Oblékla jsem se a chtěla jít na večeři, někdo mi klepal na dveře „Dále" objevil se tam Hamas „Je večeře, jdeš semnou?" kývla jsem hlavou brala si mobil a šla, „Tak co jak se ti tu vlastně líbí?" zeptal se „jo je to tu dobryy, akorat mi je lito jedna vec ale tim se nezabejvej" vesli jsme do jídelny kde na mě Bracha koukal dost naštvaně, sedli jsme si ke stolu a přišla otázka od Edy „Hamas tys byl u Domči? „ne jen jsme šli spolu" usmál se a šli si pro jídlo, já si došla bro brambory, nic víc jsem nechtěla, kluci přišli vysmátý furt si o něčem povídali, najednou jsem cítila teplou ruku na stehně, Byla to Edova ruka, spokojeně si povídal a dělal jakoby nic, mezitím mě ale pohlazoval na stehně.. bylo to tak příjemné a něžné.. „Už asi půjdu" řekla jsem, „potom přijdu řekl Eda celkem nahlas, Slyšel to Maty a hned se otočil, a šel odnést talíř
Odcházela jsem zabouchla dveře a šla na pokoj, v tom zamnou hned někdo vyběhl, Hej Dominiko stuj! Řekl Maty. Lekla jsem se, hned se otočila. Teď mě poslouchej, nezačínej si tu s nikým, „proč?" řekla jsem nechápavě „protoze jsem to řekl." odešel zpátky, já taky odcházela ale do pokoje.Ležela jsem a jen tak jsem přemýšlela v tom mi někdo klepal na dveře, myslela jsem si že někdo něco potřebuje třeba ošetřit bolístku, bylo zamnou už pár kluků takže jsem s klidem řekla „Dále" a šla si připravit pomůcky v tom jsem ale slyšela „ja jsem přišel zatebou, nic mi není" otočila jsem se abych viděla edu.. neskutečne mu to slušelo.. mel takový to uplý tričko, byl spocenej, přišel z běhaní.. „ehm no.. co.. potřebuješ.." rekla jsem „jen si popovidat" no dobře..
chvilku jsme si povídali , pak jsme začali dělat blbosti nějak jsme se poštuchovali a najednou jsme se ocitli skoro u sebe.. navzájem jsme si koukali do očí.. cítila jsem jeho ruce na mých bocích.. Když v tom někdo zaklepal, okamžite jsme si od sebe odsedli a já řekla jen „Dále" byl tam hamas, „Ahoj Dom- co tady děláš Edo?? ehm no bolela mě noha řekl nejistě.. no tak to asi jo, hele nechcete jít hrát flašku vedle? Koukli jsme se na sebe s Edou a hned souhlasili.
Přišli jsme tam byl tam Kulda, Šapy ,Hrabal, Hamas,Cibulka,Čech, Eda a já.. já a Eda jsme si sedli k sobě ať to na nás nemůže padnout, po druhý ruce jsem měla Kuldu, ten se na mě poloviny hry jen usmíval.. podle mě něco pili.. Padlo to na mě „Úkol" řekla jsem, „hmm dobře dej pusu tady Hamasovi, Eda se na mě podíval i Kulda všichni začli řvát „Pusa, Pusa , Pusa" až na Edu.. Hamas se ke mně přiblížil a dal mi krátkou pusu.. „Hele už bysme měli končit, radši" řekl kulda „souhlasim, tohle je hra fakt na hovno" řekl naštvaně Eda a hned se zvedal a odešel..
EDO!! POČKEJ!! děje se něco?? „nemluv na mě čau.." zalezl do pokoje, No to je teda fakt super..
ČTEŠ
Česká U20
FanfictionHolka na zdrávce dostane nečekanou zprávu.. Neváhá a ihned přijme.. bude to pro ní ještě dost zajímavé.