Kapıdakiler

90 5 0
                                    

Esma mutfağa gitmiş biz de yusuflarla konuşuyorduk. ikisininde adı yus0uf olduğu için küçük yusuf büyük yusuf olarak sesleniyorduk Esmanın arkadaşı büyük yusuf benim arkadaşım küçük yusuf ikisininde aynı anda gelmesi tuhaftı. 5-10 dakika konuştuktan sonra Esmanın yanına mutfağa gittim.

"Esma ikisininde aynı anda gelmesi tuhaf değilmi?" Esma suratıma baktı sonra tekrardan işine geri döndü.

"Evet tuhaf ama niye aynı anda geldiniz diyemeyiz dimi o yüzden düzgünce oturup sohbet etmeye devam edelim hem sen biletleri aldınmı kaç numaraları aldın.?"

"Evet aldım ama yan yana bulamadım ikimizde ayrı yerlerde oturcaz ben 16 sen18 başka koltuk yoktu boşta."

"Ya inşallah doğru düzğün kişiler gelmiştin yanlarımıza." onaylar şekilde kafamı salladım içeriden bir ses geldi.

"Kızlar çayı bugün getircek misiniz?" Esma çayı alıp içeriye geçti bende çerezleri hazırlayıp salona geçtim.Elimdeki tabakları masaya koydum ve Herkülün yanına geçip herkülle oynamaya başladım küçük Yusuf bana bakıyordu Esma da büyük Yusufta konuşuyorlardı konu ise okul o yüzden hiç katılmıyordum konuya kapı çaldı.

"Ben bakarım." dedi yusuf ve kapıya doğru giti benimde hoşuma gitmişti üşeniyom olum ben kapıyı açmaya  Esma bana bir bakış attı ve bende Yusufun peşinden kapıya yöneldim kapıdakiler  Umut ve Özgürdü hemen yusufun önüne geçip kapıyı kapattım yusufa içeriye gidip Esmayı bana yollamasını söyledim Esma koşarak yanıma geldi.

"Seden noldu niye çağırdın beni kapıyı niye açmıyosun kırıcaklar şimdi kapıyı kim bu öküzler ya kırcaklar şimdi." Yüzüm bem beyaz olmuştu Esma bir şeyler olup olmadını sordu ben kendimi toparlayım dışarıda Özgürün ve Umutun olduğunu söyledim Esmada hemen kapıya sırtını yasladı ve yere oturdu bende onunla beraber yere oturdum evi bulmuşlardı şimdide kapıya dayanmışlardı napcaktık nasıl kurtulcaktık. Yusuflar önümüze gelmişlerdi küçük yusuf konuşmaya başladı.

"Seden Esma bizi özgürler yoladı bizde korkudan gelmek zorunda kaldık özür dileriz" nasıl yaparlar bunu ya kaç yıllık kardeş dediğimiz insanlar Esma ayağa kalkıp ikisinede okkalı bir tokat attı ve kapıyı açıp onları dışarıya yolladı ve hemen kapıyı kapattı kapatamadı aslında bir el kapıyı kapatmayı engelliyordu. Esmaya yardım etmek için kapıya dayandım ama kapatamadık sonunda kapıyı açmışlardı biz de geriye sıçradık ve Esmayla çığlık atmaya başladık. Özgür ve umut üzerimize geliyorlardı. Esma ile  dışarıya kaçmaya çalıştık ama başaramadık geri geri yavaşca gidiyorduk. artık gidemiyoduk duvara kadar gelmiştik özgürler hala üzerimize geliyorlardı Umut Esmayı kolundan tutup kendine çekti Esma ondan kurtulmaya çalışıyordu  boş bi anını bulup Umuta tokat attı ve müsayit olmayan yerine tekme attı. ben onları izlerken Özgür dibime kadar gelmiş bana  bakıyordu. Esma bir vazo alıp özgürün kafasına geçirdi özgür yere düşmüştü Esma  dona kalmıştı.  Umut ayaklanmış bize yaklaşıyordu Esmayı kolundan tutup kapının dışarısına doğru çektim ve koşmaya başladık Esmaya Kahramanlara gidelim dedim ama dinlemedi dışarıda koşmaya başladık.Bir sokağa girmiştik biraz dinlenmek için duvara yaslandık..

Özgürller bizi bulmuş sokaktan bize doğru geliyorlardı. ya bu kadar yüzsüslük olmaz ki kolumla Esmayı dürttüm ve özgürlere bakmasını sağladım. Umut ve özgür dibimize kadar girmişlerdi biz hiç bir şey yapamıyorduk  korkudan sesimi çıkmıyordu.Esmaya bakmak için kafamı cevirdiğimde esma umutla boğuşuyordu özgür yaklaştı alnımdan öptü ve sarılmaya çalışıyordu  tokat atmaya çalıştım ama atamamıştım kolumu sıkıca kavramıştı birisi özgürün omzuna kolunu uzatmış ve kendine çevirmişti.

Esmanın ağzından

içeride yusufla konuşurken küçük yusuf kulağıma gelip seden seni çağırıyo dedi hemen sedenin yanına koştum  kapıya dayanmış duruyordu birileri ise kapıyı kırarcasına çalıyordu.Sedene ne oldunu sordum . bir şey olmadığını söyledi bana ama olduğu çok belliydi suratı buz kesmişti adeta. Seden kısık seslerle özgürün ve umutun dışarıda olduğunu söyledi. Çok şaşırmış ve korkmuştum hemen kapıya yaslandım ve yere oturdum sedende benle beraber oturmuştu Yusuf içeriye yanımıza gelip .

"Bizi umutlar yolladı özür dileriz" dedi. ona ayrıca şaşırıp kalmıştım kaç yılık kardeşim dediğim kişiydi o benim . ayağa kalkıp onlara okkalı bir tokat atıtm ve dışarıya attım onları kapıyı kapatırken bir el kapatmamı engelliyordu ve açmaya çalışıyordu sedende bana yardım etti ama o da kapatamadı kapıyı tamammen açılmıştı biz geriye doğru sıçradık geri geri yavaşca gidiyorduk özgür ve umut üzerimize geliyorlardı duvara kadar gelmiştik umut dibime kadar girmiş elini belime dolamaya çalışıyordu ona bir tokat attım ve müsayit olmayan yerine tekme attım özgür sedene sarkıyordu elime bir şey geçirip özgürnde kafasına geçirdim dona kalmıştım ilk defa birinin kafasına vurmuştum orda öylece kaldım umut ayaklanmış üzerimize doğru geliyordu Seden hemen kolumdan tutup beni sışarıya sürükledi ve kahramanlara gidelim dedi ben hayır anlamında kafamı salladım.

Ve sokaktan sokağa koşmaya başladık bir sokağa girdik ve dinlenmek için duvara yaslandık seden beni dürtüp duruyordu sedene baktığımda bir tarafa bakmamı söyledi baktığımda özgür ve umut hızla bize yaklaşıyorlardı tam koşmaya başlarken bizi kollarımızdan tutup duvara yaslamışlardı. Umut üzerime çulanmış ben ise ondan kurtulmak için suratına yumruklar atmaya çaılışıyordum ama pek beçerdiğim söylenemez arkadan birisi umutu üstümden alıp.umutu yumruklamaya başladı ayağa kalkıp sedenin yanına gittimö ve sedene sarıldım ikimizde çok korkmuştuk ahraman ve Poyraz umutla özgürü iyice pataklıyorlardı sonunda dayanamayıp ayırmaya çalışıyorduk ama yine başaramadık . kavgaraı bittiktensonra kahraman yanımıza gelip.

"Siz iyimisiniz." diye bir soru sordu hey yaz çok iyiyiz havalarda uçucam şimdi lan nasıl iyi olalım amk bunlar gelmiş az daha nbeler yapıyolardı bize.

"Gördügün gibiyiz işte" hayla titriyordum kahraman ellerini kollarımı ovuyordu napıyo lan şimdi bu sanki bebek seviyo poyrazla sedende bir koşede konuşuyorlardı Kahramnın suratına baktığımda dudağı kanıyordu.

"Kahraman."

"Efendim." çocuktaki havaya bak lan .

"Dudağın kanıyo."

"Gel ka kardeşi olalım." dedi sırıtır bir şekilde.

"Kardeş olmak istedine emin misin ." dedim alaycı bir şekilde lan yanlış anlamasa iyidir."

"Yok değilim" eddi sırıtarak

"Gel bi Pansuman file yaptıralım kötü gözüküyor."

"Yok ya bir şey olmaz boşver."

"Ya boşveremem alah alah yürü gi,dicez yaptırcaz şu pansumanı " Sedenler de orda tartışıyorlardı bidakika Poyraza nolmş Kaşı patlamıştı galiba Kahramanı kolundan tutup Poyrazların yanına gittik ve Poyrazın kaşına baktım evet kaşı patlamıştı sedende pansuman yaptırrmak için eczaneye getirmeye çalışıyordu kimin kuzeni ya aynı fikirdeyiz işte ikimizde aynı anda.

" Ya çocuk gibi naz yapmayın hadi bi pansuman yaptırtın suralara eczanede kötü gözüküyor." Poyraz ve kahraman şaşırmıştı  kahraman gülerek.

"Madem bu kadar çok pansuman yapılamsını iztiyosunuz o zaman siz yapın şu pansumanları dimi poyrazcığım kardeşim."

"Aynen abi haklısın ya bunlar yapsın pansumanları yapabilirlerse tabi."

"Birincisi pansuman yaparız hemde güzel yaparız ikinciside lan biz niye yapıyoz ya allajh allah." dedi seden işyi demişti aslan kuzenim benim bende onaylar şek"ilde kfa salladım poyraz orda lafa karıştı.

"Üçüncüsü bu duruma gelmemiz sizin yüzünüzden."

"Kulağınızdan tutup kavga edin demedik size"" dedi seden lan benim dicem şeyleri önceden sölüyo kız aa sinirlendim dalcam şimdi kuzneime  seden anlşamıştı kızdımı ve bana bakıp sırıttı.

" Olabilir ama sonuçta sizin için bu durumdayız o yüzden pansumanı nerde yapıyorsunuz." Oflıyarak kabul ettik  ve pansuman yapmak için bir cafeye girdik.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evettttttt bölümü sevmişsinizdir inşallah sizleri seviyorum voteleri atarsanız çok sevinirim sizi seviyorum sevgili okuyucularım  yorum atarsanızda sevihirim<3 geçikmeden dolayı özür dilerim ama voteler az olunca hç yazmak istemiyorum doğal olarak. votelere dikkat :D

Gece YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin