip büyüdüğünde ise tekrar aynı felaketle karşılaşmı...