Bölüm geç geldiyse bir önceki bölümü gözden geçirip öyle okuyun bence hem aklınızda oturur bir kaç parça daha
5.Bölüm {Hatırlatma}
"Merkeze yeni bir cinayet haberi daha geldi. Sen misin? Dosyayı ona göre kapatmaya çalışacağım."
Bunları duymaya alışkındı, büyük ihtimalle kendisi idi ama kimin onu şikayet ettiğini öğrenmesi lazımdı.
"Kim?"
6.BÖLÜM DEVAMI...
"Bakıyorum abi."
"Bak abim."
Karşısındaki adam ile biraz taşak geçerek konustuğunun farkındaydı ama sadece öne özel değildi. Belki sinir problemleri olan bir psikopat olduğuna bağlı olarak en kötü ve en acı olayda bile kahkahayla gülen bir insandı Kim Taehyung. Kendi dünyasında Tanrı Taehyung'tu biraz daha ileri gitse herkese "Ben Tanrıyım. Diz çök." Bile deyibilecek bir potansiyeli vardı.
Kim bilir, Belki bir gün herkese olmasa bile yapabilirdi.
"Buldum."
Adamın devamını getirmesini beklemişti ama cevap gelmeyince sinirle yeniden sormuştu.
"Vahiy inmeyecek herhalde, söylesene amına koyayım."
"Jeon Jungkook."
"Ne?"
...
Tehlikeli bir işe bulaştığının farkındalığı ile bir banka oturmuş, gözlerini toprağa dikmişti. Ölümlerden ölüm beğenmek olmuştu. Kendi ateşini kendi yakmıştı, böyle 'çetelerin' heryerde kulağı olduğunu, onlar duyduğu anda işinin biteceğini biliyordu.
"Öldüm çıkayım ben."
Ölmekten de beter olacağı şeyler yaşayabilirdi.
Şimdi eve gidip dinlemesi lazımdı. Yorgundu, uykusunu da tam alamamıştı zaten biraz kestirmek onun için olacak en güzel şeylerden biriydi şuan. Ayaklarını toprak zemine birazcık sürtüp toprağın zedenlemesini sağladıktan sonra iki elini cebine koyarak ayağa kalkmış. Etrafında kimsenin olmadığını görünce ıslık çalarak bir melodi tutmuş ve ilerlemeye devam etmişti.
...
Uyumak üzere gözlerini kapatmış, üstüne battaniyesi örtmüştü ki telefonuna gelen bildirim sesi ile geniş yatağının yanında duran küçük komodine belini esneterek uzatmaya çalışmıştı. Telefonu zar zor şarj aletinden çıkarıp yüz tanıma ile telefonunu açtığında gelen ilk bildirimin Taehyung'tan olduğunu görmüştü.
+0535*******
Jungkook
Taehyung ben
Kaydedersin
İstediğin zaman bize gel
Sohbet falan konuşuruzJungkookie
Kaydettim
Tam da uyumak üzereydim
Yarın gelsem?Taehyung
Olur istediğin zaman gelebilirsin
İyi uykular
Çok yanlış yapıyorsun Jungkookie|Jungkookie
Teşekkürler
Görüşürüz.Ertesi gün
Bütün gün aralıksız tatlı bir uyku çektikten sonra Taehyung'a gitmek için üzerini degişitiriyordu, bir yandan da hala babası aklındaydı annesi gideli çok olmuştu, babası da gittiği ve tanıdığı akrabaları olmadığı içinde tek başına kalması kimsesinin olmaması içten içe bir huzursuzluk duygusu uyandırıyordu. Başına bir şey gelse, kimse bilmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everthing Is A Lie.
FanfictionAcımasız katil Kim Taehyung ya da 'TaeTae' mi demeliyim? Kimseye acıması yok sanardı lakin bu Jeon Jungkook ile tanışan kadar sürmüştü. Jungkook, Taehyung'un kıyamadığı tek kişi mi olacaktı? Yoksa onu hayattan mı bezdirecekti?