Katsukinin Ağzından
Üç dakikadır şu extraları dinliyorum. Alt tarafı aşık oldum amk. Abartılacak bir şey değil.
Çok şanslı biri olduğumdan dolayı zil çaldı.
İlk iki dersimiz biyolojiydi. Ve ben biyolojiden nefret ederim.
İki Ders Sonra
Çok ama çok şükür biyoloji dersimiz bitti. Bitmeseydi ben bitirirdim herhalde.
Şu anki dersimiz beden olduğundan dolayı soyunma odasına doğru bizim bakusquadla (Mina hariç çünkü o kızlar soyunma odasına gitti ve neden bunu açıkladığımı bilmiyorum) gidiyorum.
Soyunma odasının kapısını açmamla beraber Dekunun süt beyazı rengindeki bacaklarını görmem bir oldu.
Üstünde uzun bir tişört, altında ise dizinin biraz üstünde bir şort vardı.
Odadaki diğer alfalarda Dekunun bacaklarına bakıyordu ama deku arkasına dönük olduğundan onları göremiyordu.
Hemen Dekunun önüne geçip diğerlerinin onu görmesini engelledim.
...
Spor salonuna geçtiğimizde deku hariç bütün erkekler futbol oynamak istediler.
Dekuda kızlarla beraber voleybol oynayacaktı.
Maç başladığında bütün rakipleri sallayarak kaleye şut çektim ve gol oldu.
Bazen gereksiz takım arkadaşlarıma pas atark da gol attık.
Şu an durum 4-3 tü bir gol daha atarsak kazanmış olacaktık.
Top şu an rakip takımdaki çocuktaydı. Eğer ona çalıp atarsam şut çekersem kazanacaktık.
Çocuğa doğru atak yapıp yerde kaydım. O sırada çocuk topla beraber havalandı. Zaman sanki yavaşlamış gibi geliyordu.
O sırada bir ses duydum. "HADİ KACCHANNN"
Evet, artık kesinlikle gol atmam lazım.
Hemen yerden kalkıp çocuğun arkasından koştum. Yanına gelerek topu çocuğun ayağından çekip topu aldım.
Son sürat rakip kaleye koşup şut çektim ve "GOLLLLLLLL"
Deku koşarak yanıma geldi. "Kacchan çok havalıydın." Hayır deku, önümde lütfen şortla durma. "Evet bro son şutun çok iyiydi (kirishima)" "Ahhh, bi an gol yiyeceğiz sandım (Sero)" "Heyy, takımızda kacchan varken yenilmeniz garip olmaz mı!??"
Ahhhhhhhhhh,şu an deku beni ÖVÜYOR.Tamam sakin ol kalbim.
Elimi enseme atarak "O kadar da iyi değildim" Dedim. "Ne yani kacchan son anda rakibe yetişip topu ondan alıp, herkese çalım attın ve şut çekip gol attın ve hâlâ İyĞi DeğİĞlİmĞ diyorsun" "Tamam sen ne dersen o olsun"
Zaman Atlaması
Son dersimiz matematikti ama midnight sensei yerine uyku tulumlu sensei geldi.
"Evet problem çocuklar yarın balo var..." "NE BALO MUUUU??!?! (TÜM SINIF)" "SESSİZ OLUN YOKSA KATILAMZSINIZ." "*sessizlik*"
"Evet problem çocuklar yarın balo var. Balo; ******** okuluyla beraber verilecektir. O okuldan seçilen bir kral olacak ve bizim okulumuzdan da bir kraliçe seçecek. Baloda herkes prens ve prenses gibi giyinmek zorunda. Diyeceklerim bu kadar sorusu olan?"
"Sensei balo yarın ve siz bunu şimdi mi söylüyorsunuz? (Mina)" "Evet (Aizawa sensei)"
Sınıftan başka soru soran çıkmayınca sensei gitti.
Zil çalıncada herkes koşarak evlerine gitti. Tch, anneme söyler hemen diktirirm kendime.
Acaba deku ne giyecek?
Selma minnaaa
Evet aklıma çok pis fikirler geldi.
Katsukinin başına dert açacağım.
Neyse bu kadar spoiler yetooo
Neyse ben yiitikkimasss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Severiz | Bakudeku
FanficBir hışımla elini kravatıma götürüp bozdum. Sonra ayağa kalkıp onun yanına doğru gittim. "Oi, sen hemen benim kravatımı bağla" "Oh, elbette (izuku)"