Bab 11

3.1K 20 0
                                    

JAM 11 pagi ZAli dan Syaidah telah siap check out dari hotel dan sempat bergambar dengan kakitangan di kaunter mengambadikan kenangan bersejarah mereka.mereka menaiki bas persiaran yang di uruskan oleh pihak hotel untu menyambung 'bulan madu'mereka ke Phuket .Di sepejang perjalanan mereka lebih banyak 'terlena 'dari terjaga melayan keletihan sejak tiba dan melunaskan tradisi hari danmalam pertama.

Tiba di Phuket,hotel yang di duduki berhampiran betul dengan pantai dan menyajikan pemandangan yang menrik sesuai dengan 'mood'bulanmadu mereka.Syaidah makin manja dan lega kerana berjauhan dari sebarang  mata yang mungkin mengenali mereka.Ketika duduk dan lena dalam bas pun tangan nya melekat paa lengan ZAli dan asyik tersenyum dan bercium mi elayan rindu.

Selepas makan mereka berjalan kaki meninjau kawsan sekitar dan ke pantai hingga melihat matahari terbenam  dan Syaidah banyak  mengambil  gambar dan berselfie untuk di kongsi dengan ibu nya gambar posing manja bersama suami baru. Ibu nya membalas dengan ayat 'Moga dapat baby made in Phuket'. "Mummy I ni asyik cakap pasal baby jer,saje nak pressure kita untuk bagi cucu kat dia"rungut Syaidah." Biasa lah orang tua,moga makbul doa mereka" ujar ZAli sambil memeluk pinggang Syaidah.

" kalau kta stress,mana nak jadi baby kan sayang,kita kena relaks dan enjoy doing it,aru lah menjadi" uja r Syaidah lagi."Betul lah tu,we just trying in doing it"balas ZAli lagi. " Sayang pun kesian kat my Mom kalau tak sayang tak pregnant dalam masa tiga bulan ini,sebab tu masa honey moon macam ni yang perlu buat selalu "sambung Syaidah lagi."Masih ada masa lagi,kalau waktu sayang subur,kita buat lah overtime "usik ZAli."Abang cakap senang lah,sayang ni nanti yang letih mengangkang dan menonggeng "balas Syaidah sambil mencubit lengan ZAli.

"Abang,cakap pasal baby ni jer, sayang punya  kat bawah tu dah' wet'"ujar Syaidah."Amboi sensitif nya,nak balik hotel sekarang ke?" TAnya Zali. "Ish Abang ni,sayang cuma kata dah wet jer,bukan nya sayang nak ajak main, jalan jalan lah dulu"balas Syaidah. " Kalau tak tahan sangat ,kat tepi pantai pun boleh buat"usik Zali." Hei abang ni melampau ,ingat kita ni ayam ke" balas Syaidah sambil mencubit  Zali lagi. " Biasalah kan,masa honey moon kan macam musim mengawan , sentiasa mahu walau dimana pun berada" ujar Zali lagi.

Sebelum pulang ke hotel mereka menikmati makan malam 'seafood' di laluan balik ke hotel yang banyak memberi pilihan pada pengunjung.Mereka makan bersama 'candle light'di bawah pohon kelapa yang rendang dan ditemani bayu laut yang nyaman." Kalau makan seafood fresh ni ada harapan dapat baby boy tau sayang"ujar ZAli. " Alah sayang tak kisah boy or girl as the first one ,"balas Syaidah sambil meratah udang dan ikan bakar .

Sekembalinya ke hotel mereka berehat sebentar sebelum mandi ,permintaan Zali untuk mandi bersama di tolak oleh Syaidah" Not now Abang,nanti tak sempat sayang nak bersabun ,dah kena balun " ujar nya. Selesai mandi mereka berpakaian serba ringkas untuk menikamti suasana malam terutama bunyilive band di tingkat bawah yang menarik perhatian mereka.Persembahan  ladies band dari Philipine menarik ramai pengunjung ke lounge dilobi .Pakaian mereka yang sexy dan exotic membuat Zali ralit memerhati hingga di tegur oleh Syaidah." Amboi dalam dok kepit wife pun mata Abang pun terbeliak tenguk".

Mereka kemudian berligar di dalam premis hotel dan membuat tempahan untuk tour hari esok melalui kaunter travel agent yang ada di situ . Olehkerana tour pakej termasuk snorkling dan sun bathing serta island hoping,mereka pun mencari pakaian yang sesuai termasuk topi dan sunglasses untuk dipakai pada hari esok .Menjelang jam 11 malmSyaidah terus berbisik"Bang my pussy already calling for  your tounge" . "tounge only ?" soal Zali. " Itu as an appertiser" balas  Syaidah sambil mereka berkepit pulang ke bilik.

Sebaik tiba di bilik ,Zali terus 'menghumban'syaidah di atas katil sambil berkata" Mana dia pussy yang nak kena jilat tu". "Ish abang ni kalau yer pun buka lah baju "katanya sambil melepaskan pakaian nya sendiri hingga bogel. ZAli akur dan segera membogel kan dirinya. Bila ZAli cuba melekapkan muka ke celah kelangkang  Syaidah, isteri nya itu  menahan dan berbisik " Kiss lah dulu mulut atas sayang ni,barulah boleh kiss mulut di bawah ". Zali pun segera menindih tubuh Syaidah dan mengucup bibirnya dan mereka berpelukan sambil bergulingan." Wow sedap nya Abang buat macam ni,baru  lah nama nya ' wrestling and fucking',sedap dapat peluk Abang ,aura 'jantan' abang ni  buat sayang asyik mengernyam minta di baham" ujar Syaidah.      

  

B 17: Projek 'Cina Buta'-Syidah#Where stories live. Discover now