Katsuki'nin Ağzından
Bizimkilerin yanına gelmiştik. Ortada çok boş beleş bir sohbet dönüyordu. Yani kim kamp ateşinde uğur böceği pişirilince ne olacağını merak eder.
"Ölür tabii ki elektrik direği." "Dostum senden zeka fışkırıyor (Denki)" "Bro o zekadan az bize versene (Kirişhima)"
Aklı sıra benle dalga geçtiklerini sanıyorlar. Şükretsinler Deku buna gülüyor. Yoksa ben onların..ehm siz anladınız.
__5 dakika sonra__
Sonunda otobüsler gelmişti. Herkesin oturma düzeni önceden ayarlanmıştı. Ve yanımda sizce kim oturuyor. Tabiki boktan saçlı.
"Hey Katsuki az buraya gelir misin?(Kirişhima)"
Normalde gitmezdim ama içimden gitmek geldi.
"Ne var boktan saçlı" "Hemen kızma sende seveceksin (Mina)"
Tamam bunu Uzaylı kılıklı söylediyse kesin Deku'yla alakalı.
"Dinliyorum" "Şimdi normalde İzuku Denki ile oturuyor ama Kirişhima İzuku'ya Denki ile oturmak istediğini söyleyecek. Sonrada bamm İzuku senin ile oturacak (Mina)" "Tamam"
Planı sevmiştim. Deku zaten reddetmez. Zaten boktan saçlı ve elektrik direği sevgili oldukları için onları kıramaz.
Otobüse bindiğimde Deku çoktan Yerine geçmişti. Bende kendi yerime geçtim.
Birazdan paşa paşa yanıma gelip oturacaktı.
Arkamı döndüğümde elektrik direği ve boktan saçlı Deku ile konuşuyordu. Sonra boktan saçlı bana dönüp 👌 böyle yaptı. Geri önüme döndüm.
"Kacchan cam kenarına geçebilir miyim? (Deku)" "Evet, buyrun küçük prenses"
Buna kızarmıştı.
"Herkes yerine otursun ve kemerlerini bağlasın. Sorun istemiyorum. (Aizawa)"
Yolculuk başlamıştı. Gideceğimiz yer en az 4 buçuk saat sürüyor. Bende bu 4 buçuk saatin zevkini çıkaracaktım.
Deku'ya baktığımda manga okuyordu. "Assassination Classroom" Bunu okumuştum. Bir sınıfın öğretmenlerini öldürme serüvenini anlatıyordu.
"Deku ne okuyorsun?" "Suikastçı sınıfı mangasını okuyorum (Deku)" "Bunu okumuştum" "Cidden mi?!?! Favori karakterin ne? (Deku)" "Karma, senin?" "Benimki Nagisa. Çok tatlı bir karakter (Deku)"
Aynen senin gibi.
"Haa o kız olan mı?" Aslında onun erkek olduğunu biliyorum. Sadece Deku'nun ne diyeceğini merak ediyorum.
"Kacchan o bir erkek (Deku)" "Ama o elbise giyiyordu. Yani o bir kız." "O bir görev içindi. Ve her elbise giyen kız değildir (Deku)" "Ha, yani sen elbise giysen kız olmayacaksın." "N-ne, elbette kız olmayacağım (Deku)" "Ama maid dressin içinde tam bir kız gibi duruyordun." "K-kacchan ben öyle bir şey giyeceğimi bilmiyordum. Ki bilseydim giymezdim (Deku)" "Hmmm, ben istesem giymez misin?" "N-ne alakası var şimdi?(Deku)" "Hiç, sorayım dedim."
Sonra cama doğru döndü. Yansımasından kızardığı belli oluyordu. Deku'yla uğraşmak bana bildiğiniz zevk veriyordu.
_bildirim sesi_
Telefonuma gelen bildirim sesiyle mesaja girdim. Tuttuğum kiralık katil Dekum'a dokunan sürtüğü öldürmüştü. Gülümsedim, benden başka kimse Deku'ya dokunamazdı. O benimdi. Başka kimsenin olmamalıydı.
_10 dakika sonra_
Omzuma değen saçla önce irkilsemde kime ait olduğunu bildiğimden mutluydum.
Şu an benim omzunda uyuyor lann.
Biraz aralanmış ağzıyla öpülesi duruyordu. Onu öpsem ne yapardı acaba. Sonra niye böyle düşünüyorumki yap gitsin dedim. Ona doğru döndüm ve öptüm.
ÖPTÜM.
Ben Deku'yu öptüm. Demin ben Deku'yu öptüm.Bu gerçek mi?!?
Kendi kendime konuşurken yine bir bildirim geldi. Mina bir fotoğraf yollamıştı. Neee, seni uzaylı kılıklı bittin sen.
Uzaylı kılıklı
*Fotoğraf*
Aferin ulan. Bu kadarını senden beklemiyordum.Ben
O fotoğrafı sil, yoksa ebeni tersten bile göremezsinUzaylı kılıklı
Sakin ol şampiyon. Fotoğrafı kimseye göstermem olur mu?Ben
Eğer bir kişi bile bu fotoğrafı görürse sen çok fena yaparım. Anladın mı?Uzaylı kılıklı
Tamam Katsuki. ByssSeni bir elime geçirirsem çok fena yapacağım.
.
.
.
.
.
Hellooo, naber? Tatil dedim atayım dedim. Neyse.
Bu bölümü yazarken çok değişik şeyler düşündüm. Tam bir yaoici arkadaşım sağolsun. Aklıma soktu. Ona buradan saygılar.Neyse ben yiitikkimasss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Severiz | Bakudeku
FanfictionBir hışımla elini kravatıma götürüp bozdum. Sonra ayağa kalkıp onun yanına doğru gittim. "Oi, sen hemen benim kravatımı bağla" "Oh, elbette (izuku)"