I. Kapitola

63 0 0
                                    

,, Megan dones mi žákovskou a když už sem jdeš tak vem i žákovskou knihu Amandy " řekla učitelka a vzápětí se opět posadila na židli a začala listovat třídní knihou. Položila jsem žákovské na stůl a šla rychlým krokem k mé lavici. Posadila se a sykla na Amandu která má lavici před tou mojí. Amy jak jsme jí říkali se mírně natočila na mě ,, No? " řekla a s hlavou stále otočenou na mě čekala na odpověď. Naklonila jsem se blíž ,, Co děláš po škole? '' řekla jsem a na to okamžitě Amy odpověděla že nic navrhla jsem ji že můžeme jít za Mattem. Amy se jen otráveně podívala a odvětila ,, Už zase jsme tak snad pořád " na to jsem jen řekla že chodit nemusí. Učitelka nás pozorovala a ještě než stačila něco říct zazvonilo.
,,Hele jdi za Mattem sama já půjdu s Lexi do obchoďáku" řekla a rozeběhla se do předu za Lexi. Najednou mi zabrněla kapsa u kalhot ,, Ano? '' zvedla jsem telefon. ,,Meg tak stavíš se dnes? '' řekl Matt a čekal na odpověď ,, Jasně zlato '' odvětila jsem ,,Tak za půl hoďky u mě? '' ujistil se. ,, Na sto procent '' řekla a zavěsila jsem svůj telefon.
Stálá jsem před dveřmi do domu kde bydlel Matt s rodiči ti tu ovšem dnes nebyli a tak jsem mu přijela dělat společnost já. Zaťukala jsem na dveře a po chvíli se ozvalo ,, je otevřeno '' Tak jsem vešla dovnitř a už ze zvyku jsem šla Matta hledat do jeho pokoje kde obvykle trávil svůj čas učením se a nebo hraním něčeho co nazýval lolko. On ve svém pokoji ale nebyl sešla jsem tedy schody opět dolů a pod schodama už na mě čekal Matt s otevřenou náručí. Objala jsem ho a vzápětí mě upoutala jeho dlaha na noze a berle opřené o zeď. ,, Co se ti stalo? '' řekla jsem možná až se zbytečným strachem on se na mě jen usmál a řekl že nic. A to bych nebyla já kdybych se nevyptávala dál ,, Kde a kdy? '' pousmál se a začal mi vyprávět o tom jak včera hráli s klukama fotbal a jak mu nechtěně John podkop nohu. ,, A jak si se měla ty lásko? '' zeptal se abych už jeho zranění už dál neprobýrala. Řekla jsem že sem se mnou původně měla dorazit i Amanda, ale že šla někam s Lexi což mě dostalo k faktu že se teď víc baví s Lexi než se mnou. To mi vadilo Amy jsem měla moc ráda, ale víc než to že se se mnou Amanda nebavila tak moc jako předtím, bylo to že se bavila právě s Lexi která byla bývalá holka právě Matta.

Bad Side.Kde žijí příběhy. Začni objevovat