akşam yemeği

90 5 0
                                    

 evet yine ben sizleri seviyorum bu bölüm esma ve sedenin ortak bölmü ama diğer bölümler sırayla seden ve esma olarka yazılacak....... iyi okumalar

 Esma hibir şey söylemeden oturmaya devam etti ve odamı incelemey başladı.

"Esm-" lafımı bitirmeme izin vermden.

"Odan güzle olmuş." sanki odamı sordum sana ya gıcığa bak. anlaşıldı birşey söylemiyecek ama olmazki böyle kuzeninede söylemiycekse kime söyliycek. Annem elinde iki tane kahveyele odaya girdi birini esmaya birini bana verdi.

"Eee kızlar napıyorsunuz böyle oturmıycaksınız heralde bütün gün ıkın gezin dıaşrda özlemedinizmi istanbulu." lan dışarı çıkmk istedim zamanda dıarı çıkartmaz beni.

"Tamam anneciğim çıkarız birazdan kahvelerimizi içelim bi."

"Aynen yenge senin mütiş kahveni içelim bi." dedi sırıtarak annem esmaya sarıldı sonrada odadan çıktı esmaya baktım ma o aldırmadan kahvesini içmee devam etti dolaptaki resmimi görünce ço şaşırdı.

"Seden bunu sen mi çizdin."

"Evet."

"Ne kadar becerikli bir kuzneim var nasıl çizdin kız bunu."

"Kuzenime çekmişim bilmiyorumki baya oldu onu çizeli can sıkıntısından çizmiştim." Dedim ve emsya sırıttım oda sırıttı bana kahvelerimizi içmeye başladık.

"Esma buğün akşam korku filmi izliyelimmi ne dersin."

"Olur ama kokudan sarılma yok."

"Tamam ama çokta korkarsak sarılırız." sırıtarak kafasını olumlu anlamda salladı. kahvelerimizi bitirir bitirmez esmaya bir elbise verim.

"Esma bunu giyerisin."

"Niye ya."

"Esma lütfen." zorlda olsa esmaya elbseyi giyirmitim ço güzel olmuştu beyaz kıza bir elbiseydi ve esmaya çok yakışmıştı. saçlarınıda actı böyle daha üzeldi bende üzerime kot short geçirdim üzerinede gömek giydim ve aşağıya indik tabi çantalarıda unutmadık.

"Annecim biz gidiyoruz hadi görüşürürz."

"Görüşürüz kızlar." kapıdan çkar çıkmaz poyrazla bunu buruna geldik hemen geri kaçıldım.

"Selam kızlar" dedi poyraz sırıtarak .

"Selam" dediik ben herkülü almak için kulübenin yanına gittim. herkülü alıp esmanın yanına gittim.

"Hadi esma." esma yanıma gelmdi.

"Görüşürüz poyraz" dedim ve yola devam ettik sahile indik.

"Eee esma şimdi napıcaz canım sıkıldı." Esmanın telefonuna bi rmesaj geldi esma mesajı okuyunca.

"Seden dilaa mesaj atmış ben onla buluşsa senle 2 saat sonra her aman gittimizz cafede buluşuruz ha ne dersin."

"Tamama canım hadi bekletme kızı" dedim esmayla sarıldıktan sonra esma gitti bende sahilde herkülle dolaşmaya başladım . 5 dakika sonra herkülle kşmaya başladık spor yaalım dimi birazda. telefonum çalınca durdum.

"Hey fazla hızlı koşma." ne oluyor şimdi

"Poyraz sen nasıl bir insansın artık takipmi ediyorsun."

"Takip etmiyorum sadece sahilde dolaşıyorum arkana bak istersen telefon bana yazıyo." "Cimri diyerek arkamı döndüm poyraz dibimdeydi.

Gece YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin