AKHIRNYA

0 0 0
                                    

Masa ni aku kat luar koridor ngan athiqah kitaorang sajelah tengok orang main bola kat gelanggang bawah tuh pastu aku nampak banyak gila macam semua berkawat satu-satu je hahahah lelaki lah pastu aku pandanglah kat hujung tu ade sekumpulan dan aku melihat budak tu dengan kawan-ii die,die perasan aku and tereyes contact ngan aku lama lebih kurang 5 minit gitu pastu aku alihkan pandangan aku and aku menyorok disebalik tembok koridor tuh waktu classmate perempuan aku pun ade jugak kat luar tuh tengah tengok pakwe dorang masing-ii tapi ni geng humairah lah aku tak suka dorang ni sebab dorang sombong entahlah emm... anggap kite ni jijik so aku malas layan Dorang pastu athiqah pulak yang macam tengok je kat aku macam pelik hahahah aku pun terus bangun and sambung perhatikan die balik hahahah suka aku campur blushingg.

Lepas balik rumah, petang tuuh aku buat story kat ig aku satu video ni yang mengatakan macam teringat someone tuh bila tengah baring-ii atas katil and teringat jugaklah die eyes contact gitu pastu aku pun post lah astu beberapa minit kemudian naik notification aku yang ade "Request message" pastu aku tekanlah rupanya si Humaira ni DM aku pastu die reply story aku dan berkata

"Wehh oak suka sapa sebenarnya? Boleh koi bantu" katanya

"Nape nye sibuk nak tahu? Bukan caya oak nye"dengan curiga

"Alah koi nak tolong je koi ni baik orang nyee bagi je tahu oak suka kat sape kat kelas tuh semua kawan koi tuh koi kenal cakap je lagipun tu kelas sukan" katanya lagi

"Koi ni just kesian kat oak je so koi nak bantulah"katanya lagi

"Emm..koi tak tahu nama die tapi die selalu lepak kat tangga tuh "send pictures" ...ni thiqah ambik gambar kan die kat tangga tuh haa"

"Err jab koi tunjuk gambar"kata Humairah

"Okey" singkat ayat aku

Pastu aku lihat gambar yang dihantar nya macam betul tuh die tapi aku malas nak mengiyakan tapi still macam ade samar-ii

"Macam boleh tahu?macam die tapi entahlah tak nampak muka pulak"kata aku

"Ehhh...betul ke? Ouh ni Danish nama die" katanya

"Ouhh die dah berpunya dah ke?"soal aku

"Tak semua dalam kelas tuh dah berpunya,btw nanti kat sekolah tunjuk lah mana satu ye panggil je koi koi ade je"jawabnye

Aku pun mengiyakan and then aku pun berjaya dapat nama die akhirnya hahaha setelah sekian lama penat aku tahu dok😭sebab setiap kali aisyah tanya nama die tapi suruh ninalah mesti die bagi nama palsu tapi bermula dari huruf  yang sama sebab haritu die bagitahu nama die daniel pastu nama ape tah lepas tuh sampai aku dah give up and the harini aku dapat jugakk so aku dah tahu nama die ape...

Keesokannya pagi nye,aku bagitahu kawan-ii aku yang nama die danish pastu semua macam ahaha "akhirnya dapat jugak"macam tuh lah dorang kabo pastu dorang kabo boleh tahan jugaklah hahaha and then aku check balik senarai nama kelas tuh yang Athiqah send kat aku haritu and then aku tahu dah nama penuh die Muhamad danish falzif rupanya aku pun tengok lah sekali tarikh lahir dia hahaha kat ic tuh lah yang bertulis 29.7.2008 hahaha tak kurang jauh bulan dengan aku huhu aku ogos hehek pastu aku pun bagilah tahu kawan aku and then dorang pun borak ape entah aku tak ingat aku just dengar je waktu tu tapi yang pasti aku dah tahu nama die.

Door Of The HeartWhere stories live. Discover now