•6•

13 6 1
                                    

Beatrice obudziła się dosyć wcześnie. Przeważnie wstawała ok. godziny 6. Była przyzwyczajona, że musi wydoić krowę, albo nakarmić kury. To byłą część jej życia.

Poszła do łazienki, ubrała się i sięgneła po telefon. 6.30. Jej współlokatorka jeszcze spała i nie wyglądała jakby w najbliższym czasie miała się obudzić. Jedyne więc co zostało jej do robienia to siedzieć i czekać

Są jednak skrajne przypadki, kiedy człowiek mimo, że ma siedzieć nieruchomo i gapić się w ścianę, postanawia działać.

Beatric była właśnie takim ciekawym przypadkiem. Powoli otworzyła drzwi, które mimo wszystko zaskrzypiały. Śpiąca Królewna poruszyła się:
- Nieee, ja nie chcę. Są niemodne.
Zachrapała i przewróciła się na drugi bok.

Niespokojny przypadek, jak najszybciej wyszedł na korytarz i zamkną drzwi. Panowała grobowa cisza. Nie podobało jej się to. U niej w domu zawsze panował harmider i poruszenie. Pomalowane, na brudny niebieski kolor, ściany, zdawały się zbliżać ku sobie, usiłując zatrzymać wędrownika.

Beatric pociągnęła cicho nosem. Minęła dopiero jedna noc, a ona już tęskni za tatą. Jak ona wytrzyma tu cały rok.

Drzwi pokoju obok skrzypneły. Wyszła z nich poczochrana blondynka z przerażająco zielonymi oczami.
- No proszę. Czyli są w tej akademii, jacyś nienormalni ludzie- podeszła do czarnowłosej.- Jestem Kiara. A Ty... wyglądasz na cygankę.

Nie pierwszy raz spotkała się z tym, że ludzie o niej tak mówili. Jak na latynoskę miała dosyć ciemną barwę skóry. Nie przeszkadzało jej to. Ale sposób w jaki ta Kiara to powiedziała, sprawił, że Beatric ją znienawidziła.

- Jestem Beatric. A nie "cyganka".
Też jestem człowiekiem i nie reaguję na takie zwroty jak: ,,Ej, ty...". Nie jestem też psem, więc nawet nie próbuj na mnie gwizdać.- Dodała uprzedzając jej pytanie.

Dziewczyna obrzuciła ją wzrokiem pełnym obrzydzenia, obróciła się na pięcie i pospiesznie zniknęła w czeluściach pokoju.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 11 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zbrodnia w białych rękawiczkachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz