Bylo asi půl jedný, byli jsme odbavení a šli do letadla, ja u sebe měla jen malý bágl s polštářkem, se sluchátkami, voňavkou atd. Cestou se ke mně přidal brácha ptal se kde sedím, ukázala jsem mu letenku a řekl že u sebe nesedíme ale že mu to nejak extra neva, oba jsme se zasmáli, Matyáš už svoje místo měl, já byla asi poslední která ho neměla, konečne jsem ho našla seděla jsem uprostřed dvou kluků.. AJAJ
U okýnka seděl hnědovlasej kudrnatej kluk jmenem Tom Hamara a uplne na kraji seděl vysokej blonďák Eda Šalé... To je teda super no..
„Sedíš s námi" Ptal se Eda, „jo už to tak asi bude"
„tak sedej, a neboj my tě neukousnem" zasmáli jsme se oba. S obouma jsem si celkem dobře popovídala, ale pak jsem začla být hrozně unavená a rozhodla se jít spát.. Usnula jsem Edovi na rameni .. mezi rukama jsem držela jednu jeho ruku jako nějakého plyšáka.. a nohy jsem měla na Tomovi.. Oba si mě fotili a dělali si ze mě srandu.. mezitím co mě se z ničeho nic vrátili špatné sny kvůli jedné věci co se mi stala.. Ten sem byl strašný asi jeden z nejhorších co jsem zatím měla.. Začala jsem brečet strašně sebou třepat, Eda ani Tom nevěděli co dělat, zavolali Matyho ten mě okamžitě vzbudil a ptal se mě co se stalo.. „je to tu zase.. ty sny" odpověděla jsem, viděla jsem výraz Matyho.. Tohle není dobré.Hodinu jsem byla nesvá.. Potom jsme přistáli, vzali si věci a odjeli ja hotel, Maty byl radši u mě, Na hotelu jsme se ubytovali měla jsem pokoj sama pro sebe kvůli tomu že jsem zdravotník. Bylo už celkem pozdě , vyčistila jsem si zuby udělala hygienu a šla na kutě. Doufala jsem že se mi ten sen zdát už nebude..
ČTEŠ
Česká U20
FanfictionHolka na zdrávce dostane nečekanou zprávu.. Neváhá a ihned přijme.. bude to pro ní ještě dost zajímavé.