Hayatta mısın? cidden mi?

33 1 20
                                    

𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞𒈞
Ben  yine Nick'i sinir ederken bir kuşun birkaç saattir bizi izlediğini fark ettim. Turuncu, kırmızı, yeşil ve mor renklerde tüyleri vardı. Nick'i sinir etmeyi bırakıp Hannah'a gittim ve o kuşun neden bizi izlediğini sordum.

-Ben o kuşu bu ormanda daha önce görmemiştim. O yüzden birşey diyemem.

Kuş onun hakkında konuştuğumuzu anlamış ki anlamış olmalı ki oturduğu daldan gitti ve başımızdan birkaç metre uzakta daireler çizmeye başladı:

-Bence beni sesimden tanımalısın.

-Hayatımda gördüğüm en gerizekalı insan olan Dr. Kurabiye'ye benzediğini söyleyebilirim.

-Dr. Kurabiye'yim zaten!

Yerdeki bir taşı alıp kuşa fırlattım tabi kuş olduğu yerden uçmuştu.

-Bari bitirmeme izin verseydin! Zaten Layla öldü, ölmeden önce de beni hayata döndürecek şey beni kuş şekline getirmekti. Beni kül yaptığında külü toplamıştı ve o yüzden çok küçük kaldım! Kuş şeklinde birşey yapamam o yüzden sizin tarafınıza geçmek istiyorum.

-Sen zaten kısydın şimdi de elimden küçüksün. Bizim tarafımıza geçip sonra bizi öldürecek misin?

-Bu kanatlarla birşey yapabilir miyim ben birşey sence???!!

-Hayır.

-Eee?

O sırada Nick gelmişti.

-Ne yani hayla bu Kurabiye'yi öldüremedin mi yani? *Gülmeye başlar*

Ben de sinirlendiğim için yerden bir sopa alıp başına vurdum o da yere düştü.

-Çok mu sert vurdum?

-Çocuğa beyin kanaması yaşattın ne diyorsun?

-Abartmaaaaa!

Nick yavaş yavaş yerden kaltı. Başını tutarak:

-Cennet ve cehennemi gördüm....

Elimdeki sopayı attım.

-Eh artık kimseye ne yaptığımı kanıtlayamazsın çünkü artık elimde sopa yok! Hehehe. Neyse ben açım birşey bulup yiyecem beni rahat bırakın.

-CİDDİ MİSİN? ŞİMDİ Mİ? DÜŞMANIMIZ BURDAYKEN Mİ?

-Ben yokken 2. Başkan sensin Nick ne istersen yap beni rahat bırak.

-Ne??!!

𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂𒁂

Kaçış\\\dsmp\\\scp\\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin