1, ROKO

10 0 0
                                    

Teşekkür ederim...

⏳⏳⏳⏳

Bir gün gözlerimi açtım ve dedim ki, "Ahu'sun sen..." Tam o gün Ahu oldum işte bir daha da vaz geçmedim Ahu olmaktan...

Karanlıktı yine, ortamızda bir ateş vardı ısıtıyordu sözde ama hayır, biz üşüyorduk, kimsese demezdi ben üşüyorum diye, üşümek isterdik belki de, bilinmez.

Baktım hepsine tek tek, dört kişiydik biz iki kız iki erkek, vaz geçmezdik birbirimizden, biri ölse diğeride ölürdü onunla. Kardeştik biz, yoldaş, dost ve sayamadığım onca şey... Acımasızdık mesela, kendimizi bile.

"Yarın akşam, bizimle görüşmek istiyorlar." Alâ'nın sesiyle hepimiz ona döndük, bana bakan kısa siyah saçlı,  koyu kahve gözleri olan kıza dikkatle baktım. "Kim?" Dediğimde bu sefer hapsi bana baktı, "Roko'nun adamları." Katar'a baktım, saçlarını yeni üç numaraya kesmişti, sağ gözü yaralıydı bu yüzden gözünü kapatan bir şey vardı üstünde.

"Maskeler hazır Ahu." Bu seferde Aram konuşunca ona baktım, kumral, normal boyutlarda saçı olan biriydi ve gözleri mavi renkteydi.

Önüme döndüm, "saat kaçta?"

Alâ, "altı," dediğinde başımı salladım, "oraya gideceğiz," hepsine tek tek baktım, "maskelerle. Tanınmamızı istemiyorum." Başlarını salladılar, gözlerimi kapatıp, Roko'yu düşündüm.

Roko... Uzun zamandır peşindeydim fakat hiçbir açık vermiyordu, gerçek adını ise kimse bilmiyordu, iki senedir bunu öğrenmek için uğraşıyordum fakat bir şey bile bulamamıştım. Bu konuşma iyi bir fırsattı.

"Roko bizimle konuşacak mı?"

"Sanmam," dedi Aram, "iki senedir arıyoruz asla bir açık yakalamadık." O sırada Alâ, "ya bu yüzden görüşmek istiyorsa?" Diye hepimize bakınca bütün ilgim ondaydı. "Bu adamı herkes araştırıyor ve araştıranlar öldürülüyor."

"Çokça öldürülmeye çalışıldık," diyen Katar'a baktık, Alâ'nın ne demeye çalıştığını anlamıştım ama dinleyecektim. "Evet ama yakalayamadılar ya da biz öyle sandık."

"Bilerek öldürmediler dediğinin farkında mısın?" Aram Alâ'ya cevap verdiğinde Alâ başını salladı, "bakın; bu adamlar bizim onları araştırdığımızı aynı gün içinde öğrenmişlerdir ve öldürmeye çalıştılar  ki isteseler öldürürlerdi. Neden iki senedir ölmedik?"

"Onları araştırmamızı istediler," diye tamamladım, "bizimle konuşmak ve görüşmek istiyorlar." Alâ parmak şıklatıp beni gösterdi, "işte bu! Bu yüzden de yarın bizimle görüşecekler."

"Roko'da aynı şekilde," diye Katar bize katıldığında Aram bize daha da yaklaşarak, "ya bizi yanında öldürürse?" Dedi, "ölümün ayağına gidiyoruz grup." Başımı iki yana salladım, "öldürse şimdiye öldürürdü grup, bence bu işin içinde başka bir iş var." Merak ve heyecan beni içine alırken bir an önce yarın saat altı olmasını bekliyordum ama önce hazırlık yapmalıydık.

"Grup, hazırlanmamız lazım." Ayağa kalktık, "Katar ve Aram siz silahları hazırlayın bizde yarın ki mekanı hazırlayacağız."

Alâ ile bilgisayarların olduğu odaya girdiğimizde sarı, loş ışığı açtım ve bilgisayarın önüne oturduk.

"Mekan neresi?"

KÖR GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin