Sabahin korunde telefonun calmasiyla kalktim. "Noldu lan ne ariyon da ben kahvalti yapmadan".
"Senin kahvalti yapmani beklerswk bugunki dugunun iptal olur hadi in asagiya kapida bekliyom yarim saattir. Telefonubyataga firlattim ve asagiya indim tabi ya bugun benim dugunum vardi. Ama uykumda cok var hem dugun akdam biz niye bu saatte kalkiyozki. Asagiya indim ve kapiyi acar acmaz uzerime ucan esmayla ve yere yapistigim parkeyle bakisip duruyordum. " yavas hayvanat yavas burda bugunun gelini var."
" askim iyimisin yeni gelin buliyimmi ben kendime" diyen poyraza bakinca gulmeye basladi esmayi uzerimden kaldirdim ve ayaga kalktim. Poyrazin uzerine yururken. " askim sakaydi vallaha bak gelme oyle" gulerek geri geri ilerliyordu vay serefsiz ya.kosarak poyraza atladim poyraz yere duser diye umut ederken benide kucaginda yakalamisti ve siritiyordu.
" kayirdir kizim sana sen kimin uatune yuruyon."
"Senin ustune yuruyom lan saan hayirdir" diyerek poyrazin ynagini isirdi..
" poyraz birak lizida gelinliginingiysin bak bu kiz hazirlanana kadar yaslanirsin aen hadi birak lan kuzenimi." Esma aslanim benim be. Ben kendimi poyrazin uzerinden asagiya attim ve az ince isirdigim yanagini optum ve esmanin beni cekisleriyle eve girdim. Direk odaya ciktik ben yataga yattim esmada. Gelinligi getirdi. " kizim iki dakk birakmaya gelmiyorsun ha kalk lan gelinligi ben giyerm' demesiyle yataktan fitladim ve gelinligi elime alip sarildim. " vermemmmm" eamanin kahkasi uzerine esmy bbir yastik firlattim. " tamam ya hadi giy su gelinlini " kafami onaylae sekilde salladim. Esma yataga iturdu bende gelinligi giymeye koyuldum. Gelinlik islerini hallederken poyraz gelmisti. " hadi kizlar salona gidiyoruz" kalbim sanki cikacakmis gibi atiyordu. Esma gulerke koluma girdi esmadada cok guzel bir elbise vardi. Asagiya indigimizde poyraz bana ben poyraza baka kalmistim. O bnim poyrazimmi lan . Poyraz yavas yavas yanima geliyordu. Elini bana uzatti bende tuttum yaas yavas yanina sokuldum ve ona sıkıca satıldım. " seni cok seviyorum prenses.". Gülerek pamuk' a nildu lan "' dedim ve kafiften gosune vurdum.
" pamuk ikimize benzeyen olcak" guldum ne diyebilirdimki. Arkadan kahraman gelmis. " hasi gelin agac oldum lann gec kalcaz hem burdaki butun arabalar sizi bekliyo." Poyrazin koluna girdim ve disari cikmaya basladik. Annem ile babaminda burda olmasini cok istersim ama o gun is kazasinda ucaklari dutugu icin yoklardi. Bunu gec soyledim biliyorum ama soylemek istememistim abim oda yoktu ortalarda abim nrdeydi peki. Disari ciktik ciktigimiz an davul zurna ekibi baslamisti herkes.oyun oynuyorsu ben se abimi ariyordum nerdeysi o . Poyrazla gidecegimiz arabaya yaslandim ve dans esenleei izlemeye basladim. Arabanin kornasi calinca yerimden sicradim arqbaya saydira saydira baktim icerdeki abimdi abim arabadan cikar cikmaz abimin boynuna sarildim. " gelmiyecegini saniyordum. '
" bende" drdi gulerek ve beni kolumdan cekerek dans edilen yete cekti poyrax bana ben poyrazla abime bakip duruyordum hep beraber neseylenoynuyordu sira dugun salonuna gitmeye gelmisti arabalara atlasi ben ve poyraz arkada onde ise khraman ve esma vardi abim atkasan yengemnle bizi takip ediyordu. Poyraz kolunu bana afti ve bwni ke dine bastirdi. " gece nasil gecer sence" dedi sritarak
Oha babinda poyraza baktim. " lan poyraz ucarim sana adam akilli dur surda nasil bir fesatsin ya anlamiyorum ki seni" diye saydirriken bi anda poyraz dudkkaeima yapismisti. Duya bildigim korna seslerini bile duyamiyorsum ayrilinca poyraza siritarak sarildim. Digun salonuna gelmistik . Herkes dolusmaya baslamisti. Benngelin odasinda son hqirluklarimi yapiyordum . Poyraz yaklasik yarim saat sonra beni kolyna takti ve dugun salonuna vardik. Herks ayakta alkisliyordu.poyrazla ben ilk dansi ediyorduk.loyrazla gulmekten konusamiyorduk. " cok heycanliyim lannn" gulmeye devam eden poyraz baktim. Dans bitti pastalar yendi takilar takildi . Hersey iyiydi. Dugun sonunda bitmis ben arkadaskarimla ve abimle vesalastiktan sonra poytala arabaya bindik nedensizce guluyorduk. Eve geldikgimizde kalbim cijicak gibiydi amanin yaa bu da neydi boyle . Kapinin onune geldigimizde poyraz beni kucagina almisti ve odaya cikartmisti.
##########################
5 yıl sonra
" oglum kardesini uyandirirmisin" evet iki cocugumuz olmustu hayal ve can poyrala benim cocugumdu.
Esma ve kahramanda evlenmisti. Onlarinda oglu olmustu.
Abim de evlenmisti. Ben poyraza daha cok baglanmistim hersey yolunda gidiyordu cocuklarimiz vardi evliydik ve mutluyduk.Arkadaslar hikaye burda bitmistir yeni bir hikayeye basliyacagim Masalın umutu diye okuraaniz sevinirim . Sizerl cok sevitorum ve okuyoaaraayrica tesekkur ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolculuğu
ChickLitKaçmak için çıktılar yola ama asıl yakalanacakları yeri bilmiyorlardı...Otobüste iki delikanlıya tutulmuşlardı. peki nasıl insanlara aşık olmuşlasa ikiside sporcu peki esma ve seden onlarda çocuklara inat olsun diye sporlara başlarlarsa ne olur...