One day,Aku tengah duduk dimeja aku dan masa tu tempat duduk ditukar dan aku duduk didepan sekali bahagian tengah so memang hadap papan putih kat depan tu la tapi aku tak peduli pun.
Masa rehat dah tiba ketua kelas akan mengambil makanan yang ditempah oleh guru di kantin dan bawak ia ke kelas untuk diagihkan dan Selesai diagihkan kitaorang pun makan dalam keadaan yang senyap tapi ada juga lah yang borak-borak kat belakang tu lagi pun Cikgu yang bertugas untuk jaga murid masa rehat tak ada lagi,Habis je makan tiba-tiba ada seseorang menegur aku dari tepi"Err..wehh jum basuh tangan koi temankan" Kata Aini.
Biasalah Orang pahang lagi-lagi Temerloh memang pekat loghat bahasa Dorang sampaikan aku pun tak paham apa yang diorang cakap senanyaa.
"Emm....boleh juga jum lah" Kata Raynea"
Kami pun pergi ke batang paip tuh dekat sebelah stor lama meja kerusi and then kami pun beredar selepas cuci tangan disitu.Sejak dari hari itu kami dah start kawan kenal-kenal dulu gitu,pastu dia selalu juga lah berborak ngan aku astu temankan aku gi jalan-jalan duduk meja pun sebelah menyebelah haihh...
Selain die ada juga kawan baru aku jumpa seperti Masyrina,Hawa dan ramai lagi lama kelamaan kitaorang dah terbiasa dengan kelas ni walaupun aku still bosan sebab yelah Bestie aku kelas atas tapi group 2 aku pulak group 1 mananya sekolah ansur-ansur gitu selang seli cutinya.Pernah juga sekali,last hari persekolahan sebab nanti cuti astu sekolah balik masa itu kitaorang pergi Stadium sekolah first timelah aku masuk situ besar jugalah luas bila ko jalan-ii kat atas trek tu,Cikgu Sailina suruh ambil gmbar buat kenangan yelah kan tapi sebelum tuh kitaorang main satu permainan yang cikgu suggest kan so kami main jelah kan
Lepas main tu baru lah mula kan Sesi bergambar aku nampak gemuk pulak kat situ but aku relax jelah ekk 😔 Redha jelah Emmm....pastu lepas dah habis tu barulah balik kelas and then duduk dalam kelas apalagi aku ngan kawan-kawan aku pun mainlah fon dalam kelas senyap-senyap selepas itu kami diminta untuk ke Surau sebab Ustazah suruh,Kami pun pergilah dan belajar disana sambil tu aku dan kawan aku pandang sekeliling kat surau tuh atas bawah "Besar juga yer surau nih,huhu cantik tingkap die tu" Bisik hati.Loceng pun sudah berbunyi dan itu menandakan Waktu balik sudah tiba tapi sebelum balik kami bergambar dahulu sebelum pulang"manalah tahu boleh buat memori kan?" Astu Masing-masing pun balik ke rumah....
YOU ARE READING
Door Of The Heart
FanfictionKisah seorang gadis yang bernama Raynea yang mudah terbuka hati apabila seseorang itu hadir dalam hidupnya tanpa dia sengaja dan dia tidak tahu bagaimana ianya muncul dalam hidupnya apabila dia tidak merasa untuk menyukai atau mencintai seseorang pa...