~Mafyalar~

99 13 1
                                    

Multimedia Mafyalar :)

Karanlık da yüzü fazla seçilmiyordu. Çok fazla karanlık dı , ve bir den ışıklar açılmıştı.Uzun zaman orda kaldığım için ilk ışıklara alışamamıştım. Daha sonra adama doğru baktım bir elinde sigarası bana bakıyor du

Fazlasıyla korkmuştum uzun siyah saçları vardı, ve gözünün bir tanesi bantlıydı,uzun boyluydu ve kaslıydı, yaklaşık kırklı yaşları yansıtıyor du. cidden korulcak bir tipi vardı bu adamın. adama doğru bir bakış atıp tam ağzımı açacaktım ki adam benden önce konuşmaya başlamıştı...

M: Seni neden buraya getirdiğimizi merak ediyo musun ufaklık?

Y: E..evet

M: Bizden korkmana gerek yok ufaklık seninle bir sıkıntımız yok bizim,babanla var.

Y: Babamla ne gibi bir sorununuz olabilir ki benim babam sade bir hayat süren sakin bir adam kimseyle sıkıntısı olmaz kimseyle alıp veremediği yoktur.

M: Tamam yeter sus artık...bilmediģin şeyler var ufaklık bilmediğin şeyler...

Deyip odadan çıkıp gitmişti. Ama ne zaman bırakacaklar beni diye düşünürken uyuya kalmışım gözlerimi açtığımda bir adam ellerimdeki ipleri çözüyor du bi an çok korkmuştum e alışık deildim böyle şeylere...

bileklerime baktığımda kıpkırmızıydı onları ovarak acısını azaltmaya çalışmıştım. Daha sonra beni eve bırakmak için yola koyulmuşlardı...

ESRA'NIN AĞZINDAN bir gün önce

Okul sonun da bitmişti yapıcağım ilk şey Yağmurlara gitmek olacak dı onu gerçekten çok merak etmiştim. Zaten evleri okula çok yakındı hızlı adımlarla evine doğru yol almıştım.kapıyı açtığım da annesi nermin teyze çıkmış dı karşıma
O bana sorar adımlarla yaklaşınca bende hemen söze girmiş dim

E: Nermi teyze ben yağmuru sormak için gelmiştim hastamı acaba niye okula gelmedi bana geleceğini söylemişti

N: Kızım yağmur geldi okula görmedin mi okulda

E: hayır nermin teyze yağmur bugün okula gelmedi yanım da oturuyor nasıl görmem ?

N: Bu işte bi terslik var bi arayalım

E: Boşuna denemeyin sabahtan beri arıyorum açmıyo telefonu kapalı!

N: Tamam kızım sen evine git teşşekür ederim haber verdiğin için.

E: Tamam iyi günler bir haber alırsanız lütfen beni haberdar edin.

Annesine iyi günler dedikten sonra binadan çıkmış dım. Nasıl bir aile bu ya, ne kadar rahatlar
içime bir kurt düşsede aldırış etmedim kocaman kız sonuç da ne olucak ki diye kendimk avutuyor dum ama aslında çok merak ediyordum.

Nermin Dinçer'in Ağzından

Esra ya ne adar belli etmek istemesem de çok endişeliydim elime aldığım telefon ile en son aramalara girip baktım.Ahmet di bulmamla aramam bir olmuştu.

Çalıyor...

Çalıyor...

Çalıyor...

Açtı.

N:Ahmet yağmur,yağmur bugün okula gitmemiş yani okuldan arkadaşı haber verdi bugün okula hiç uğramamış.

A: Sakin ol nermin aradın mı hiç?

N:Evet aradım açan yok telefonu kapalı.Ne olur ahmet bul kızımı getir bana lütfen lütfen !

A:Tamam sakin ol ! hemen geliyorum ben...

Ahmet Dinçer'in Ağzından

Nerminden haberi alır almaz yola koyulmuştum "yağmur okul asıp biyerlere gidecek bir kız deil onu ben yetiştirdim benim kızım yapmaz öyle şeyler benim kızım o benim kızım ben büyüttüm"

Aklıma bir sürü şeyler geliyor du ama yok olmaz yani olamaz gaza iyice yüklenip evin yolunu tutmuştum.

Bir süre sonra çalan telefon ile arabayı sağa çekip durdum kayıtlı bir numara değildi acaba yağmur muydu ? Hemen açmıştım telefonu bir adam sesiydi ve...

M: kızın eve geldi mi ahmet?

A: Sen kimsin ha sen kimsin ne yaptın kızıma

M: kızının iyi olması sana bağlı ahmet! sen bize adresi ver biz sana kızını verelim.

A: sen kızımı bana ver bende sana adresi veriyim

M:tamam adresi mesaj ile yolluycam.

Beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Ne yapıcak dım şimdi adresi veremem olmaz ama kızımdan a vazgeçemem onu ben büyüttüm benim bitanem kim bilir şimdi nasıl korkmuş dur.

Telefonun titremesi ile başımı direksiyondan kaldırıp telefona bakmıştım bir resim ve bir adres.
Resime dikkatlice baktığımda anlamıştı yağmur du bu uyuyor du "canım kızım sana kimse zarar veremez ben varım bitanem ben varım baban var"

Adrese iyice baktıktan sonra tekrar yola koyulmuştum."kim bilir nermin ne haldeydi"

İyice hızlanıp eve doğru yol almıştım. Nerminle ne kadar kavga etsek de o benim karım ve şu an çok kötü durum da olduğuna eminim.

...

Eve gelir gelmez nermin bana sarılarak ağlamaya başlamış dı. içim acımış dı hemde çok! yağmur'a ne kada ilgi gösteremesek de o bizim kızımız dı ona çok değer veriyorduk.

Nermini sakinleştirip koltuğa oturtmuştum.

A: Nermi bak kızımızın nerde olduğunu buldum durumu gayet iyi sakin ol bak yarın kızımıza kavuşucaz.

N: N...nasıl ama nerde kızım neden bugün deil de yarın görüyorum ben kızımı.

A: Bak nermin o adamlar yine.. yine bu işin peşine düştüler adreslerini istiyolar onlarla konuşucam şimdi sakin ol kızımız iyi yarın getiricem onu sana bak bu da iyi olduğunun kanıtı

Elimde ki resmi gösterek biraz daha sakinleştirmeye çalışmıştım.

N: Tamam ahmet yarın getir kızımızı bana lanet olası insanların ver adresini artık çıksınlar dünyamız dan

A: Tamam sen kendini yorma git biraz dinlen ben halledicem herşeyi birbirimize destek olalım lütfen.

"Nermin başıyla beni onaylayıp yatak odasına çıkmıştı" her halinden belliy di çok yorgun du nermini de halletiğime göre şimdi bu işi halletmeliydim...

Umarım beğenirsiniz...
Bölüm kısa olmuş olabilir lütfen affedin iyi okumalar bölüm hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum tekrar iyi okumala






BÜYÜK SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin