15. Bölüm

70 7 6
                                    

Katsuki'nim Ağzından

Yolculuk devam ederken Aizawa sensei 1 saatlik mola vereceğimizi söyledi. Mola yerine geldiğimizde herkes arabadan inmişti.

"Ben çok acıktım. Yemek yiyelim (Mina)"    "Olur (kirishima)"  

Hep birlikte bir masaya geçtikten sonra garsonu çağırdım. Garsona siparişlerimizi verdikten sonra beklemeye başladık.

"Gençlerrr çok heyecanlı değil mi?!!? Hep birlikte kamp falan yapmalar (Uraraka)"    "Evet, düşünsenize kamp ateşinin başında dc oynadığımızı (Mina)"    "Seninde beynin anca velet oyunlarına çalışıyor"    "Öyle mi Katsuki? Ortaokulu unuttun herhalde. İstersen hatırlatayım  (Mina)"

Ben malım. Cidden malım.

"Ne oldu ki ortaokulda (İzuku)"   "Dostum bir keresinde dc oynarken Katsuki  Kirime "okulda en güzel bulduğun kıza çıkma teklifi et sonra da şaka yaptım de' dedi . Tabiki kirim reddetti. (Denki)

"Efendim siparişleriniz geldi. Buyrun. (Garson)

Garson siparişleri verip gittikten sonra trafo direğine dönüp ona 'anlatmaya devam edersen seni öldürürüm' gibisinden bir bakış attım. Trafo direği anlamış olacak ki  önünde ki yemeğe döndü.

Kimse beni Dekum'un önünde rezil edemez.

"Eee sonra noldu? (İzuku)"  

Dekucuğum ben bu trafo direğini susturmaya çalışıyorum en habire anlat diyosun

"Dur ben devam ediyim. İşte sonra Katsuki  sen zaten korkağın tekisin yapamazsın gibisinden şeyler söyledi. Kirişima da 'sanki sen yapabilirsin' dedi. Katsuki de 'benim yapamayacağım şey yok diyip sözde okulda en güzel bulduğu kızın yanına gitti. Ama o zamanlar camie ile sevgiliydi. Neyse bu işte Ameris'in yanına gitti. Ben senden hoşlanıyorum  benimle çıkar mısın demeye kalmadan Ameris'ten tokat yedi. Sonra kız 'utanmıyor musun!?? Bir sevgilin var ve hâlâ sevgili peşindesin' dedi tabiki Katsuki hâlâ yediği tokatın etkisinde. O sırada camie gözleri dolu bir şekilde Katsuki'nin yanına gelip  'Ne kadar şerefsiz bir insansın senden bunu beklemezdim katsu' diyip o da bir tokat yapıştırdı buna. Biz tabiki arkadan beri kıs kıs gülüyoruz. Katsuki en son iki yanağını da tutup lavaboya gidiyordu. (Mina)"

"Haaahaa cidden mi? Kaccan'ı hiç böyle hayal edemiyorum (İzuku)"

"Neyse başka konuşacak konu kalmamış gibi beni konuşuyorsunuz"

"Tamam bakubro. Eee İzuku sen ortaokulda nasıldın? (Denki)"

"Ben akıllı bir çocuktum-"

"Dostum onu bizde biliyoruz sevgili falan filan diyoruz (Denk)"

"Ehh tamam. Bir keresinde sapığım vardı. Düşündüğünüz gibi değil  zararsız olanlarından. Işte bu her gün sırama bir adet gül ve zarf bırakırdı. Zarfta da hep değişik adresler ve 'bugün buraya gelir misin?' yazılı olurdu. Ben hiç birine gitmemiştim. Bir gün okula geldiğimde zarfta 'eğer buraya gelirsen peşinini bırakacağım' yazıyordu. Bende buna inandım işte. Eve gittim ihtiyacım olan şeyleri alıp yola çıktım. Yarım saatlik bir yürüyüşten sonra bir sahile geldim. Kumda oturmuştu. Yavaşça yanına gittim ve oturdum. 'Buraya geleceğini düşünmemiştim' dedi. Bende 'verdiğin zarfta peşimi bırakacağını söylediğin için geldim" dedim. Bana döndü ve 'evet peşini bırakacağım, ama önce bir şey yapmalıyım' dedi. Ben daha ne yapacağını sormadan beni öptü.

"Neee?!!?? (Mina)  "Ciddi misin (Denki) "Bir dakika seni kim öptü?" 

Dekum'u benden başkası öpemez dedikçe...

"Adını tam olarak hatırlamıyorum ama simsiyah saçları vardı.(İzuku)"

"Sonra ne oldu? (Mina)"

"Beni öptükten sonra 'biz taşınıyoruz, o yüzden yoksa seni öpme cesaretini hiç bir zaman bulamazdım' dedi. Ben çocuğa öylece bakıyorum tabi ki. Neyse işte sonra bana görüşürüz diyip gitti.(İzuku)"

"Bundan 4 sezonluk dizi çıkar (Denki)   "İzuku bu gül gibi çocuğu nasıl kaçırırsın? (Uraraka)"   "Arkadaşlar bu İzukun'un tercihi. Lütfen saygı duyalım  (Tenya)"  "En iyisini yapmış bence, aferin Deku."

"Ne o Kacchan kıskandım mı yoksa? (İzuku)"

"Evet kıskandım, ne oldu?"

Bu sözümün üstüne kızardı.

"E-eh peki (İzuku)

"Sizi veletler 1 saat doldu herkes otobüse, çabuk (Aizawa sensei)

Selamm mina bayram nasıl?
Biz Adanaya gelip gezdik şimdi Samsuna geri gidiyoruz.
Neyse herkese iyi tatillerrr

Şımarık Severiz | BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin