Karakol

501 173 44
                                    

Olayıyla ilgili bir gelişme var sizinle konuşmak isteyen bir de Doktor var'' diyerek seslenmişti. Fırat Komiser '' Nerede bu doktor hemen odama çağır, derdi neyse anlatsın dinleyelim'' Yusuf Polis, Fırat Komiserin iznini alarak odadan dışarı çıkmıştı. Koridor da hızlı ve eminli adımlarla yürüyerek Asansöre doğru ilerledi. Asansörün yanına ulaştığında Asansörün zemin katta olduğunu ve de bozuk olduğu aklına geldi. İçinden ' Lanet olsun bozulacak gün müydü bugün ' diye diye merdivenlerin başına gelmişti, yavaş yavaş Karakolun meerdivenlerinden inmeye başlamıştı.

Giriş kata indiğinde Yalçın Doktorun hala orada olduğunu ve endişeli, bir o kadar da telaşlı bir vaziyette olduğunu gördü. Yalçın Doktorun arkasından yanaşarak ona doğru gidiyordu. Yanına geldiği zaman Yalçın Doktor'un omzuna dokunarak '' Hey, Doktor Fırat Komiser'im seni çağırıyor gidelim '' Yusuf Polis'in omzuna vurmasıyla cin çarpmışa dönen Yalçın Doktor oturduğu sandalyeden kalkarak sandalyeyi düzetti. Polis el işaretiyle Yalçın Doktor'a ' Hadi beni takip et ' der gibiydi Yalçın Doktor öyle yaptı. Yusuf Polis önde Yalçın Doktor arkada ilerliyorlardı. Merdivenlerden çıkmaya başlamışlardı. İkinci kata çıktıklarında Yusuf Polis emredici bir tavırla '' Kendine çeki düzen ver, birazdan Fırat Komiser'in odasında bulunacağız '' dedi. Elini uzatarak uzun koridoru göstererek Fırat Komiser'in odasını gösterdi. O yöne doğru ilerleyen Yusuf Polis ve Yalçın Doktor uzun koridoru geçmiş Fırat Komiser'in odasının kapısının önüne gelmişerdi.

Yusuf Polis Yalçın Doktor'a dönerek '' Bak, Doktor odaya girdiğimiz vakit soğuk kanlı olmanı istiyorum '' dedi. Doktor ise konuşmamayı tercih etmemiş sadece başıyla Yusuf Polisin dediğini onaylıyordu. Yusuf Polis'de Yalçın Doktor'u onaylar şekilde kafasını salladıktan sonra Polis fırat Komiser'in odasına girmek için kapıyı tıklattıktan itibaren odaya girmişlerdi. Fırat Komiser, her zaman ki gibi eski zamanlardan kalma sandalyesinde oturuyor, Masasının ortasındaki oyuğa bakıp dalmıştı. Yusuf Polis ile Yalçın Doktor'un odaya girdiklerini bile anlamamıştı ta ki Yusuf Polis ' öhö öhö ' diye ses çıkardığın da Fırat Komiser, Yusuf Polis ile Yalçın Doktor'un odaya girdiğini ancak o zaman fark etmişti.

Fırat Komiser, yerinde doğrularak Yalçın Doktor'a doğru iki adım atmıştı, sözlerine sorgulayıcı bir tavırla başlamak istiyordu, öyle de yaptı. İlk sorusu '' Adınız nedir? Doktor Bey '' dedi. Yalçın Doktor soluk ve yorgun sesle olan sesiyle '' İsmim Yalçın, Doktorum '' dedi. Fırat Komiser '' Hım tamam neyse konumuza dönmek gerekirse bildiklerini anlat '' dedi. Sorgulamaya başlamışken odada bulunan Yusuf Polise doğru dönen Fırat Komiser '' Bana çabuk Hakan Amiri çağır, bu olayın onunda dinlemesini isterim '' dedi. Fırak Komiseri selamlayarak Hakan Amiri Fırat Komiserin odasına getirmek üzere odadan dışarı çıkmıştı.

Polis odadan dışarı çıkmış, Fırat Komiser ile Yalçın Doktor odada baş başa kalmışlardı. Fırat Komiser '' Konuya tekrar dönmek gerekirse bu olayı bana baştan sona iza etmelisin '' dedi. Yalçın Doktor da halan daha endişeli gözlerle olaya nerden başlayacağını düşünüyordu. Fırat Komiser bu tür durumlar da çok aceleyici olmayıp karşısındaki İnsanın kendisinin ilk önce toparlamasını beklerdi. ancak bu durum ' Aceleyle sonuçlanması gerek diye ' içinden söylenerek sabırsızlanıyordu. Nihayetin de Yalçın Doktor da sözlerine başlıyordu. '' Komiserim..

Yalçın Doktor burada ne diyecekti ?

Mustafa Usta ölecek mi ?

Ölürse gizemli evi bulabilcekler mi ?

Kurtuluş olayı çözümlenebilecek mi ?...

Özgür Ruh #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin