Katsukinin Ağzından
İçeri girince bizi annem ve bir fotoğrafçı karşıladı. Annem bana yaklaştı ve kafama vurdu?!?
"Ben sana omega getir demedim mi?(Mitsuki)" Dekunun yüzü düştü. "Getirdim ya" "Ben sana omega getir dedim Afrodit değil (Mitsuki)" Deku aniden kızardı ve çok tatlı duruyordu.
"Teşekkürler efendim (deku)" Annem bu sefer Dekuya yaklaştı ve yanaklarını sıktı. "Sen çok tatlı ve güzelsin yamada benim oğluşuma göre (Mitsuki)"
Evet, tamda bana göre.
Annem dekudan ayrılıp masasının üstünde duran kıyafet çantasını getirdi ve Dekuya nerede giyineceğini gösterdikten sonra yanıma yaklaştı.
"Eee, ne zaman evleniyonuz? (Mitsuki)"
Ahhh, keşke o günleride görebilsem.
"Daha sevgili olmadık" "Ne?!!?? Ultra mega dobule yakışıklı olan katsuki bakugo, ultra mega şirin ve güzel olan omagayı kendine aşık ettiremedi mi? (Mitsuki)" " Deniyorum ama etrafındaki şerefsiz alfalar bı rahat bırakmıyor."
"Neyse, zaten senin halledemediğin bir iş yok oğluşum. (Mitsuki)
Diyip Dekuya bakmaya gitti.
2,3 dakika sonra geldiler ve Dekuya baktım. Bir dakika maid dress mi?!!?
"K-kacchan iyi misin? Burnun kanıyor. (Deku)"
Yanındaki masadan bir peçete alıp burnundaki kanı siliyordu. Ama boyu yetişmediğinden ayaklarının ucunda duruyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.
Yani düşünün sevdiğiniz kişi maid dress giymiş ve parmak uçlarında durarak burnunuzdaki kanı siliyor. Sanırım benim çavuş kalktı.
"Ben lavoboda hallederim" diyip odadan çok hızlı bir şekilde çıkış yaptım.
Lavaboya gidip işlerimi halledikten sonra tekrar annemlerin yanına gittim.
Fotoğraf çekimi bitmişti. Hadi ya o kadar sürdü mü?
"Oğlum sen dekuyu evine geri götür biz dergi işini hallederiz. (Mitsuki)" "Tamam anne. Hadi deku biz çıkalım"
........
Sabah
Sabah yine rutin işlerimi yaptıktan sonra spor arabama binip okula gittim. Arbamı otoparka park ettikten sonra okula girdim.
Herkes neden elindeki kağıda bakıyor???
Hemen bir grup çocuğun yanına yaklaşıp elindeki kağıda baktım.
Wtf bu dekumu?!??
Fotoğraf bu arklar
Çocuğun elinden kağıdı aldım ve yırtıp attım.
"Hey ne yaptığını zannediyorsun sen? (1. Çocuk)"
"Birinin gizlice fotoğraflarına bakmak çok ayıp birşey"
"Gizlice bakmıyoruz ki bir derginin kapağından aldık. (2. Çocuk)"
Hadi ama anne.
"Kacchannn (deku)"
Yanıma geldi. Hemen elinden tutup sınıfa çıkardım.
Selammmmmm
Baya bir zamandır yoktum
LGS ye hazırlandığım için ek dersler alıyorum.
Bu yüzden sadece hafta sonları bölüm gelebilir.
Neyse ben yiitikkimasss
(Oy atıp yorum yazarsanız çok sevinirim🥰🥰)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Severiz | Bakudeku
FanficBir hışımla elini kravatıma götürüp bozdum. Sonra ayağa kalkıp onun yanına doğru gittim. "Oi, sen hemen benim kravatımı bağla" "Oh, elbette (izuku)"