Kamarádi?

258 9 2
                                    

cože..

„Je to tak.. už od první chvíle co jsme se poznali se mi líbíš, a to že jsi s edou mi trhá srdce.." podíval se na mě.. konečne, byla jsem zmatená nevěděla co dělat ani co říct, začalo se mi dělat špatně, vyběhla jsem z pokoje běžela k sobě začala jsem brečet ani nevím proč.. doběhla jsem na pokoj kde byl ale eda.. „lásko co se děje..lásko, LÁSKO..." víc jsem neslyšela protože jsem upadla do bezvědomí, stává se mi to při stresu..

Asi po dvou minutách jsem se probrala byli u mě kluci a koukali se na mě „coje" zeptala jsem se „omdlela si a Eda nás zavolal na pomoc, co se stalo" ptali se a já mezitím děkovala edovi za pomoc „no kluci jen se mi udělalo nějak špatně nic vážného" kluci se usmáli a odešli z pokoje.. Eda mi něco říkal ale já ho neposlouchala přemýšlela jsem jak to vyřeším s Tomem „Domi pojď si radši lehnout zůstanu tu stebou" věnoval mi úsměv , jak já ho miluju, bylo mi s nim líp.

Pohled Edy

Šel jsem z jídelny na pokoj za Domčou potřeboval jsem s ní mluvit o jedné věci, ťukal jsem na pokoj ale nikdo neotvíral, vstoupil jsem dál pro jistotu kdyby se jí něco stalo, nebyla tam bylo mi to divný ale přece jenom jsem počkal a taly jsem se dočkal, přiběhla do pokoje skoro brečela, nevěděl jsem co se děje ptal jsem se ale už bylo pozdě, jen tak tak jsem jí chytnul když omdlela položil jsem jí ja postel „Domi sakra" začal jsem trošku nadávat, okolo pokoje šli kluci konkrétně Kulda,Becher a Hrabal „Čau edo nakládáš starou?" začli se všichni smát „neco se jí stalo asi omdlela a já nevím co dělat, úsměvy na tvářích jim zmizeli ihned zamířili do pokoje, Kulda byl odborník a hned jí pomohl a probrala se, ani nevíte jak jsem byl štastný lehli jsme si spolu cítil jsem se bezpečně když jsem byl s ní, usnula mi na hrudi s mobilem v ruce, někdo jí psal, vím že bych to dělat neměl ale musel jsem se podívat

Tomhamara

Domi je mi to lito, vim ze mas Edu ale ja za to nemuzu, promin, muzeme byt aspon kamaradi.

Tak tohle jsem asi nečekal.. „ Dominiko? vstávej prosím" vstala „co se děje lásko" podívala se zmateně „ty máš něco s hamarou? a chci pravdu" ukázal jsem jí ten chat, přečetla si ho a vypadala vic překvapeně než já „No jednoduše se mu líbím.. ale nic jsme spolu neměli přísaham mám tebe edo" usmál jsem de na ní, byl jsem rád „Musíme to s tím tomem nějak vyřešit, ať neco uhraje aspoň, potřebujeme ho" promluvil jsem „zajdu za ním zítra" byli jsme blízko u sebe když v tom Matyáš rozrazil dveře „Hej Kulda a Tomáš se perou" cože? vylítli jsme oba z postele aby jsme viděli kuldu a toma „Tomáši ty seš fakt kokot" „já za to nemůžu" Nikdo nechápal co se děje „co děláte vy tupouni je 23:00" „Tady Tomáš řekl že si dominiku zaslouží víc než ty a mě to nasralo sorry.." chtěl jsem mu jednu vrazit ale domča mě zastavila „zítra to vyřešíme.. pojď" odešli jsme na pokoj kde jsme usnuli..

Blížíme se ke konci.. Dejte mi vědět s kým bxste chtěli další příběh a já ho udělám přemýšlela jsem třeba nad Bedardem, Kulda nebo Maty Melovský ? A OMLOUVAM SE ZA TUTO KAPITOLU JE STRASNA ALE JA JSEM STRASNE UNAVENA PARDON!! Dobrou🩷🚀

Česká U20Kde žijí příběhy. Začni objevovat