Karen'in Gözünden
Evimize anca gelmiştik. Gece yarısı olmuştu bile. Lily ilk başta kapıyı ardından da lambaları açtı. Üst kata çıkıp Luna için hazırladığımız odaya girdim. onu dikkatlice beşiğine bıraktım. Arkamı döndüğümde Lily kollarını göğüsünün altında birleştirmiş kapının pervazına dayanmıştı. Normalde hep özenle baktığı sarı saçları çok dağılmıştı. Yavaş adımlarla yanına ulaştım. ''Sen Luna'nın yanında bekle. Ben yan komşumuz olan Edna hanımın yanına uğrayacağım. Mağlum o da doğuralı bir hafta olmadı.'' Lily onaylarcasına kafasını salladı. Her zaman ki gibi duygusaldı. Mantıklı düşünemiyordu. Ona kalsa şu an sadece yas tutmalıydık. Bu zamana kadar çok az mantıklı kararlar aldığını gördüm. Bir tanesi ise hastane koridorunda benim kendimi salmamamı sağlamasıydı. Son kez beşiğinde mışıl mışıl uyuyan Luna'ya baktım. Yeni fark ediyordum o da bizim gibi kızıl kahve saçlara sahipti. Annesinin kızı. Gözlerimin dolmaması için hızlıca odadan çıktım. Ceketimi ve evin anahtarlarını alıp hızlıca yanımızda bulunan eve koştum. Sert olmayacak bir şekilde kapılarını çaldım. Çalışımın üzerinden üç dakika geçmişti ve kapı açıldı. Bir seksen beş boylarında, siyah saçlara ve sakallara sahip olan atletli bir adam çıktı kapıya. Uykuya mahrum bir sesle ''Buyurun ?'' dedi. ''Merhabalar, ben yan komşunuzum. Edna hanım orada mı? Konuşmamız gerek.'' adam beni baştan aşağı süzdü ardından geriye çekilip içeri geçmem için işaret verdi.İçeri geçip ayakkabılarımı çıkardım. Salona geçtiğimizde Edna kucağında bebeğiyle koltukta oturuyorlardı. ''Hoş geldin Karen'cığım. Hayır ola gece gece ne oldu?'' karşısında ki koltuğa oturdum. ''Kardeşim Kate doğum yaptı.'' anladığım kadarıyla sesim çok duygusuz çıkıyordu çünkü Edna'nın yüzü solmuştu. ''Maalesef ki doğum esnasında onu kayıp ettik. Ve şimdi yiğenimiz için süt anne arayışına geçtik. Bize yardımcı olabilir misiniz?'' Edna kucağında ki bebeğine baktı. Kafasını tekrar bana çevirdiğinde gözlerinin dolduğunu fark ettim. Alt dudağını dişleyip kafasını olumlu anlamda aşağı yukarı salladı ''Tabi ederim. Niye etmeyeyim. Kate'in kuzusu benim kuzumdur. İsterseniz getirin bir yavruyu. Bakalım benim sütümü kabul edecek mi?'' hızlıca ayağa kalktım. Teşekkür edip eve doğru koştum. Luna'nın odasına girdiğimde Luna ağlıyordu Lily ise onu kucağına almış sakinleştirmeye çalışıyordu. Yüzümde bir sırıtışla ona gel işareti yaptım. Beraber Edna'ların evine gittik. Edna kapıda karşıladı bizi. içeri geçip Luna'yı onun kucağına verdim. Edna tişörtünü çıkarıp Luna'nın onu emmesine yardımcı olmaya çalıştı. Lily ile ben meraklı gözlerle onları izliyorduk. Luna susmuştu. Tek yaptığı emmekti. Edna bize bakıp hafifçe gülümsedi. ''Kendi oğlum bile bu kadar sevmiyor sütümü.'' üçümüzde hafifçe kıkırdadık. Luna doyana kadar üç kız sohbet ettik. En sonundaysa da ne zamanlar Luna'yı getireceğimiz hakkında anlaşıp evimize geri döndük.
Ben Luna'nın odasında ki koltukta, Lily ise kendi odasında kaldı bu gece. Gelecekte ki geceleri ise yazı-tura ile karar verirdik artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enpia Prensesi
Teen FictionYeni savaştan çıkmış Enpia ülkesi kralını ve kraliçesini kaybetmiştir. Ülkenin tek varisi olan Rio kendi kraliçesini bulmak için bir etkinlik düzenler. Bu etkinliği duyan Karen ve Lily yiğenlerini bu etkinliğe katılması için ikna eder. Her ne kadar...