Kahve

126 6 0
                                    

Eve bir hişinla girdik Esma bir köşeye oturdu bende onun yanına oturdum plajdaki kıza o kadar sinir olmuştuki yüzünden anlaşıla biliyordu. Esmayı ilk defa bu kadar sinirli görmüştüm.

"Esma bu kadar takma şu kaşarı boşver ya." cevap vermedi burnunda soluyordu adeta.bir yere odaklanmış sadece oraya bakıyordu.Bir anda kalkıp mutfağa gitti kesin kahve yapıcaktı sinirlendiğinde yada mutlu olduğunda hep kahve içerdi  kapıya doğru yönelerek dışarıya çıkıyordu.

"Esma nereye gidiyorsun?"

"Kahve almaya gidiyorum kalmamış sen bir şey istiyormusun?"

"Hayır kendine dikkat et o kaşarıda aklından çıkart boşver seni sinir eemesine izin verme."

"Tamam artık ona sinirli değilim ben." öyle diyordu ama hayla sinirliydi. dışarıya çıktı bende odama geçip kitap okumaya başlamıştım ama hayla Aklım Esmadaydı.

                                                Esmanın azından

O kıza hayla sinirliyim ya nasıl olurda gelip bana karışa bilir heleki ben ona hiç bir şey yapmamışken o yanındaki öküze nedemeli bir kaşara sahip çıkamıyordu. Hah bide kıza bak hem dayak yiyo hemde karışıyordu neyse bu fikirleri kafamdan çıkartmaya çalışıyordum. çnüme bakıyordum o da kim bu o kaşarın sevgilisi Kahraman değilmi hayret yanında sevgilisi yoktu. gittikçe birbirimize yaklaşıyordu yanıma geldiğinde kolumu sıktı.

"Plajda ne yaptını sandın sen." yüzünde kızgın bir ifade vardı.

"Onu bana değilde yanındaki  kaşara sorsaydın. o bana bulaştı ben ona değil." Yaklaşıp

"bir daha ne bana nede ona bulaşma beni gördüğünde yolunu değiştirmeni tavsiye ederim." kulağına yakşalıp.

"Ha ha ha çok korktum o kadar korktumi titriyorum baksana."

"Titremekte haklısın aslına." hayır yani en fazla ne yapabilirdiki hayla kolumu sıkıyordu kolumu çekip hızla yanında uzaklaştım bir markete girdim kahve ve bir kaç abur cubur aldıktan sonra kasaya yöneldim kasada o sarı yelloz vardı. hemde tam önümde duruyo.arkadan bir seslendi.

"Deniz Kahraman bunları seviyo şunlarıda al." hah demek adı Denizdi öğrendiğim iyi olmuştu  bağıran çocuğa baktığımda poyraz elinde bir sürü abur cuburla geliyordu. kasadan Deniz geçti ondan sonrada ben geçtim deniz beni gördüğünde titremeye başladı kulağına usulca yaklaşıp.

"Hayırdır Kahramanamı gidiyosun." Dwniz ürkerek bana baktı.

"Evet Kahraman gidiyorum bundan sanane."

"O şu an bizde oturuyoda ondan sordum evde arama yani." Deniz kızmıştıPoyraz da arkadan bizi  izliyordu Kasiyer aldiğim şeykerşi kasadan geçirdi parayı verdim ve aldığım şeyleri poşetliyip Marketten çıktım Deniz orda dona kalmış Poyrazda Denizle ilşgileniyordu eve girdim poşetleri yere bıraktım ve mutfağa gittim.

"Seden nerdesin mutfağa gel."

"Banyodan ses geliyordu ve ses gittikçe yaklaşıyordu mutfağın kapısından bana bakıyordu.

"Seden orxda dikileceğine bana yardım etsene."

"Sen yapıyosun işte." arkama baktığımda Kahraman kapının önünde duruyor ve beni izliyordu.

"Sen ne arıyosun burda Seden nerde?"

"Merak etme kuzenine bir şey yapmadım anahtar Poyrazda kalmış bende kapıyı çaldım Kuzenin açtı kapıyı   içeriye geçtiğimde telefonu çaldı ve bir yere kadar gidip geleceğini söyledi. Sen gelincede merak etmemen gerektiğini iletmemi söyledi." Ah seden insan bir arayıp bizede söyler dimi gideceğin yeri ya bu öküzle ben evde napiyim.

Gece YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin