𝐃𝐚𝐡𝐚 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐓𝐮𝐛𝐛𝐨 𝐠𝐢𝐭𝐦𝐢𝐬̧𝐭𝐢. 𝐁𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐠̆𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢 𝐚𝐫ı𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮𝐦. 𝐙𝐨𝐫 𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐬𝐚 𝐨𝐧𝐥𝐚𝐫ı 𝐛𝐮𝐥𝐝𝐮𝐦. 𝐆𝐨𝐠𝐲 𝐯𝐞 𝐂𝐥𝐚𝐲'ı 𝐛𝐮𝐥𝐦𝐮𝐬̧𝐭𝐮𝐦. 𝐂𝐥𝐚𝐲 𝐡𝐞𝐦𝐞𝐧 𝐚𝐭ı𝐥𝐝ı:
-𝐋𝐢𝐚? 𝐁𝐮𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐧𝐞 𝐢𝐬̧𝐢𝐧 𝐯𝐚𝐫? 𝐊𝐚𝐫𝐥 𝐧𝐞𝐫𝐝𝐞?
𝐎𝐥𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫ı 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐭𝐭ı𝐦.
.
.
.
.
.
𝐘𝐚𝐬𝐚𝐤 𝐨𝐝𝐚𝐧ı 𝐲𝐚𝐧ı𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐜̧𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮𝐤. 𝐊𝐚𝐩ı 𝐚𝐜̧ı𝐤𝐭ı 𝐯𝐞 𝐢𝐜̧𝐞𝐫𝐢𝐝𝐞 𝐤𝐢𝐦𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐤𝐭𝐮.-𝐘𝐚𝐬𝐚𝐤 𝐨𝐝𝐚𝐲𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐞𝐥𝐢𝐦!
-𝐋𝐢𝐚... 𝐍𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐭𝐞𝐡𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐢 𝐬̧𝐞𝐲𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐬𝐞𝐯𝐝𝐢𝐠̆𝐢𝐧𝐢 𝐡𝐢𝐜̧𝐛𝐢𝐫 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐦𝐚𝐲𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐢 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐡𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐤𝐨𝐫𝐮𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐦.
-𝐓𝐞𝐬̧𝐞𝐤𝐤𝐮̈𝐫𝐥𝐞𝐫 𝐂𝐥𝐚𝐲! 𝐆𝐨𝐠𝐲, 𝐬𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧?
-𝐇𝐚𝐲ı𝐫... 𝐊𝐨𝐫𝐤𝐮𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦...
-𝐊𝐨𝐫𝐤𝐚𝐤. 𝐍𝐞𝐲𝐬𝐞 𝐛𝐢𝐳 𝐠𝐢𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳.
𝐂𝐥𝐚𝐲 𝐨𝐝𝐚𝐲𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐦𝐢𝐬̧ 𝐤𝐚𝐩ı𝐧ı𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐧𝐝𝐚 𝐛𝐞𝐤𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐁𝐞𝐧 𝐢𝐬𝐞 𝐨𝐝𝐚𝐧ı𝐧 𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐤𝐭𝐚𝐬ı𝐧ı 𝐢𝐧𝐜𝐞𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮𝐦. 𝐁𝐢𝐫 𝐝𝐨𝐬𝐲𝐚 𝐛𝐮𝐥𝐝𝐮𝐦. 𝐁𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐚𝐝ı𝐦 𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐭ı𝐧𝐝𝐚 𝐟𝐨𝐭𝐨𝐠̆𝐫𝐚𝐟ı𝐦 𝐯𝐚𝐫𝐝ı. ( 𝐁𝐮 𝐚𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐀𝐥𝐥𝐚𝐡 𝐫ı𝐳𝐚𝐬ı 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐧𝐢 𝐬𝐜𝐩-𝟎𝟐𝟎 𝐢𝐥𝐞 karıştırmayın😭) 𝐇𝐞𝐦𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐧𝐝𝐚 "𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐗𝐃" 𝐝𝐢𝐲𝐞 𝐛𝐢𝐫 𝐚𝐝 𝐯𝐚𝐫𝐝ı. 𝐇𝐞𝐦𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐭ı𝐧𝐝𝐚 𝐟𝐨𝐭𝐨𝐠̆𝐫𝐚𝐟ı 𝐯𝐚𝐫𝐝ı. 𝐇𝐞𝐦𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐲ı𝐧𝐝𝐚 "𝐇𝐚𝐲𝐚𝐭ı𝐧 𝐭𝐚𝐧𝐫ı𝐬ı" 𝐲𝐚𝐳ı𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐁𝐢𝐫𝐤𝐚𝐜̧ 𝐭𝐚𝐧𝐞 𝐤𝐚𝐧𝐚𝐝ı 𝐯𝐚𝐫𝐝ı. 𝐕𝐞 𝐛𝐚𝐬̧ı𝐧𝐝𝐚 𝟒 𝐤𝐮̈𝐜̧𝐮̈𝐤 𝐤𝐚𝐧𝐚𝐝ı 𝐯𝐚𝐫𝐝ı.
𝐀𝐦𝐚 𝐛𝐚𝐬̧𝐥ı𝐤... 𝐁𝐚𝐬̧𝐥ı𝐤𝐭𝐚 "𝐄𝐧 𝐠𝐮̈𝐜̧𝐥𝐮̈ 𝐒𝐂𝐏'𝐧𝐢𝐧 𝐚𝐛𝐢𝐬𝐢 𝐤𝐚𝐲ı𝐩" 𝐲𝐚𝐳ı𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐁𝐮 𝐧𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐤𝐭𝐢? 𝐁𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐚𝐛𝐢𝐦 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫𝐝ı? 𝐂𝐥𝐚𝐲'𝐚 𝐛𝐚𝐤𝐭ı𝐦.
-𝐂𝐥𝐚𝐲? 𝐁𝐮𝐧𝐚 𝐛𝐚𝐤...
-............
-𝐂𝐥𝐚𝐲! 𝐂𝐞𝐯𝐚𝐩 𝐯𝐞𝐫𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧? 𝐒𝐨𝐧𝐮𝐜̧𝐭𝐚 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐫𝐬𝐢𝐧 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫𝐬𝐢𝐧. 𝐁𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐚𝐛𝐢𝐦 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫?
-𝐁𝐮𝐧𝐮 𝐭𝐞𝐤 𝐛𝐢𝐫 𝐬̧𝐞𝐤𝐢𝐥𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐭𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫𝐢𝐦.
𝐁𝐨𝐲𝐧𝐮𝐧𝐝𝐚𝐤𝐢 "𝐗𝐃" 𝐢𝐬̧𝐚𝐫𝐞𝐭𝐢𝐧𝐢 𝐠𝐨̈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐢. 𝐀𝐲𝐧ı 𝐢𝐬̧𝐚𝐫𝐞𝐭 𝐛𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐛𝐨𝐲𝐧𝐮𝐦𝐝𝐚 𝐝𝐚 𝐯𝐚𝐫𝐝ı....
𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞
𝙴𝚟𝚎𝚝, 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚛ı𝚗ı𝚣 𝚑𝚊𝚜𝚝𝚊.
𝟾𝟶. 𝙴𝚗 𝚗𝚊𝚍𝚒𝚛 𝚍𝚘𝚐̆𝚞𝚖 𝚐𝚞̈𝚗𝚞̈𝚗𝚎 (𝟽 𝚗𝚒𝚜𝚊𝚗) 𝚜𝚊𝚑𝚒𝚙 𝚋𝚒𝚛 yazar😖 𝚘 𝚢𝚞̈𝚣𝚍𝚎𝚗 𝚔ı𝚢𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚒 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚗 😣😣😣😣𝙽𝚎𝚢𝚜𝚎 𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚘𝚛𝚞 𝚜𝚘𝚛𝚌𝚊𝚖. 𝐎̈𝐍𝐄𝐌𝐋𝐈̇ 𝐁𝐈̇𝐑 𝐒𝐎𝐑𝐔.
𝙀𝙜̆𝙚𝙧 𝙠𝙞𝙩𝙖𝙥𝙩𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙪̈𝙣𝙡𝙪̈𝙮𝙪̈ 𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙣ı𝙮𝙤𝙧𝙨𝙖𝙠 𝙤 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙞𝙯𝙞𝙣 𝙯𝙤𝙧𝙪𝙣𝙡𝙪 𝙢𝙪? 𝙔𝙖𝙣𝙞 𝙠𝙞𝙩𝙖𝙗ı 𝙗𝙖𝙨𝙠ı 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙖𝙠 𝙞𝙘̧𝙞𝙣? 𝘾̧𝙪̈𝙣𝙠𝙪̈ 𝘾𝙡𝙖𝙮, 𝙂𝙤𝙜𝙮, 𝙍𝙖𝙣𝙗𝙤𝙤, 𝙆𝙖𝙧𝙡, 𝙉𝙞𝙘𝙠, 𝙏𝙪𝙗𝙗𝙤, 𝙗𝙞𝙧𝙚𝙧 𝙪̈𝙣𝙡𝙪̈😅😅😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış\\\dsmp\\\scp\\\
Ciencia FicciónSCP ve dsmp fanları için güzel -sᴄᴘ ᴠᴀᴋғıɴᴅᴀɴ ᴋᴀᴄ̧ışı ᴀɴʟᴀᴛıʟᴍᴀᴋᴛᴀᴅıʀ-