𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞
-Dreammmmmm! Şu ağaca bak çok büyük! Ben onun üstüde uyuyacağım!
-Ya düşersen?-Düşmem korkma! Bir de, düzgün bir hal al artık, yarı insan yarı canavar şeklindeyken çok tuhaf geliyor.
-Bildiğin sadece kafamda 4 küçük kanat var ona mı tuhaf diyorsun? Kendine bak, benden büyük iki kanadın var!
-Ya siz kavga etmeden duramıyor musunuz!?
-Aha bay Nick sinirli!
-Lia! Seni yakmadan sus!
-Ben seni buza dönüştürmeden önce!
Nick benim peşimde koşmaya başladı. Eğer Karl çığlık atmasaydı durmazdı. (Nick'i durdurabilecek tek kişi Karl'dır) . Karl kırık dal toplamaya gitmişi ve şimdi ellerinde birçok kırık dalla bir kıza bakıyordu.
Kızın uzun kahverengi saçları, yeşil gözü ve o gözün içinde kırmızı bir daire vardı. Bir gözü yerine bir gül vardı ve kan akıyordu. Benzer güllerden yapılmış bir tacı vardı. Büyük ihtimal Karl gözünden korkmuştu.
-Kimsin sen?
-Ben Hannah, bu ormanda yaşıyorum. Sizin burda ne işiniz var?
Ben öne çıktım ve kızın karşısına geçtim.
(Karl konuşamaz çünkü o kızla🌚)-Biz SCP vakfından kaçan canavarlarız ve burada yaşayacağız, tabi izin verirsen.
-Uzun zamandır kimseyle konuşmazdım, o yüzden olur. Bu ormana zarar vernediğiniz sürece. Ve lütfen, gözlerime ne olduğunu sormayın.
-Tamam
𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂
Mutlu olmanız için bir kedi<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış\\\dsmp\\\scp\\\
Ciencia FicciónSCP ve dsmp fanları için güzel -sᴄᴘ ᴠᴀᴋғıɴᴅᴀɴ ᴋᴀᴄ̧ışı ᴀɴʟᴀᴛıʟᴍᴀᴋᴛᴀᴅıʀ-