Artık bir bölüm bir bölüm seden olarak yayınlanacaktır iyi okumalar...
Arabada herke suyuyordu esmalara baktığımda onlarda uyuya kalmıştı poyraza baktığımda çok tatlı bir şeklide uyuyordu.poyrazı kaldırmadan şöförün yanındaki adamdan bir kahve istedim .
"Pardon bir kahve alabilrmiyim."
"Tabi efendim si geçin yerinize ben getiririm size."Araba çok sarsılıyordum tam yere düğşecekkken poyraz beni bileklerimden tutarak kendine çekmişti lan uyumuyomuydun sen .
"Ne sakar şey oldun sne prensen her gün yere düşüyorsun olmaz yani bölye."
"Ya ben sakar filen değilim hem napiyim araba çok sarsıldın dengem bozuldu." dedim poyrazı ittirerek yerime oturdum. poyraz bana çok soğuk davrtanıyordu normalde hep gülerek konuşan çocuk benle konuşmuyordu artık. ikide bir bana bakıp duruyordu ama neden bakıyo birşeymi yaptım ben ya off canım çok sıkıldı adma kahvmi getirmişti kahveni alıp içmeye başladım.
"Wayy seden hanım kahve alırsında bana almassın he ayıp ayıp. banada bir kahve verirmisiniz." diye bağırdı poyraz.
Poyraaz sessiz olsana ya herke suyuyo ." poyraz etrafa bakıp bana haklısın bakışı attı ve oturup camdan dışarı baktı zaten oturuyoduda .
"Poyraz canım çok sıkılıyo benim ya ."
"Benimde canım çok sıkılıyo ne yapıcaz."
"Aklıma bir şey geldi ama gülmek yok."
"Tamam söyle."
"El kızartmaca oynıyalımmı." pıoyraz gülerek.
"Bnede nu diycektim de gülersin diye söylemedim olur oynıyalım hadi dön bu tarafa." poyraz bana doğru dönmüşüt bende sırıtarak poyrazın tarafına dönmüşütüm tam ellerimi ellerinin üzerine koydum istemsizce.
"Poyraz maşallah elerinde kocama ha."
"Ya öyledim tuttummu bırakamam." neden bilmiyorum ama utanmıştım.
"Ama pammık prensesn bu oyunda oyunculaar göz göze bakar biliyosun dimi." poyrazın gözlerine baktım ama ben bu gözlere bakarak oynıyammamki ya senin gözlerine gurban ya yirim seni. ben böyle düşüncelere dalarken poyraz elime vurmuştuk istemsizce bağırmıştım poyraz eliyle agzımı kapatmıştı düğer eliylede etraftakileri gösteriyordu bende yavaşca poyraza vuruyordum poyraz sırıtıyordu elini ısırıp elini çekemsini sağlamıştım.
"Ya poyraz sne nasıl bir öküssün insan yavbaş vurur dimi."
"Oyun oynuyoruz mızıkçılık yapma ya hadi sıra sende hem . bu sefer o ellerini benim ellerime koymuştu. gene göz göze gelmiştik ama bu sefer o gözler beni kandırmaz o ellerine nasıl vurucam bak sne şimdi biraz zaman geçtikten sonra poyrazın dalğınlığında poyrazın eline slap diye bir patlattım poyraz "anamm" diye bağırmıştı herkes uyanmıştı Poyrazla hemen uyuyo numarası yaptık ben başımı poyrazın omzuna yasladım oda kolunu benim belime doladı lan şimdi o kolunu kırmak vardıda gene kıyamıyorum bak ya zaten herkes bize bakıyordu büyük ihtimal ay birşey demeseler bari numara yapalım derken gerçekten uykuya dalmıştım esmanın beni dürtmesiyle mızmızlana mızmızlana uyandım. poyraza baktığımda ona adeta sarılmıştım ama ben uyurken naptımı bilememki hemen toplanıp ayağa kalktım . ayağa kalkmamla kafamı vurmam bir olmuştu poyraz esma ve ahraman bana bakarak sırıtıyorlardı herkes aşşağıya inmişti bizde hemen aşşağıya indik bavullarımızı esma ile paylaştıktan sonra taksi beklemeye başladık arkama baktığımda kahraman ve poyraz bizim oldumuz yere doğru geliyorlardı. kahraman birazdaha yaklaştı Ve dibimizde durdular ben esmaya baktım esmada bana bakarak kıkırdamaya başladık taksi gelmişti taksıye binecekken poyrazlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolculuğu
ChickLitKaçmak için çıktılar yola ama asıl yakalanacakları yeri bilmiyorlardı...Otobüste iki delikanlıya tutulmuşlardı. peki nasıl insanlara aşık olmuşlasa ikiside sporcu peki esma ve seden onlarda çocuklara inat olsun diye sporlara başlarlarsa ne olur...