Část druhá - 1. díl

14 4 0
                                    

Horký mořský vzduch čechral mé hnědé zkadeřené vlasy. Dnes bylo krásně, ostatně jako každý jiný den tady na Mallorce. Vždy jsem milovala teplé letní počasí, možná i proto, že Londýn byl tak deštivé a studené místo.
        Ostré sluneční paprsky se vpisovaly do mé už tak hnědé kůže a teplo ze sluníčka umocňovalo ten opojný pocit z opalování. Ležela jsem na lehátku a poslouchala šumění vln moře, když v tom jsem s sebou šokem trhla.
        Něco studeného a mokrého mě vytrhlo z tak krásného a příjemného prožitku. Šokem jsem otevřela oči a podívala se, co se vlastně stalo. Ve sluníčku jsem viděla nejprve siluetu muže stojícího nade mnou. Až po chvíli rozkoukání se do ostrého sluníčka jsem pochopila, co se stalo.
        Byl to Dominic. Stál nade mnou a šibalsky se šklebil. ,, Děláš si ze mě srandu?" Vyjekla jsem na něj stále se šokem a podívala se na své mokré břicho, které mě ještě studilo od mořské vody. Dominic se ještě víc zašklebil a pokrčil rameny.
         ,,Kdy už konečně půjdeš do vody?" Zeptal se a zatřásl svými mokrými vlasy, ze kterých na mě dopadly malé kapičky slané mořské vody. ,, Za chvíli," odpověděla jsem a opět zavřela oči. ,,To už jsi říkala před půl hodinou," odvětil monotónně Dominic a čapnul mě do náruče.
        Hlasitě jsem vypískla a otevřela oči. Hodil si mě přes rameno a rázným krokem mě nesl po pláži směrem k moři. ,,Pusť mě!" Křičela jsem se smíchem a bouchala ho dlaní do zad. ,,Ani náhodou," zasmál se Dominic a ještě přidal na tempu. ,,Měla to být společná dovolená a né, že se koupu jen já a ty se furt válíš na lehátku na slunci."
No jo no, pomyslela jsem si. Když já to sluníčko prostě miluju. Dominic už vkročil do vody, která se rychle s dalšími kroky přibližovala i k mému tělu. I když moře bylo teplé, pro mé od slunce rozpálené tělo bylo náhlé ponoření do vody opravdový šok. Zalapala jsem po dechu a otřásla se zimou. ,,To máš z toho, jak tam furt ležíš," cáknul na mě se smíchem vodu Dominic. Teplotní šok pomalu mizel a já si začala užívat průzračnou mořskou vodu.
        Cáknutí jsem Dominicovi oplatila a mořská slaná voda jej zasáhla přímo do obličeje. Zasmála jsem a rychle jsem plavala pryč, než mi to bude chtít opět oplatit. Díky tomu, že si Dominic musel protřít oči od mořské vody jsem získala docela náskok. Plavala jsem jak jen jsem nejrychleji uměla. V tom mě něco chytlo za kotníky a zatáhlo mě to zpátky. ,,Jak si se ke mně mohl dostat takhle rychle?" Řekla jsem s překvapeným výrazem, když jsem se otočila a viděla, že Dominic byl těsně za mnou. Ten jen s úšklebkem pokrčil rameny a přitáhl si mě ve vodě k sobě. Ten jeho úsměv, nemohla jsem se na něj vynadívat. V minulosti byl tak moc vzácný, že jen představa, že se Dominic od srdce usměje byla jak ze snu. Cukaly mu koutky a pohledem ujížděl k mým rtům. Chvíli jsme si koukali do očí, než se ke mně naklonil a přiblížil naše rty k sobě. Polibek chutnal po slané mořské vodě, přesto to byl velmi hřejivý a krásný pocit.
Změnil se. Tak moc se změnil kvůli mně. Nemůžu uvěřit, že je to ten stejný Dominic, jakého jsem kdysi znala. Naše první dovolená. Nikdy bych nevěřila, co nevěřila, vysmála bych se každému, kdo by mi řekl, že to takhle skončí.
        Nerada se budu z tohoto prosluněného a krásného místa opět vracet do sychravého Londýna. Kéž by to takhle mohlo zůstat.
...
Pětihvězdičkový hotel se pyšnil skoro dokonalými jídelními službami. I kdyby tu byl člověk měsíc, bylo by snad nemožné ochutnat všechny druhy pokrmů. ,,Chceš ještě donést drink?" Pohlédla jsem na Dominica, který si právě cpal do pusy poslední obří kousek sushi.
        ,,Ehhoo...." Zamumlal s plnou pusou a kdyby nepokýval hlavou na souhlas, zřejmě bych jeho divné mumlání nepochopila. ,,Hlavně se tu neudus!" Vstala jsem od stolu s dvěma skleničkami v ruce a kráčela jsem k baru, kde v tuto dobu obvykle bývalo dost plno.
        Po asi pěti minutách čekání už na mě konečně přicházela řada. To čekání ve frontě bylo na celé večeři to nejhorší. Nechápu, že tak veliký hotel má pro stovky návštěvníků na baru pouze dva pracující zaměstnance. Otočila jsem se zpátky ke stolu, kde jsme s Dominicem seděli a všimla si, že nad Dominicem stojí nějaká dívka.
        Znepokojivě jsem přimhouřila oči a snažila se zachytit, co tam asi může dělat. Měla krásné lehce vlnité, až po pas blonďaté vlasy, dlouhé nohy umocňovaly stříbrné boty na podpatku a její šaty končily těsně pod zadkem. Skláněla se k Dominikovi a bylo vidět, že mu něco říká. Se strnulým výrazem jsem pozorovala její vlnící se vlasy při sklánění k Dominicovi.
        ,,Další," zvalo se od baru a já jsem se trhnutím otočila k barmanovi. Byla jsem celá rozhozená, že jsem začala koktat svůj požadavek na drink. ,,Cr....Crown.....Crown Special prosím. Dvakrát." Vykoktala jsem ze sebe. Barmanovi zřejmě mé koktání pobavilo, jelikož se pousmál a kývl hlavou na souhlas.

The Punk, Baby!Kde žijí příběhy. Začni objevovat