Herşey Sadece Bir İncir Ağacıyla Başlamıştı...
Bu incir ağacı öyle her incir ağacı gibi değildi, Dalında bulunan her incirin farklı bir tadı farklı bir havası vardı.
Ne zaman bir şeye sıkılsam gelir bu Ağacın yanına otururdum. Kocaman gövdesiyle her tarafı sarıp sarmalayan bu ağaç etrafa adeta huzur sacardi.
Geçimsiz bir Ailem vardı ne, Annemin Babama saygısı ne de , Babamın Anneme saygısı kalmıştı
Ailemin Tek çoçuğuydum.
Bu arada adım YAĞMUR DİNÇER
Kısaca size kendimi anlatayım...
~ Yağmurlu havalarda dışarı çıkıp yürümeye bayılırdım. incir ağacı gibi huzur saçardı sanki etrafa düşen,her bir damla...
~OrtaOkul sonuncu sınıf öğrencisiyim ve derslerimde gayet Başarılıyım. Bu yüzden hocalarım benimle hep gurur duyuyor du.
~Gözlerim yeşil ve Mavi arası bir şeydi ama gayet güzel görünüyorlardı.
~Boyum 1.72 ' di kilom ise 58' di boyumdan dolayı kilomu fazla göstermiyordum. Ve saçlarım sarıydı zamanla rengi dönüyordu ve kumralı andırıyorlar dı...
~ BÜYÜK SIR ~
İlk bölümümle karşınızdayım bu bölüm biraz sıkıcı olsada diğer bölümler heyecanlı olacak.
Kitabımın konusu ise bir sır bu sır bir insanın tüm hayatını deiştirebilecek tarzdan Yağmur Dinçer adlı kahramanımın başına neler gelecek... bölümleri en kısa zamanda çıkaracağım iyi okumalarKitap hakkındaki düşüncelerinizi wattpad hesabıma veya facebook hesabıma ulaştırabilirsiniz...
Facebook Miraç Yılmaz