ℙ𝕝𝕒𝕟 𝕧𝕒𝕣

19 3 9
                                    

ʙᴜ ᴀɴᴀ ᴋᴀᴅᴀʀ ʏᴀᴢᴅıɢ̆ıᴍ ᴇɴ ᴜᴢᴜɴ ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ ʙᴜ (ʜᴇʀʜᴀʟᴅᴇ)

𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞
𝐁𝐮𝐫𝐚𝐝𝐚𝐧 𝐧𝐞 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐡ı𝐳𝐥ı 𝐤𝐚𝐜̧𝐚𝐫𝐬𝐚𝐤 𝐨 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐢𝐲𝐢. 𝐀𝐦𝐚 𝐑𝐚𝐧𝐛𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐲𝐥𝐚 𝐨𝐥𝐚𝐲ı 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫. 𝐆𝐨𝐠𝐡'𝐮 𝐜̧𝐚𝐠̆ı𝐫ı𝐩 𝐨𝐥𝐚𝐧ı𝐧ı 𝐬𝐨𝐫𝐦𝐚𝐤 𝐚𝐤𝐥ı𝐦𝐚 𝐠𝐞𝐥𝐝𝐢.

-𝐆𝐨𝐠𝐲!

-𝐍𝐞?

-𝐊𝐚𝐜̧ı𝐬̧ 𝐩𝐥𝐚𝐧ı?

-𝐙𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐨̈𝐲𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦.

-𝐘𝐚𝐚 𝐠𝐞𝐥𝐦𝐞𝐝𝐢 𝐦𝐢?

-𝐁𝐮𝐠𝐮̈𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐫.

-𝐁𝐮𝐠𝐮̈𝐧 𝐝𝐞𝐫𝐤𝐞𝐧?

-𝐆𝐞𝐜𝐞

-𝐓𝐚𝐦𝐚𝐦. 𝐃𝐢𝐠̆𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐨̈𝐲𝐥𝐞𝐦𝐞𝐤 𝐥𝐚𝐳ı𝐦 𝐦ı?

-𝐒𝐨̈𝐲𝐥𝐞 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧.

𝐄𝐦𝐢𝐧𝐢𝐦 𝐤𝐢 𝐛𝐮 𝐥𝐚𝐧𝐞𝐭𝐥ı 𝐲𝐞𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐜̧𝐦𝐚𝐤 𝐜̧𝐨𝐤 𝐳𝐨𝐫 𝐨𝐥𝐚𝐜𝐚𝐤. 𝐇𝐚𝐳ı𝐫𝐥𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧ı𝐦 𝐠𝐞𝐥𝐝𝐢. 𝐍𝐢𝐜𝐤'𝐞 𝐠𝐢𝐝𝐢𝐩 𝐛𝐮𝐠𝐮̈𝐧 𝐤𝐚𝐜̧𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐦ı𝐳ı 𝐬𝐨̈𝐲𝐥𝐞𝐝𝐢𝐦.

-𝐁𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐡𝐚𝐳ı𝐫𝐥𝐚𝐧𝐦𝐚𝐦𝐚 𝐠𝐞𝐫𝐞𝐤 𝐲𝐨𝐤 𝐳𝐚𝐭𝐞𝐧 𝐠𝐢𝐳𝐥𝐢 𝐠𝐮̈𝐜̧𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐮𝐜̧𝐦𝐚𝐲ı 𝐨̈𝐠̆𝐫𝐞𝐧𝐦𝐞𝐧 𝐥𝐚𝐳ı𝐦.

-𝐙𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐢 𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞?

-𝐓𝐚𝐛𝐢𝐢 𝐤𝐢 𝐝𝐞 𝐲𝐞𝐭𝐞𝐫. 𝐁𝐞𝐧 𝐊𝐚𝐫𝐥'𝐚 𝐠𝐢𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦. 𝐇𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬𝐢 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐲𝐚 𝐭𝐨𝐩𝐥𝐚𝐲𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐦

-𝐑𝐚𝐧𝐛𝐨𝐨 𝐨𝐥𝐚𝐲ı 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫 𝐚𝐦𝐚?

-𝐎̈𝐠̆𝐫𝐞𝐧𝐢𝐫.

-𝐓𝐚𝐦𝐚𝐦

𒆜𝐇𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬𝐢 𝟏𝟎 𝐝𝐚𝐤𝐢𝐤𝐚𝐝𝐚 topladı𒆜

-𝐎𝐥𝐚𝐲 𝐧𝐞?

-𝐘𝐚𝐤ı𝐧𝐝𝐚 𝐨̈𝐥𝐞𝐜𝐞𝐠̆𝐢𝐳 𝐚𝐦𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐩𝐥𝐚𝐧ı𝐦ı𝐳 𝐯𝐚𝐫. 𝐁𝐮 𝐠𝐞𝐜𝐞 𝐤𝐚𝐜̧ı𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳. 𝐇𝐞𝐩𝐢𝐦𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐠𝐢𝐳𝐥𝐢 𝐠𝐮̈𝐜̧𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐯𝐚𝐫 𝐯𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐚𝐫ı 𝐚𝐜̧ı𝐠̆𝐚 𝐜̧ı𝐤𝐚𝐫𝐭𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐳.

-𝐄𝐠̆𝐞𝐫 𝐨̈𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤𝐬𝐞𝐦 𝐧𝐢𝐲𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐧𝐢 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐲𝐚 𝐠𝐞𝐭𝐢𝐫𝐝𝐢?

-𝐁𝐢𝐳 𝐝𝐞 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳. 𝐀𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐚𝐝ı𝐧 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝𝐞 𝐲𝐨𝐤𝐭𝐮. 𝐒𝐚𝐧ı𝐫ı𝐦 𝐲𝐞𝐧𝐢𝐝𝐢𝐧 𝐝𝐢𝐲𝐞. 𝐁𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐮𝐜̧𝐦𝐚𝐲ı 𝐨̈𝐠̆𝐫𝐞𝐧𝐦𝐞𝐦 𝐠𝐞𝐫𝐞𝐤.

-𝐊𝐚𝐧𝐚𝐭𝐥𝐚𝐭ı𝐧 𝐯𝐚𝐫?

-𝐔𝐜̧𝐚𝐦ı𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐜̧𝐮̈𝐧𝐤𝐮̈ 𝐛𝐢𝐫𝐢 𝐤ı𝐫ı𝐤.

-𝐕𝐚𝐤𝐢𝐭 𝐤𝐚𝐲𝐛𝐞𝐭𝐦𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐲𝐚𝐥ı𝐦.

𝟏 𝐬𝐚𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐲𝐮𝐧𝐜𝐚 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧𝐭ı𝐤. 𝐒𝐨𝐧𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮. 𝐔𝐜̧𝐦𝐚𝐲ı 𝐨̈𝐠̆𝐫𝐞𝐧𝐝𝐢𝐦! 𝐍𝐢𝐜𝐤 𝐚𝐳 𝐤𝐚𝐥𝐬ı𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐲𝐞𝐫𝐢 𝐲𝐚𝐤ı𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐑𝐚𝐧𝐛𝐨𝐨 𝐚𝐳 𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐬𝐚 ı𝐬̧ı𝐧𝐥𝐚𝐧ı𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐊𝐚𝐫𝐥 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐬̧𝐜𝐮𝐥𝐮𝐠̆𝐮 𝐝ı𝐬̧ı𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐢𝐡𝐢𝐫 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐓𝐚𝐤ı𝐥ı 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐞𝐭𝐥𝐞𝐫 𝐛𝐢𝐳𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐚 𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐯𝐞𝐫𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐂̧𝐨𝐤 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐬̧𝐢𝐤. 𝐍𝐢𝐜𝐤 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ı𝐤 𝐠 𝐢𝐜̧𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢𝐧 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧𝐚 𝐛𝐚𝐬𝐭ı𝐫ı𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐒𝐨𝐧𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐆𝐨𝐠𝐲 𝐠𝐞𝐥𝐦𝐢𝐬̧𝐭𝐢. 𝐑𝐚𝐧𝐛𝐨𝐨 𝐨𝐧𝐮 𝐠𝐨̈𝐫𝐮̈𝐧𝐜𝐞 𝐤𝐨𝐫𝐤𝐭𝐮.

-𝐏𝐥𝐚𝐧ı 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐭𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐠𝐞𝐥𝐝𝐢𝐦. 𝐇𝐚𝐳ı𝐫 𝐦ı𝐬ı𝐧ı𝐳? (𝐏𝐥𝐚𝐧ı 𝐝𝐚𝐡𝐚 𝐞𝐫𝐤𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐭𝐚𝐜𝐚𝐤 𝐯𝐚𝐲 𝐛𝐞)

-𝐄𝐯𝐞𝐭!

𝐑𝐚𝐧𝐛𝐨𝐨 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐤ı𝐬ı𝐤 𝐬𝐞𝐬𝐥𝐞:

-𝐁𝐮 𝐤𝐢𝐦 𝐯𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐧𝐞 𝐢𝐬̧𝐢 𝐯𝐚𝐫?

-𝐎 𝐝𝐢𝐠̆𝐞𝐫 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥. 𝐁𝐢𝐳𝐞 𝐲𝐚𝐫𝐝ı𝐦 𝐞𝐝𝐞𝐜𝐞𝐤.

-𝐓𝐚𝐦𝐚𝐦...

𝐆𝐨𝐠𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐧ı 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐭𝐭ı. 𝐀𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧ı 𝐝𝐚 𝐲𝐚𝐫𝐝ı𝐦 𝐞𝐝𝐞𝐜𝐞𝐤𝐭𝐢. (𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕜𝕒𝕣𝕒𝕜𝕥𝕖𝕣!)𝐀𝐝ı 𝐂𝐥𝐚𝐲.

𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂
𝙴𝚎 𝚗𝚎 𝚍𝚎𝚖𝚎𝚕𝚒𝚢𝚒𝚖 𝚜̧𝚒𝚖𝚍𝚒? 🥲
𝙽𝚎𝚢𝚜𝚎. 𝙳𝚒𝚐̆𝚎𝚛 𝚋𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖𝚍𝚎 𝚖𝚞𝚝𝚕𝚞 𝚘𝚕𝚊𝚌𝚊𝚔𝚜ı𝚗ı𝚣 :)

Kaçış\\\dsmp\\\scp\\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin