Ráno jsem se vzbudila.. Eda vedle me nebyl, vcera jsme proste prisli na pokoj sedeli byli na mobilu a nemluvili spolu, Přišel mi do pokoje Kuba Hujer, dneska se hrálo o třetí místo s Finskem kluci prohráli se Švédskem a budou hrát o první místo s USA upřímně USA se tenhle rok celkem rozjela hrajou dobře, ale víc to přeju Švédům přece jenom jsou doma, „čauky Domčo" řekl vysmátě „Ahoj kubo, co se děje držíš se za ruku a u toho se směješ jak sluníčko" oba jsme se zasmáli „Ráno se na mě Maty nasral protože jsem mu nenabil mobil a ja jsem si nějak přilehl ruku a celkem to bolí" začal se smát ještě víc.. „No moc se nesměj, jestli s tím něco máš tak zbiju tebe i Matyho, jdi si támhle sednout a sundej si nebo si vyhrň rukáv(měl dlouhé tričko)" kuba se posadil a sundal si tričko, prý mi nešel vyhrnout rukáv, podívala jsem se jak to vypadá, ten blbec to měl naražený, trošku „Jakube Hujere máte lehce naraženou ruku, doporučuji se dnes nevídat s Panem Matyášem Melovským a zkusit ležet v posteli" řekla jsem jak nějaka doktorka a oba jsme se začali smát „Dobře paní doktorko, myslíte si že budu moct ještě hrát hokej,? nebo s tím nemám počítat a jít hrát Šachy?" zeptal se, hrál mi do karet „Můžete počítat s tím že hokej už si nezahrajete.." už jsme to nevydrželi a oba vybuchli smíchy „Ne kubo vážně, vynech aspoň ranní trénink, třeba se zamnou stav, já ti to namažu ať jsi fit a večer jim to natřeš" mrkla jsem po něm a se slovy „ano doktorko" odcházel z pokoje.
Vydala jsem se na snídani kde jsem potkala Edu, nebavil se semnou ani se na mě nepodíval, bylo to dneska takový divný, kluci měli asi trému před zápasem upřímně je chápu já to prožívala stejně jako oni všichni, a to jsem tam ani nehrála.
Kluci se vydali na trénink, ke mě přišel můj oblíbený pacient Kuba „Dobrý den Paní doktorko, když už nemůžu hrát ten hokej mohu aspoň hrát Fifu?" vytáhl psko a šel ho zapojit do televize „Ano pane Hujer ale bacha ať se vám nic nestane" začli jame hrát, hráli jsme asi hodinu u toho se dost nasmáli a celkem se sblížili, „Hele jak to máš vůbec s Edou chodíte spolu ne??" ptal se když jsme dohráli „Joo chodíme akorát dneska jsme se moc neviděli, asi chce být sám před zápasem" koukala jsem do země „asi jo, spíš doufám s Hamarou jsou nějaký divný no, hlavně aby se dali do kupy na zápas" sedl si vedle mě „to se neboj dám je do kupy" do pokoje vešel Maty prý hledá Kubu „Hej hujer už máš v poho ruku?" podívali jsme se na sebe „Pane Melovský mám od paní doktorky zakázáno se s vámi bavit" oba jsme drželi smích a koukali jak nechápavě kouká „Ano je to tak, způsobil jste panu Hujerovi zranění kvůli kterému nebude moct hrát hokej" už jsme to nevydrželi a začali se oba smát „neboj Maty jsem ok, jdeš na pokoj? tak já jdu stebou, Ahoj domi a dík bylo to fajn" obejmul mě a šel za Matym já si poklidila pokoj a šla na oběd..
Nastal večer, kluci hráli s finskem, ze začátku to vypadalo skvěle, ale najednou byli u puků druhý, všechny souboje vlastně prohráli.. v šatně s nima nebyla řeč panovala tam strašná nálada.. bála jsem se že kluci nevyhrajou, tak moc si to vydřeli bylo mi jich líto.. po druhé třetině se kluci opět sešli v šatně ale už z pocitem že chtějí vyhrát „Hoši doprdele tak my porazíme kanadu a necháme se přejet Finskem? pojďme do toho dát vše hoši necháme tam srdce" zařval přes celou kabinu kápo Kulda „JOOO" „NAKOPEM JIM PRDEL" ozvalo se z kabiny, kluci vlítli do třetí třetiny.. 5:4 pro finsko.. měla jsem žízeň tak jsem šahala do tašky pro pití, najednou se vedle mě zvedali všichni fanoušci, koukla jsem dolů kluci vyrovnali na 5:5 bylo to neuvěřitelné začala jsem skákat a řvát jak nejvíc to šlo, „vyhrané vhazování, Tomáš Hamara , Gól, GÓL, TOMÁŠ HAMARA JE HRDINOU UTKÁNÍ" Tom hamara vzal puk a střelil ho přesně do finské brány vedli jsme 6:5 bylo to neuvěřitelné. Zápas skončil 8:5 byl to skvělý pocit kluci šli dělat rozhovory které byli unikátní , šli slavit do Kabiny a já šla mezitím pro edu protože potřeboval zašít ránu, přišla jsem do kabiny „Můžu poprosit o Edu?" zařvala jsem protože byla všude hudba „Jasně ale nejdřív pojď slavit, polili mě vodou a šli tancovat a já taky. Eda zamnou běžel obejmul mě „DOMINIKO JA TĚ MILUJU MILUJU TĚ" nepřestal mě objímat „Já tebe taky Edo, ale pojď zašiju ti tu ránu už" zasmáli jsme se, byla jsem uprostřed šití „Hele domi promiň jak jsem se ráno choval, byl jsem vystresovanej z dnešního zápasu „V poho Edíku já to chápu" dala jsem mu pusu na čelo a pustila zpátky do kabiny mezitím jsem šla na pokoj kluci slavili u mě v pokoji byl tam i alhokol ale toho jsem se nedotkla, slavili jsme asi do 4 do rána, bylo to neskutečný. Usnula jsem v Edovo náruči a osttní různě v pokoji „Miluju tě domi, mám pro tebe zítra překvapení" usnuli jsme a já se těšila co to bude.
TAKZEE ZITRA NAS CEKA POSLEDNI DIL ALE NEBOJTE, HNED ZAČNU PSÁT NOVÝ ALE POTŘEBUJU ABY JSTE MI NAPSALI O KOM, AŤ VÁS TO BAVÍ! DĚKUJU ZA PODPORU🩷🩷🩷🩷
ČTEŠ
Česká U20
FanfictionHolka na zdrávce dostane nečekanou zprávu.. Neváhá a ihned přijme.. bude to pro ní ještě dost zajímavé.