sᴇʟᴀᴍᴍᴍ
ʜᴇʀ ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ ∞ ʏıʟ sᴏɴʀᴀ ᴄ̧ıᴋıʏᴏʀ sᴀʙıʀʟı ᴏʟᴜɴ ʟᴜ̈ᴛғᴇɴ,ʙᴜ ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ ᴛᴀɴıᴛᴍᴀ ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍᴜ̈.... (Kendimi de koydum kitaba adımı oyunlardaki kullandığım adı koydum)
𝐌𝐞𝐫𝐡𝐚𝐛𝐚! 𝐁𝐞𝐧 𝐒𝐂𝐏 𝐯𝐚𝐤𝐟ı𝐧𝐝𝐚 𝐲𝐚𝐬̧𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐜𝐚𝐧𝐚𝐯𝐚𝐫ı𝐦. 𝐒𝐂𝐏 𝐧𝐮𝐦𝐚𝐫𝐚𝐦 𝐒𝐂𝐏-???. 𝐀𝐦𝐚 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐫ı𝐦 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐋𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫. 𝐒𝐂𝐏'𝐥𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐫𝐤𝐥ı 𝐠𝐮𝐫𝐮𝐩𝐥𝐚𝐫𝐚 𝐚𝐲𝐫ı𝐥ı𝐫. 𝐁𝐮𝐧𝐥𝐚𝐫;
𝐆𝐮̈𝐯𝐞𝐧𝐥𝐢 𝐬ı𝐧ı𝐟ı:𝐒𝐚𝐤𝐥𝐚𝐧𝐨̈𝐚𝐬ı 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐨̈𝐳𝐞𝐥 𝐜̧𝐚𝐛𝐚 𝐠𝐞𝐫𝐞𝐤𝐭𝐢𝐫𝐦𝐞𝐲𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐫𝐝𝐢𝐫. 𝐓𝐞𝐡𝐭𝐢𝐟 𝐢𝐜̧𝐞𝐫𝐦𝐞𝐳𝐥𝐞𝐫.
𝐎̈𝐤𝐥𝐢𝐝 𝐬ı𝐧ı𝐟ı: 𝐒𝐚𝐤𝐥𝐚𝐧𝐦𝐚𝐬ı 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐟𝐚𝐳𝐥𝐚 𝐤𝐚𝐲𝐧𝐚𝐤 𝐢𝐡𝐭𝐢𝐲𝐚𝐜ı 𝐨𝐥𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫. 𝐁𝐮 𝐬ı𝐧ı𝐟𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐨𝐦𝐚𝐥𝐢𝐥𝐞𝐫 𝐨̈𝐧 𝐠𝐨̈𝐫𝐮̈𝐥𝐦𝐞𝐳𝐝𝐢𝐫.
𝐊𝐞𝐦𝐞𝐫 𝐬ı𝐧ı𝐟ı: 𝐒𝐚𝐤𝐥𝐚𝐧𝐦𝐚𝐬ı 𝐳𝐨𝐫 𝐯𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐥𝐢𝐲𝐞𝐭𝐥ı 𝐨𝐥𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫. 𝐁𝐮 𝐬ı𝐧ı𝐟𝐭𝐚 𝐛𝐮𝐥𝐮𝐧𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐡𝐚𝐤𝐤ı𝐧𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐩𝐞𝐤 𝐛𝐢𝐥𝐠𝐢 𝐲𝐨𝐤𝐭𝐮𝐫.
𝐓𝐡𝐚𝐮𝐦𝐢𝐞𝐥 𝐬ı𝐧ı𝐟ı: 𝐄𝐧 𝐠𝐢𝐳𝐥𝐢 𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐲𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐝ı𝐠̆ı 𝐬ı𝐧ı𝐟. 𝐘𝐚𝐥𝐧ı𝐳𝐜𝐚 𝐯𝐚𝐤𝐟ı𝐧 𝐞𝐧 𝐮̈𝐬𝐭 𝐝𝐮̈𝐳𝐞𝐲𝐢 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝟎𝟓 𝐤𝐨𝐧𝐬𝐞𝐲𝐢 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐟ı𝐧𝐟𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐧𝐢𝐫.
𝐍𝐨̈𝐭𝐫𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐥𝐞𝐧 𝐬ı𝐧ı𝐟ı: 𝐓𝐞𝐡𝐭𝐢𝐝 𝐨𝐥𝐮𝐬̧𝐭𝐮𝐫𝐦𝐚 𝐢𝐦𝐤𝐚𝐧ı 𝐤𝐚𝐥𝐦𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫. 𝐁𝐢𝐥𝐢𝐧𝐜̧𝐥𝐢 𝐲𝐚𝐝𝐚 𝐤𝐚𝐳𝐚 𝐬𝐨𝐧𝐮𝐜𝐮 𝐨𝐫𝐭𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐥𝐝ı𝐫ı𝐥𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐬𝐧𝐞𝐥𝐞𝐫 𝐛𝐮 𝐬ı𝐧ı𝐟𝐚 𝐝𝐚𝐡𝐢𝐥 𝐞𝐝𝐢𝐥𝐢𝐫.
𝐀𝐜̧ı𝐤𝐚𝐥𝐧𝐦𝐚𝐦ı𝐬̧ 𝐬ı𝐧ı𝐟ı: 𝐁𝐢𝐥𝐢𝐦ı𝐧 𝐚𝐜̧ı𝐤𝐥𝐚𝐲𝐚𝐛𝐢𝐥𝐝𝐢𝐤𝐥𝐞𝐫𝐢. 𝐄𝐬𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐨𝐦𝐚𝐥𝐢𝐥𝐞𝐫𝐝𝐢𝐫. 𝐒𝐂𝐏 𝐯𝐚𝐤𝐟ı𝐧ı𝐧 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧𝐦𝐚 𝐚𝐥𝐚𝐧ı𝐧𝐝𝐚 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥𝐝𝐢𝐫.
𝐄𝐳𝐨𝐭𝐞𝐫𝐢𝐤/𝐚𝐧𝐥𝐚𝐭ı 𝐬ı𝐧ı𝐟𝐥𝐚𝐫ı: 𝐒ı𝐧ı𝐟𝐥𝐚𝐧𝐝ı𝐫𝐦𝐚 𝐭𝐮̈𝐫𝐮̈𝐧𝐞 𝐮𝐲𝐦𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫.
𝐒ı𝐧ı𝐟𝐥𝐚𝐧𝐝ı𝐫ı𝐥𝐦𝐚𝐦ı𝐬̧𝐥𝐚𝐫:𝐔𝐭𝐚𝐧𝐜̧ 𝐝𝐮𝐯𝐚𝐫ı𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐠𝐢𝐥𝐞𝐧𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐫.
𝐒̧𝐢𝐦𝐝𝐢 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐥𝐢𝐦 𝐛𝐚𝐧𝐚... 𝐁𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐮𝐦𝐢𝐞𝐥 𝐬ı𝐧ı𝐟ı𝐧𝐝𝐚𝐲ı𝐦(𝐡𝐞𝐦𝐞𝐧 𝐬𝐨̈𝐲𝐥𝐞𝐲𝐞𝐲𝐢𝐦 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐫𝐚𝐡𝐚𝐭𝐜̧𝐚 𝐠𝐞𝐳𝐢𝐲𝐨𝐦). 𝐀𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐫ı𝐦 𝐒𝐂𝐏-𝟗𝟗𝟗 (𝐒̧𝐞𝐤𝐞𝐫) 𝐒𝐂𝐏-𝟎?? (𝐊𝐚𝐫𝐥) 𝐯𝐞 𝐒𝐂𝐏-? 𝟎𝟗𝟔𝟑? (𝐍𝐢𝐜𝐤). 𝐒̧𝐞𝐤𝐞𝐫 𝟓𝟒 𝐤𝐠 𝐚𝐠̆ı𝐫𝐥ı𝐠̆ı𝐧𝐝𝐚, 𝐛𝐮̈𝐲𝐮̈𝐤, 𝐭𝐮𝐫𝐮𝐧𝐜𝐮, 𝐆𝐮̈𝐯𝐞𝐧𝐥𝐢 𝐬ı𝐧ı𝐟ı𝐧𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐒𝐂𝐏.𝐕𝐞 𝐭𝐚𝐛𝐢𝐢 𝐤𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐝ı𝐧ı 𝐜̧𝐨𝐤 𝐟𝐚𝐳𝐥𝐚 𝐬̧𝐞𝐤𝐞𝐫 𝐲𝐞𝐝𝐢𝐠̆𝐢 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐛𝐨̈𝐲𝐥𝐞 𝐤𝐨𝐲𝐝𝐮𝐤. 𝐊𝐚𝐫𝐥, 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐬ı 𝐛𝐢𝐫 𝐲𝐚𝐩𝐢𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐡𝐢𝐩. (𝐞𝐥𝐟 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐝𝐮̈𝐬̧𝐮̈𝐧𝐮̈𝐧)𝐘𝐚𝐧𝐢 𝐒̧𝐞𝐤𝐞𝐫 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐟ı𝐬𝐭ı𝐤 𝐞𝐳𝐦𝐞𝐬𝐢 𝐤ı𝐯𝐚𝐦ı𝐧𝐝𝐚 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥.𝐊𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐫 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐥𝐜𝐮𝐥𝐮𝐠̆𝐮 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐛𝐢𝐥𝐦𝐞 𝐲𝐞𝐭𝐞𝐧𝐞𝐠̆𝐢 𝐯𝐚𝐫 𝐚𝐦𝐚 𝐛𝐨𝐲𝐧𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐭𝐚𝐤ı𝐥ı 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐞𝐭 𝐠𝐮̈𝐜̧𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢 𝐤𝐮𝐥𝐥𝐚𝐧𝐨̈𝐚𝐬ı𝐧ı 𝐞𝐧𝐠𝐞𝐥𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫. 𝐎̈𝐤𝐥𝐢𝐝 𝐬ı𝐧ı𝐟ı𝐧𝐝𝐚 𝐛𝐮𝐥𝐮𝐧𝐮𝐲𝐨𝐫. 𝐁𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐞𝐡𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐢 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥.(𝐊ı𝐳𝐝ı𝐠̆ı 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐝ı𝐬̧ı𝐧𝐝𝐚.)𝐍𝐢𝐜𝐤 𝐍𝐞𝐥𝐞𝐫 𝐬ı𝐧ı𝐟ı𝐧𝐝𝐚. 𝐆𝐞𝐧𝐞𝐥𝐝𝐞 𝐜̧𝐨𝐤 𝐤ı𝐳𝐠ı𝐧𝐝ı𝐫. 𝐎 𝐝𝐚 𝐊𝐚𝐫𝐥 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐬ı 𝐲𝐚𝐩ı𝐝𝐚𝐝ı𝐫. 𝐀𝐭𝐞𝐬̧𝐢 𝐤𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐞𝐭𝐦𝐞 𝐠𝐮̈𝐜𝐮̈ 𝐯𝐚𝐫 𝐯𝐞 𝐨 𝐚𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐧𝐝𝐚 𝐝𝐚 𝐭𝐚𝐤ı𝐥ı.𝐊𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫ı𝐧𝐚 𝐝𝐚 𝐭𝐚𝐤ı𝐥ı(𝐛𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐠𝐢𝐛𝐢). 𝐁𝐞𝐧, 𝐊𝐚𝐫𝐥 𝐯𝐞 𝐍𝐢𝐜𝐤 𝐠𝐨̈𝐫𝐮̈𝐧𝐦𝐞𝐳 𝐨𝐥𝐮𝐩 𝐝𝐮𝐯𝐚𝐫𝐥𝐚𝐑'𝐝𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐜̧𝐞𝐛𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳. 𝐀𝐦𝐚 𝐛𝐞𝐥𝐥𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐚𝐥𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫.
𝐒̧𝐮 𝐚𝐧𝐥ı𝐤 𝐠𝐨̈𝐭𝐮̈𝐬̧𝐮̈𝐫𝐮̈𝐳:)
. .
\/∞ Yıᒪ ՏOᑎᖇᗩ ᘜÖᖇᑌ̈Տ̧ᑌ̈ᖇᑌ̈ᘔ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış\\\dsmp\\\scp\\\
Science FictionSCP ve dsmp fanları için güzel -sᴄᴘ ᴠᴀᴋғıɴᴅᴀɴ ᴋᴀᴄ̧ışı ᴀɴʟᴀᴛıʟᴍᴀᴋᴛᴀᴅıʀ-