-𝚅𝚎 𝚋𝚞 𝚊𝚛𝚊𝚍𝚊 𝚍𝚎𝚗𝚎𝚢 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚌𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛ı𝚗𝚍𝚊 𝚙𝚎𝚔 𝚣𝚊𝚛𝚊𝚛 𝚐𝚘̈𝚛𝚖𝚎𝚣𝚜𝚎𝚖 𝚋𝚒𝚣𝚒 𝚢𝚊𝚙𝚖𝚊𝚢𝚊𝚌𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛.
-𝚈𝚊 𝚔𝚊𝚌̧𝚖𝚊𝚔 𝚢𝚊 𝚘̈𝚕𝚖𝚎𝚔.𝙱𝚒𝚣 𝚘 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚍𝚊 𝚐𝚞̈𝚌̧𝚕𝚞̈ 𝚍𝚎𝚐̆𝚒𝚕𝚒𝚣.
-𝙱𝚎𝚗 𝚐𝚞̈𝚌̧𝚕𝚞̈ 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚢𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚒𝚖 𝚊𝚖𝚊 𝚜𝚎𝚗 𝚐𝚞̈𝚌̧𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚏𝚊𝚛𝚔ı𝚗𝚍𝚊 𝚖ı𝚜ı𝚗?
-𝙰𝚖𝚊 𝚘𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚗𝚎 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚌𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛ı𝚗ı 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚢𝚘𝚛𝚕𝚊𝚛. 𝚂𝚘𝚗𝚞𝚌̧𝚝𝚊 𝚘𝚗𝚕𝚊𝚛ı𝚗 𝚐𝚞̈𝚌̧𝚕𝚎𝚛𝚒𝚖𝚒𝚣𝚒 𝚋𝚒𝚕𝚖𝚎𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕.
-𝙷𝚎𝚙𝚜𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚕𝚖𝚒𝚢𝚘𝚛𝚕𝚊𝚛.... 𝙻𝚒𝚊, 𝚍𝚒𝚗𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚒 𝚜𝚎𝚗 𝚘̈𝚣𝚎𝚕𝚜𝚒𝚗. [(✨𝚈𝚎𝚖𝚒𝚗 𝚎𝚝✨) (𝙱𝚞 𝚊𝚛𝚍𝚊 𝚊𝚛𝚔𝚊𝚍𝚊𝚜̧𝚕𝚊𝚛 𝚋𝚊𝚜̧ 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚕𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚋𝚎𝚗 (𝙻𝚒𝚊) 𝚎𝚗 𝚋𝚊𝚜̧𝚝𝚊𝚢ı𝚖 𝚌̧𝚞̈𝚗𝚔𝚞̈ 𝚌̧𝚘𝚌̧𝚞𝚔𝚕𝚞𝚔 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚕𝚒𝚖)]
-𝙾̈𝚣𝚎𝚕 𝚖𝚒? 𝙱𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚗𝚎𝚢𝚒𝚖 𝚘̈𝚣𝚎𝚕? 𝙴𝚖𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚜𝚒𝚗?
-𝙴𝚟𝚎𝚝.
-𝚂𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚕𝚎𝚌𝚎𝚔𝚜𝚒𝚗?
-𝙱𝚒𝚕𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖
-𝙺𝚊𝚗ı𝚝𝚕𝚊
-𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖.
𝙱𝚎𝚗𝚒 𝚘𝚍𝚊𝚗ı𝚗 𝚔𝚘̈𝚜̧𝚎𝚜𝚒𝚗𝚎 𝚌̧𝚎𝚔𝚒𝚜̧𝚝𝚒𝚛𝚍𝚒 𝙺𝚘̈𝚜̧𝚎𝚍𝚎 𝚊𝚝𝚎𝚜̧𝚝𝚎𝚗 𝚢ı𝚕𝚊𝚗 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚛𝚍𝚒.
-𝙴𝚎?
-𝙺𝚊𝚛𝚊𝚗𝚕ı𝚔 𝚐𝚞̈𝚌̧𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚕𝚎 𝚢ı𝚕𝚊𝚗ı𝚗 𝚊𝚝𝚎𝚜̧𝚒𝚗𝚒 𝚜𝚘̈𝚗𝚍𝚞̈𝚛𝚎𝚌𝚎𝚔𝚜𝚒𝚗. 𝚉𝚊𝚝𝚎𝚗 𝚜𝚘̈𝚗𝚞̈𝚗𝚌𝚎 𝚘̈𝚕𝚞̈𝚛.𝚃𝚊𝚋𝚒𝚒 𝚞𝚌̧𝚊𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚌𝚊𝚔𝚜ı𝚗.
-𝟷, 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚜𝚘𝚗𝚜𝚞𝚣𝚊 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚋𝚒𝚛 𝚔𝚊𝚗𝚊𝚍ı𝚖 𝚔ı𝚛ı𝚔. 𝟸, "𝚔𝚊𝚛𝚊𝚗𝚕ı𝚔" 𝚍𝚎𝚍𝚒𝚐̆𝚒𝚗 𝚘 𝚐𝚞̈𝚌̧ 𝚋𝚎𝚗𝚍𝚎 𝚢𝚘𝚔. 𝚂𝚊𝚌̧𝚖𝚊𝚕𝚊𝚖𝚊 𝙽𝚒𝚌𝚔. 𝚂𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 ı𝚜̧ı𝚐̆ı𝚗 𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚛𝚊𝚣 𝚊𝚣𝚊𝚕𝚝𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖. 𝙷𝚎𝚖 𝚘̈𝚗𝚌𝚎 𝚘 𝚔ı𝚛ı𝚔 𝚔𝚊𝚗𝚊𝚍ı𝚖𝚕𝚊 𝚞𝚌̧𝚖𝚊𝚢ı 𝚘̈𝚐̆𝚛𝚎𝚗𝚜𝚎𝚖?
-𝚂𝚊𝚟𝚊𝚜̧ı𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚘̈𝚐̆𝚛𝚎𝚗𝚎𝚌̧𝚎𝚔𝚜𝚒𝚗.
-𝚘𝚏𝚏𝚏
-𝙽𝚎𝚢𝚜𝚎 𝚋𝚊𝚜̧𝚕𝚊𝚢𝚊𝚕ı𝚖.
𝚈ı𝚕𝚊𝚗 𝚐𝚘̈𝚣𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚊𝚌̧𝚝ı.𝙱𝚊𝚗𝚊 𝚊𝚝ı𝚕𝚊𝚌𝚊𝚐̆ı𝚗ı 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚍ı𝚖 𝚟𝚎 𝚞𝚌̧𝚊𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚋𝚊𝚜̧𝚕𝚊𝚍ı𝚖 𝚊𝚖𝚊 𝚞𝚌̧𝚊𝚖𝚊𝚍ı𝚖. 𝚈ı𝚕𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚊𝚝ı𝚕ı𝚗𝚌𝚊 𝚘𝚗𝚞 𝚎𝚕𝚒𝚖𝚕𝚎 𝚝𝚞𝚝𝚝𝚞𝚖 𝚟𝚎 𝚝𝚞̈𝚖 𝚐𝚞̈𝚌𝚞̈𝚖𝚕𝚎 𝚊𝚝𝚎𝚜̧ ı𝚜̧ı𝚐̆ı𝚗ı 𝚢𝚘𝚔 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚢𝚎 𝚌̧𝚊𝚕ı𝚜̧𝚝ı𝚖 (𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚎𝚕𝚒𝚖 𝚊𝚝𝚎𝚜̧𝚝𝚎 𝚢𝚊𝚗𝚖ı𝚢𝚘𝚛 🫨) 𝙰𝚝𝚎𝚜̧𝚒 𝚜𝚊𝚗𝚔𝚒 𝚍𝚘̈𝚗𝚖𝚞̈𝚜̧𝚝𝚞̈ 𝚟𝚎 𝚌̧𝚘𝚔 𝚣𝚊𝚢ı𝚏 𝚋𝚒𝚛 ı𝚜̧ı𝚔 𝚜𝚊𝚌̧ı𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞. 𝙱𝚒𝚛𝚔𝚊𝚌̧ 𝚜𝚊𝚗𝚒𝚢𝚎 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊 𝚝𝚊𝚖𝚊𝚖𝚎𝚗 𝚜𝚘̈𝚗𝚍𝚞̈ 𝚟𝚎 𝚔𝚞̈𝚕 𝚘𝚕𝚍𝚞.
-𝙱𝚊𝚜̧𝚊𝚛𝚍ı𝚗. 𝙳𝚎𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒𝚖 𝚢𝚊.
𝓓𝓮𝓿𝓪𝓶 𝓮𝓭𝓮𝓬𝓮𝓴....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış\\\dsmp\\\scp\\\
Ciencia FicciónSCP ve dsmp fanları için güzel -sᴄᴘ ᴠᴀᴋғıɴᴅᴀɴ ᴋᴀᴄ̧ışı ᴀɴʟᴀᴛıʟᴍᴀᴋᴛᴀᴅıʀ-