Katsukinin Ağzından
Dekuyla yazışmamızdan sonra bilgisayarımın başına geçip Google ye girdim.
Arama kısmına girip Todoroki Shoto yazdım.
Hakkındaki yazıları okuyup önemli olanları not aldım.
~Baskın Alfa (katsuki de baskın alfa)
~Küçükken yüzüne çaydanlık düştüğünden yüzünde yara olmuş.
~Abisi olan Touya Todoroki hapishanede.
~Babasının şirketinde model olarak çalışıyor.Saate baktığımda 22:43 olduğunu gördüm. Sabahları erken kalkamadığımı bildiğimden dolayı yatağa yatıp uyudum.
Sabah uyandığımda lavaboya gidip işlerimi hallettim. Mutfağa gidip kendime efsane bir menemen yaptıktan sonra afiyetle yedim.
Odama çıkıp kıyafetlerimi giyip kravatımı boynuma bağlamadan geçirdikten sonra garaja gidip spor arabamı alıp okula gittim.
Kırmızı ışık yandığında beklemeye başladım.
Beklerken camdan dışarıya bakmaya başladım.Sonradan dekuyu gördüm.
Koşuyordu ve üstünde garson kıyafetleri vardı. Neden üstünde garson kıyafetleri vardı ve okulun tersi yönünde koşuyordu?
Arkadaki arabanın korna sesiyle düşüncelerimden kurtulup okula sürmeye başladım.
Spor arabamı okulun otoparkına park ettikten sonra sınıfa gittim.
Sırama oturduktan sonra boktan saçlı yanıma geldi. "Bakubro neden kravatını bağlamadın (Kirishima)" "Sanane be" "Tamam, hemen kızma gidiyorum (kirishima)"
Tch. Sen sormasan hiç fark etmiyecektim yani.
Sınıfın kapısı gürültüyle açıldığında dikkatimi kapıya verdim.
Alnına düşmüş saçları, koşmaktan kızarmış suratı, kızardığında çileğe benzeyen çilleri ile çok sexy gözüküyordu.
Tek sorun bu halini herkesin görmesiydi.
Sırasına oturduğunda, kendi sıramdan kalkıp onun yanına gittim."Oi, kravatımı tekrar bağla." "Tabiki kacchan (Deku)"
Dokunuşları çok nazikti. Bana bir porselenmişim gibi bir hissiyat veriyordu.
Etrafına yaydığı çilek ve bal feremonları çok tatlı kokuyordu.
Normalde tatlı şeylerden nefret ederim ama bu koku çok güzeldi.
"Bitti kacchan (Deku)" "Sağol deku" diyip yanından ayrılıp kendi sırama geçtim. Tabi bizim extralar da yanıma toplanmışlardı.
"Bakubebe iyi misin? (Mina)" "Kıyamet kopacak herhalde (Denki)" "Gelirken kafanı bir yere mi vurdun? (Sero)" "SUSSANIZA Bİ AMİP BEYİNLİLER" "Ha şimdi geri geldi (Kirishima)" "Lan, ne oldu ki geri geleyim?" "Demin çok naziktin Bakubebe (Mina)" Ne yani, olamaz mıyım?" "Dur bir dakika. BAKUBEBE AŞIK OL...(Mina)" "Sussana salak duyacak, duyarsada seni bitiririm"
Bunu dememle susmuştu. Bende devam ettim.
"Evet aşık oldum"
Selammm kankileerrrr
Çko enerjik bir gündü benim için
Bende yazim dedim
Neyse ben yiitikkimasss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Severiz | Bakudeku
Fiksi PenggemarBir hışımla elini kravatıma götürüp bozdum. Sonra ayağa kalkıp onun yanına doğru gittim. "Oi, sen hemen benim kravatımı bağla" "Oh, elbette (izuku)"