~KAÇIRILMA~

148 14 2
                                    

Yine her zaman ki gibi,Okula gitmek için uyanmıştım. Daha doğrusu uyandırılmıştım.

Annemin sesi tüm evde yankılanıyor du yine babamla kavga ediyorlar dı. Her zaman ki şeydi

Fazla şaşırmama gerek yoktu. Daha fazla geçikmeden yataktan kaldım ve üstümü giyindim.
Saçlarımı düzleştirip birazda makyaj yapmıştım.
Eyeliner ve rimel yeterliydi.

Esra yı bekletmemek için hemen aşağı inmiştim.
Bu arada esra benim sınıf arkadaşım.

Fazla zaman kaybetmeden okula yürümeye başlamıştım. Zaten evime yakın dı okulum okula girmeme çok az kalmıştı ki biri ağzıma bir şeyler tutup bayıltmıştı.

Ne kadar çabalasamda kurtulmak için ağzımı tutan el çok sertti daha fazla dayanamayıp kendimi bırakmıştım.

ESRA'NIN AĞZINDAN

Okulda yağmuru beklerken canım çok sıkılmıştı. Telefonunu ne kadar arasamda kapalıydı.

Hiç böyle yapmaz dı neden gelmedi diye düşünürken, nöbetçi öğretmen içeriye girmemi istemişti.

Yapacak bir şey yoktu ağır adımlarla okula yürürken bir yandan da girişe bakıyordum ama gelen giden yoktu nöbetçi öğretmen beni tekrar uyarınca ceza almamak için hızlanmıştım.

Bütün gün Okulda yağmurun gelmesini bekliyordum.

Geleceğini söylemişti bir gün önceden. Ayrıca akşamda telefondan görüşmüştük,neden gelmediğini merak edip duruyordum tekrar mesaj yazmayı düşünmüştüm.

Dersdeydik ama umrumda değildi yağmur benim en yakın arkadaşımdı merak etmem normaldi. Mesaj yazmaya başladığım sırada hoca görmüştü.

+Esra bırak o telefonu yoksa alıcam. Derse odaklan artık aklım hep başka yerlerde.

Deyip sinirle bana baktı bense ona

-Özür dileri hocam

Demekle yetindim çok sinirli bir hocaydı ve ona bulaşmak istediğim son şeydi. Zaten bu aralar performans notlarımızı veriyorlar dı. Hemen telefonu çantama atıp derse odaklanmaya çalıştım.

Ne kadar zor olsada yapacak bir şey yoktu. Aklıma bugün okul çıkışı Yağmurlara gitme fikri gelmişti hem neden gelmediğini öğrenir hemde onu iyice azarlardım.

YAĞMUR'UN AĞZINDAN

Bedenimi çok bitkin hissediyordum. Yavaşca gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Ellerim bağlıydı ve ipler yüzünden bileklerim acımıştı.

İplerden kurtulmaya çalışıyordum ama çok sıkıydılar işe yaramıyordu. Biraz daha çabalamıştım ama olmamış dı.daha fazla hareket edince de bileklerim acıyordu.

En sonunda pes etmiştim, etrafı incelemeye başlamıştım, bom boş bir odaydı burası,sadece bir kişilik yatak vardı ve küçücük bir cam vardı,duvarları simsiyah dı Çok ürkütücüydü burası.

Acaba neden beni buraya getirdiler diye düşünūrken,odaya biri girmişti...

•••••••••••••••••••

Multimedia Esra ve Yağmur

Umarım beğenirsiniz...

Yağmur'un arkadaşı Esra Güler

Yaşadıkları Şehir İstanbul

Okudukları Okul Gümüşoluk Ortaokulu

Esra kumral saçlı kahverengi gözlü uzun boylu ve zayıf bir kız.

BÜYÜK SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin