Problémy

263 10 0
                                    

Běžela jsem za Matym, co nejrychleji co jsem mohla, zalezl do pokoje byl o pokoj dál ode mě, vlezl tam a zabouchl zasebou dveře, Maty otevři prosím.. už jsem to opakovala asi 3 minuty než se rozhodl otevřít.. „co chceš?" otevřel konečně, „Maty já." „Co líbala jsi se s mym spoluhracem i po tom vsem co se ti stalo? Nepamatuješ si snad tvůj románek s hokejistou? Zničil ti život, furt ti připomínal že jsi až moc tlustá a tak dále? Přestala jsi jíst, a začla se sebepožkozovat.. Ješte ty sny? TO TI TO SNAD NESTAČILO?" řekl dost naštvaně.. Začla jsem brečet jediné co ze mě vypadlo bylo „Třeba je jiný, každý neni stejný.. To co udělal, udělal.." S brekem jsem odcházela s pokoje když v tom jsem narazila na Kuldu.. „Co se děje?" zeptal se „Ale nic.." Pojď ke mně.." obejmul mě a ptal se jestli mu neošetřím bolístku, jasně.. pojď.

Vešli jsme ke mně, Eda už tam nebyl, jen co jsem zavřela dveře a řekla kuldovi co ho trápí řekl ze nic, chtěl vědet co se stalo, řekla jsem mu to..nevěděla jsem co dal.. vyslechl mě a snažil se mi pomoct, „pokusím s Matym promluvit, ty se jdi připravit na večeři.. Už jdu. Rozloučili jsme se a já se rozhodla že z dneška jídlo vynechám, na večeři asi půjdu ale nic jíst nechcii.. Měla jsem oběd to mi stačí.

Mohla bych vas prosim poprosit o nějskou zpětnou vazbu?? mám pokračovat? nebo skončit.. nevím jestli je příběh zajímavý... nemám moc ohlasů tak se ptám..🩷

Česká U20Kde žijí příběhy. Začni objevovat