Bab 10

3.5K 22 1
                                    

ZALI dan SYAIDAH sedar dari lena ketika senja berlabuh masih dalam berpelukan tanpa pakaian selepas menikmati 'persetubuhan ' di siang hari pertma'sebagai pengantin ,tidak seperti kebiasaan nya pengantin baru melakukan pada 'malam pertama'bersama. Mereka tersenyum berpandangan sesama sendiri dan Zali sempat berbisik "Terima kasih sayang bagi abang kenikmatan". " Terima kasih juga abang bagi nafkah yang nikmat pada sayang dan yang istimewa bagi 'keterunaan'Abang kat sayang" ,sorry tak dapat bagi 'dara 'sayang kat Abang"balas Syaidah .

Mereka bergegas mandi dan bersiap untuk keluar mencari makan malam.Kali ini mereka berkepit dan berjalan perlahan sambil meninjau pilihan tempat makan yang ada di sekitar hotel penginapan mereka. Zali memilih kedai yang menjual sup ekor  untuk mengembalikan dan menambah tenaga untuk sesi malam itu kata nya." Amboi ,power abang dah cukup kuat  lah " usik Syaidah.Mereka berdua makan agak banyak untuk mengembalikan tenaga yang telah diguna petang tadi. Dalam perjalanan balik kehotel,mereka beli juga beberapa juadah untuk kudapan.

Ketika menonton TV Syaidah melentokan wajah nya di dada Zali untuk berselfie "nak update Mummy" katanya dan terus menghantar ke ibunya dengan caption,'berehat selepas dinner'. 'Mummy seronok tenguk Syaidah happy 'balas ibu nya." Mesti lah seronok Mummy,dapat barang baik,big,long and strong' balas Syaidah sambil menunjukan kepada ZAli." Ish sayang ni itu pun nak cerita dengan Mummy" tegur ZAli."Eh okey lah dengan Mummy sendiri,I want her to be happy as well" balas Syaidah.

"Sayang okey ke dengan prestasi Abang tadi?"soal Zali ." Best lah Abang bagi sebab tu sayang bagi tahu Mummy macam tu lah,walau u n teruna,power Abang kuat gila, senak sikit kena jolok sampai ke pintu rahim,senak pussy sayang kena henjut dengan 'Big,Long and Strong 'dick Abang tu"ujar Syaidah memberi maklumbalas pada Zali."kalau sayang happy lega lah abang rasa," balas Zali sambil merangkul dan mencium Syaidah dandi balas dengan kucupan dan bisikan Syaidah " I  Love you Abang". "LOve You Too"balas ZAli.

Tepat jam 11 malam,Syaidah berbisik ,"Jom tidur Bang," " Betul ke nak tidur ,tak nampak mengantuk pun"ujar Zali. " Tak lah,nak main dengan Abang"balas Syaidah menggoda Zali dengan lirikan mata dan senyuman manis nya. ZAli pun segera bangkit dan Syaidah menghulur kan kedua tangan   sambil berkata "Nak dukung Bang" ,Zali terus mengendung nya hingga ke katil.Ketiak Zali mahu meletakkan nya di atas katil ,Syaidah berbisik " Kejap Bang ,sayang nak selfie hantar kat Mummy". Dia menghantar mesej dangambar dengan caption " Good nite Mummy,kita orang nak buat projek lagi". Mummy nya membalas dengan caption " Enjoy yourself,make 'cucu'  for me".Syaidah terus menunjukan mesej ibu nya kepada Zali,"tenguk ni Mummy pesan dan kirim salam "ujar nya.

Tanpa membuang masa atau menanti arahan,masing masing segera membuka pakaian untuk berbogel. " JomAbang kita buat 69 tahu ke?" soal Syaidah. " Tahu "jawab Zali ringkas .'Sayang duduk atas ,abang baring kat bawah "ujar Syaidah sambil menunggu Zali mengambil posisinya nya.  ZAli agak kekok sedikit bila muka nya 'di hidangkan 'dengan pussy dan punggung Syaidah buat pertama kali nya. Dengan teragak agak dia menjilat pintu pussy Syaidah sambil meramas punggung nya yang pejal itu.

Syaidah pula sebagai orang berpengalaman terus sahaja menjilat dansegera memasukkankepala punai ZAli ke dalam nya.Dia terus memulakan hisapan dan jilatan bagai orang menghisap ice cream. ZAli pula cepat menguasai permainan dengan menjulurkanlidah nya jauh ke dalam pussy Syaidah yang membuat nya terus mengerang .MAsing masing melajukan serangan dan Syaidah mencapai klimak nya yang pertama.

ZAli terus menjilat cairan yang ada dan meleleh dari pussy Shaidah walau pun di rasanya agak aneh ."pandai Abang jilat,cepat sayang klimaks"puji Syaidah sambil dia mengangkat tubuh nya dari muka ZAli. "Okey abang sekarang boleh masuk ikut belakang ,eer kita buat cara doggy "ujar Syaidah bila melihat ZAli agak terkejut. Syaidah terus menonggeng menghalakan punggung nya ke tepi katil atas permintaan Zali kerana dia mahu menujah pussy Syaidah dengan berdiri.

Syaidah makin agresif bila dia sendiri yang memacu kepala punai untuk di arahkanke muka pintu pussy dan memberi isyarat untuk Zali menekan nya .Dengan berhati hati ZAli menolak batang punai nya yang masih sukar mellui laluan pussy yang masih sempit walau pun licin.Syaidah terus mengerang sebaik sahaja kepala punai masuk jauh ke dalam sampai ke dasar pussy nya. Kini Zali mula membuat henjutan sambil memegang pinggang Syaidah yang membuat tindak balas dengan menolak ke belakang punggung nya setiap kali Zali menekan .

Hampir 30 minit mereka beradu begitu dengan peluh yang makin menjejer membasahi tubuh,akhir nya mereka mencapai klimak bersama  dengan beberapa pancutan hingga mereka rebah kepenatan.          

   

  

B 17: Projek 'Cina Buta'-Syidah#Where stories live. Discover now