Začátek

532 12 0
                                    

Pohled Dominiky :

Je mi 16 za měsíc 17 mám hnědé dlouhé vlasy, hnědé oči, 164 cm.  Mám ráda sporty, dělám sportovní gymnastiku. Chodím na zdrávku.
Mám jednoho bráchu Matyáše Melovského který hraje Hokej za Brno ( kometa) ( vim ze tam nehraje ale delejte ze ano)

Ráno: Jsem ve snu, zdá se mi jak lítam v oblacích a najednou me někdo poleje studenou vodou. Matyáš zakřičel očividně s dobrou náladou..„Vstáváme už je ráno" co blbneš Maty je výkend, zamumlala jsem, „Zapoměla jsi? Dneska je můj hokejovej večírek" (odešel z pokoje) úplně jsem zapoměla, vstala jsem z postele a sla se nasnídat u snídaně mě zastavila mamka a ptala se jak se těším na večírek, jednoznačně jsem odpověděla že se netěším ale že to nejak zvládnu.. Udělala jsem si hygienu a učila se...


Večer: Bylo asi půl osmé večer, musela jsem se jít převlékat. Na sebe jsem hodila modré dlouhé šaty které jsem doladila drobnými šperky, udělala si lehké oční stíny a mohla jít. Měli jsme trošku zpoždění protoze Matyáš zapoměl že sebou má mít dres. Přijeli jsme asi o 10 minut později, parkování bylo celkem snadné a najít sál také. Show začala, různé kategorie měli své vystoupení a představení hráču, končili sezonu a chtěli ji ukončit hezky. Přišla na řadu bratrova kategorie, tančili macarenu, bratr byl ve předu jelikož je kapitán a vedle sebe měl nejakého kluka, koukala jsem na něj už od začátku ale nehledala jsem v tom nic jiného..

Byla půlnoc, jeli jsme domu a hned šli všichni spát. Asi v půl jedné mi asi 4 krát pípl mobil, dala jsem ho do tichého režimu a šla spát.




Cauko kokosovee, snad se vam libila prvni cast, vymyslim si to ted z hlavy nemam co delat tak to prosim berte s nadsazkou a omlouvam se za vsechny chyby😭🩷

Česká U20Kde žijí příběhy. Začni objevovat