Sebulan telah pun berlalu,masa makin lama semakin laju sampaikan kita tidak terasa kelajuannya.Pada tengah malam dalam pukul 2 lebih aku terjaga dari tidur ku dan aku terasa mahu pergi ke tandas aku pun pergilah untuk melepaskan apa yang patut selesai sahaja aku terus masuk ke bilik dan baring di atas katil kakak-kakak aku satu bilik dengan aku kitaorang kongsi jadi yg sulung tidur di bawah lantai aku dan kakngah aku tidur di atas katil hahaha biasalah yang sulung mesti kena beralah je kan??.....
Kemudian nya,aku membuka fon dan menekan apps yang bernama Instagram aku pun scroll sehingga aku tertengok di followers aku dan terkejut sehingga aku terasa seperti mahu menangis aku ternampak akaun danish dengan profile nya gambar perempuan masa itu aku berfikir positif lah mungkin itu adiknya atau sesiapa tetapi aku silap itu bukanlah adiknya itu adalah Girl friend (Gf) die dan dia maching profile dengannya setelah aku dapat tahu ig perempuan tersebut dan memang betul.....
Aku pun terasa hati seperti ditusuk berkali-kali dan seperti tidak tahu mahu buat apa dah lepas itu aku pun terus mencapak kan fon ku dan terus ke tandas dan aku menangis kesakitan di hati hanya tuhan sahaja yang tahu betapa sakitnya hati ini apabila aku sudah memendam perasaan aku kepadanya dengan sangat lama walaupun baru beberapa bulan sahaja aku mengenalinya,Aku terus keluar dari tandas tersebut dan menuju ke bilik dan terus tidur aku tidak lagi membuka telifon tersebut.Semakin hari semakin sakit hati aku...apabila aku pergi ke sekolah dan kadang-ii terserempak denganya tetapi aku telah abaikannya...hanya seketika dan aku nekad untuk mencari siapa yang dia suka tu tidak kira walau bagaimanapun aku tetap akan siasat sendiri.....
Hatiku masih lagi tidak dapat menerima hakikat yang dia telah menjadi kepunyaan orang lain dan aku tidak tahu siapa orang itu,setelah beberapa bulan aku telah meninggalkan izzrul dari hidup aku aku terasa seperti sampah yang dibuang begitu sahaja tanpa mengitar balik semula sampah itu macam hati yang masih terluka tapi parutnya masih ada kini lukanya kembali segar .....*tidak ada kata-ii lagi untuk aku ucapkan kerana terlalu perit bagi aku yang menyimpan perasaan yang begitu lama tetapi malang nye tidak bernasib baik untuk meluahkan perasaan sebenar kepadanya*
YOU ARE READING
Door Of The Heart
FanfictionKisah seorang gadis yang bernama Raynea yang mudah terbuka hati apabila seseorang itu hadir dalam hidupnya tanpa dia sengaja dan dia tidak tahu bagaimana ianya muncul dalam hidupnya apabila dia tidak merasa untuk menyukai atau mencintai seseorang pa...